Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Iem ervaring m 3 pubers/volwassenen achterin 5/7 seater model X?

This site may earn commission on affiliate links.
Nou snap ik dat na je rem-voorval alle vertrouwen in de auto hebt, maar hoe zit het dan met rondslingerende bagage in het geval van een aanrijding?

Losse grote tassen in het midden laag op de grond, dus die komen niet maar voren...zou het ook niet te hoog opstapelen...maar het is wel zoveel vrije ruimte dat een giga weekendtas daar heel mooi kan liggen...
 
Zit tegen de aanschaf van een model X aan en heb 3 snelgroeiende kinderen 13/14jr. Ik denk dat ze in de range v 175-185 uit gaan komen.

Nog een update van mij voor toekomstige twijfelaars met dezelfde situatie:

Uiteindelijk de 6 seater genomen en deze bevalt goed. Kinderen/pubers blij. Als er 1 mee rijdt gaan ze nog liever op de derde rij zitten (lijkt wel n hangplek). Dat is iets wat ik helemaal niet verwacht had.

Dus voor ons dagelijks gebruik helemaal top. Voor vakanties hebben we een MFT box voor op de trekhaak aangeschaft.
 
Nog een update van mij voor toekomstige twijfelaars met dezelfde situatie:

Uiteindelijk de 6 seater genomen en deze bevalt goed. Kinderen/pubers blij. Als er 1 mee rijdt gaan ze nog liever op de derde rij zitten (lijkt wel n hangplek). Dat is iets wat ik helemaal niet verwacht had.

Dus voor ons dagelijks gebruik helemaal top. Voor vakanties hebben we een MFT box voor op de trekhaak aangeschaft.

Eigenlijk iedereen die ik spreek is zeer tevreden over de de 6 zitter....fijn dat het goed uitpakt bij jullie! Hoe bevsalt de auto verder?!
 
Uiteindelijk de 6 seater genomen en deze bevalt goed. Kinderen/pubers blij. Als er 1 mee rijdt gaan ze nog liever op de derde rij zitten (lijkt wel n hangplek). Dat is iets wat ik helemaal niet verwacht had.
Hier eenzelfde ervaring met onze pre-pubers (3 en 5 jaar). Ze zitten liever als gezellig duo op de 3e zitrij dan op de 2e. Door de 6-zits kunnen ze zo toch naar voren kijken en wij hen zien.