Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kiezen: nu minder bugs of nieuwe FSD eerder

Nu minder bugs of nieuwe FSD eerder?

  • Nu aandacht voor oplossen bugs

    Votes: 4 18.2%
  • Nieuwe FSD (4D, beta 10.x) eerder

    Votes: 11 50.0%
  • Gewoon aandacht voor verkeerssituatie in EU/NL/BE

    Votes: 7 31.8%

  • Total voters
    22
  • Poll closed .
This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt of er minder mensen werken aan de huidige versie van de software en alle aandacht gaat naar de nieuwe versie. Hierdoor zijn diverse bugs al meer dan een jaar bekend, en worden maar niet opgelost.

Maar als je de onderstaande tweet weer leest dat deze kerst de nieuwe FSD beschikbaar komt, wat kies je dan? Nog eventjes een maand wachten, of verwacht je dat het voor Europa en de lage landen het nog zeker tot ver in 2022 gaat duren?

 
Ik heb gekozen voor "minder bugs", temeer omdat je dan 2 vliegen in 1 klap slaat, aangezien ik phantom brakes en zaken die nog niet goed werken in het huidige FSD, ook als bugs beschouw. Ik hoef niet perse meer features en onzinnigheden zoals extra games.
 
Eerst maar eens zien wanneer hij daadwerkelijk uitrolt in de US.

Voor EU? Kansloos en maar goed ook dat hij hier nog niet is want anders wss nog meer mogelijke ongevallen (Niet per se de software) en dus negatieve visibility en dus mogelijke beperkingen voor Tesla.

Laat ome Elon nog maar rustig wat sleutelen en met een sterke release candidate komen.

Ik heb nog wel even tijd voor hij wordt afgeleverd :p