Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Koplampen model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kom het af en toe nog tegen. Telkens ik er op let heeft mijn vrouw juist met de wagen gereden. Lijkt alsof haar profil de lichten verplaatst… maar die blijven dan wel zo staan als ik zelf terug rij… had gehoopt dat hw3 verandering zou brengen maar helaas. Ik maak sporadische nog altijd een batman symbool op de weg.
 
Ik kom het af en toe nog tegen. Telkens ik er op let heeft mijn vrouw juist met de wagen gereden. Lijkt alsof haar profil de lichten verplaatst… maar die blijven dan wel zo staan als ik zelf terug rij… had gehoopt dat hw3 verandering zou brengen maar helaas. Ik maak sporadische nog altijd een batman symbool op de weg.
Al geprobeerd om koplampen (automatisch) af te stellen onder haar profiel?

(Zal toch niet iets met gewicht te maken hebben 😉.)
 
  • Like
Reactions: TM3LR
Ik heb recent de mobiele service van Tesla langs laten komen: kreeg signalen van tegenliggers, dus dacht de koplampen zullen wel weer niet goed staan. Zie het euvel ook bij veel andere M3's. Thuis gekeken en toen bleek inderdaad de linkerkant veel te hoog te staan afgesteld. Zelf afstellen is een hoop werk dus maar een service afspraak ingepland. Monteur vertelde dat de laatste update de boosdoener was. Ze hebben zelfs een strip op de service auto staan om de koplampen snel af te kunnen stellen. Of het, gezien het tempo, heel secuur ging vraag ik me wel af. Zie nu in ieder geval geen grote afwijking meer dus goed genoeg in ieder geval.
 
  • Like
Reactions: job-lek