FairFrank
Member
Alleen de eerste 4-5 jaar / 200.000 km (voor velen dus de leaseperiode). Daarna halveert Tesla de DC-laadsnelheid en duurt het laden langer dan een AC-restaurant.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar kost me een pak minder aan benzine
Wat een verhalen hier allemaal, en imo veelal riekend naar kijk mij beter zijn dan die brandstofrijder. Correct me if I'm wrong.
Enfin, ik had een ev besteld (geen 3 maar S performance) en deze uiteindelijk toch geannuleerd. Ben er nu nog niet aan toe volledig elektrisch/ tesla te gaan rijden, mijn dealbreakers: bereik/ gemak en kwaliteit.
Qua rijden, ik moest altijd lachen telkens @wooter op z'n vorige BMWs aan het afgeven was maar ik moet nu ook eerlijk bekennen dat hij wel een punt heeft. Als ik terug in m'n andere wagen kruip, stel ik mij toch ter deeg vragen en dan te weten dat ik hem super vond hiervoor.
Echt waar? Wat ontzettend zonde dat je toch niet overtuigd genoeg bent geraakt! Voor jezelf en je portemonnee. Vooral omdat je dealbreakers imho echt onterecht zijn. Kwaliteit zou ik nog in mee kunnen gaan. (Hoewel, mijn laatste daily driver voor tijdperk Tesla was een A7 uit de dikke categorie en heb er, op de ruitenwisser-interval na, geen seconde naar terugverlangd). Maar het gemak van een EV vind ik echt ongeëvenaard. Nooit meer naar een benzinestation, elke ochtend een verwarmde auto met volle 'tank', die op snel- en N-wegen zelf kan rijden. Daarbij; Technologisch superieur, stiller en schoner. Ze presteren beter, verbruiken minder en hebben minder onderhoud nodig. De tweedehandswaarde is veel hoger. Ze kunnen almaar langer rijden op een volle batterij, verder dan de afstand van 97 procent van de gemiddeld dagelijkse ritten. Het laden gaat steeds sneller en de batterijen gaan langer mee. Eind volgend jaar kan je met sommige elektrische wagens meer dan een miljoen kilometer rijden. (Allemaal feitjes, mooier kan ik het niet maken)Enfin, ik had een ev besteld (geen 3 maar S performance) en deze uiteindelijk toch geannuleerd. Ben er nu nog niet aan toe volledig elektrisch/ tesla te gaan rijden, mijn dealbreakers: bereik/ gemak en kwaliteit.
.
Meer dan prima om als eigen auto te gebruiken, maar op wintersport ga ik met een ICE.
Ik ben er geen dag rouwig om geweest dat ik geen tijd meer besteed bij de troosteloze plaatsen erfstadt, waldlaubersheim, leonberg, bregenz of aichstetten.
Nee, ik rij ook geen 180 om er in 7u te zijn met een thermoskan.