Veel met Tesla gecommuniceerd over hoe lang het zou duren voordat ik eindelijk de toegezegde 7.5 meter kabel zou kunnen krijgen. Telefonische communicatie was ergens halverwege al afgekapt (zoals voor iedereen zo'n beetje). Dus verder per email. Na 2 of 3 emails 'back and forth' krijg ik opeens te horen dat ik 'helemaal geen recht heb op een 7.5 meter kabel en dat ik er wel op mag wachten maar dat die wsl nooit komt'. Ik kan wel een 4 meter kabel krijgen. Dus 3 maanden voor niks gewacht. Wil per mail reageren dat ik dan wel een 4 meter kabel op kom halen (ben er ook wel een keer klaar mee), maar dan blijkt het mail verkeer ook afgekapt te zijn (zoals voor iedereen zo'n beetje).
Maar goed, gisteren kwam ik toevallig langs SeC 020, dus maar even langs gegaan om 'eindelijk eens een laadkabel' in ontvangst te nemen. Mijn bezoek / het gesprek ging ongeveer als volgt:
Sta een minuut of 15 te wachten tot er iemand komt om te helpen.
Ik: Ik heb nog steeds geen kabel voor mijn auto die ik 29 maart opgehaald heb. Ik zou er eentje op kunnen halen.
Tesla: Om wat voor lengte kabel gaat het?
Ik: (enigszins verrast) 7.5 meter.
Tesla: Die leveren we niet.
Ik: Wat heb je dan wel?
Tesla: We hebben 4 meter.
Ik: En ....
Tesla: Huh? En wat?
Ik: Wat nog meer, behalve 4 meter?
Tesla: Niks. Alleen 4 meter.
Ik: Waarom vraag je dan om wat voor lengte kabel het gaat?
Tesla: Huh?
Ik: Laat maar. Doe maar 4 meter.
Tesla: Die hebben we nu niet.
Ik: Huh? Volgens de laatste mail kon ik hem ophalen. Ben er helemaal klaar mee.
Tesla: Moet ik er iemand bij halen?
Ik: Dat lijkt me wel handig ja.
Tesla gaat eerst een andere klant helpen.
Sta weer zowat 10 minuten te wachten.
Ik: Had je al iemand geroepen?
Tesla: Dat ga ik nu doen.
Zo'n 10 minuten later verschijnt Tesla #2 met een 4 meter kabel in een plastic tas "The very last one we have ..."
Sure. Ik heb maar niet gevraagd om een hoes of zo.
Maar goed, ik heb nu dus eindelijk eren kabel. Na 3,5 maanden en 11.000 km.
Klinkt alsof het prima lukt zonder kabel.........