fjlajs8393j2
Closed
100K = 223Wh/km gemiddeld
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in mijn infoscherm is de 223 KW/h voor de laatste 3382km, niet voor de 100000. Het gemiddelde gebruik is niet te achterhalen voor de 100000km
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
100K = 223Wh/km gemiddeld
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar in mijn infoscherm is de 223 KW/h voor de laatste 3382km, niet voor de 100000. Het gemiddelde gebruik is niet te achterhalen voor de 100000km
Wat is er aan de hand met jou wagen ?Is wel een uitdaging die 100k... ondertussen ongeveer 65k in eigen MS en 45k in loaner gereden... telt niet zeker?
Is veruit de meest economische wagen die ik ooit heb gereden tot de garantie verloopt natuurlijk.
op 1 april 2017 gekregen
Gefeliciteerd. Een Tesla, altijd een fijn cadeau om te krijgen!
45k in loaner ? amai wat was er allemaal aan de handIs wel een uitdaging die 100k... ondertussen ongeveer 65k in eigen MS en 45k in loaner gereden... telt niet zeker?
Is veruit de meest economische wagen die ik ooit heb gereden tot de garantie verloopt natuurlijk.
Wat een miserie heb je iets met Tesla afgesproken betreffende extra garantie want dit is gortisOngeveer alles denk ik... nu nog steeds maar 82.000 km terwijl het er al 125.000 hadden kunnen zijn.
-4 of 5 keer de cardanassen vooraan
-2 du's vooraan 1 maal met plas olie op de oprit
-1 du achteraan en nieuwe cardanassen
-1 keer batterij eruit voor herstelling
- 4 nieuwe luchtvering/dempers
- 1 nieuw handschoenkastje
- 2 nieuwe laders
- kabelboom van achterste du vervangen
- 1 nieuwe ibooster
- 2 keer nieuwe 12 volt batterij
- 3 keer sporing moeten regelen
K.
Beter maar met een achterwiel aangedreven 85 rijden. Die eerste twee probleem regels vrees ik als de pest.Ongeveer alles denk ik... nu nog steeds maar 82.000 km terwijl het er al 125.000 hadden kunnen zijn.
-4 of 5 keer de cardanassen vooraan
-2 du's vooraan 1 maal met plas olie op de oprit
-1 du achteraan en nieuwe cardanassen
-1 keer batterij eruit voor herstelling
- 4 nieuwe luchtvering/dempers
- 1 nieuw handschoenkastje
- 2 nieuwe laders
- kabelboom van achterste du vervangen
- 1 nieuwe ibooster
- 2 keer nieuwe 12 volt batterij
- 3 keer sporing moeten regelen
En last but nog least 2 nieuwe ruitenwissers en opnieuw afregelen ervan
Ik heb misschien hier en daar wel wat vergeten... oh ja, toch ook minstens 10 keer getakeld moeten worden en langste 'positieve service ervaring' zoals dit op dit forum heet heeft toch 60 dagen geduurd.
De auto lijkt nu ondertussen meer dan 2 jaar na aflevering toch eindelijk juist in elkaar te zitten (op de cardans na dan) en ik kan er toch nog plezier aan beleven... ik begin langzaamaan het sec te missen.
K.
Aan dat laatste heeft Tesla geen boodschap. Er is geen S en X meer te koop met alleen achterwielaandrijvingIk denk persoonlijk dat de mankementen uitzondering zijn en niet opwegen tegen de continue voordelen (betere tractie, betere efficiency en betere veiligheid).
Uiteindelijk is AWD standaard geworden, omdat nagenoeg iedereen daarvoor koos.
Uiteindelijk moet iedereen uiteraard gewoon doen waar hij zich goed bij voelt.