Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Let op: € 2500 eigen risico bij loaner

This site may earn commission on affiliate links.
Deze discussie is in oktober vorig jaar ook al eens gevoerd op dit forum. Vraag me even niet in welk draadje precies maar ik weet wel dat mijn verzekering (Turien & Co.) de volgende voorwaarde kent: "Indien het motorrijtuig wegens reparatie of revisie tijdelijk, mits voor gelijke doeleinden gebruikt, door een ander gelijkwaardig motorrijtuig vervangen wordt, geldt de verzekering mede voor het motorrijtuig dat het op de polis omschreven motorrijtuig vervangt. Aan de verzekering kan geen recht op schadevergoeding worden ontleend, indien de schade is gedekt door een andere verzekering (al dan niet van oudere datum) of door een andere verzekering gedekt zou zijn als deze verzekering niet bestond." Dus even navragen hoe de voorwaarden zijn van je eigen verzekering.
 
Deze discussie is in oktober vorig jaar ook al eens gevoerd op dit forum. Vraag me even niet in welk draadje precies maar ik weet wel dat mijn verzekering (Turien & Co.) de volgende voorwaarde kent: "Indien het motorrijtuig wegens reparatie of revisie tijdelijk, mits voor gelijke doeleinden gebruikt, door een ander gelijkwaardig motorrijtuig vervangen wordt, geldt de verzekering mede voor het motorrijtuig dat het op de polis omschreven motorrijtuig vervangt. Aan de verzekering kan geen recht op schadevergoeding worden ontleend, indien de schade is gedekt door een andere verzekering (al dan niet van oudere datum) of door een andere verzekering gedekt zou zijn als deze verzekering niet bestond." Dus even navragen hoe de voorwaarden zijn van je eigen verzekering.
Desiré, kijk eens naar post #4 :D
 
Ik heb dan ook een heel vertrouwenswekkend en sympathiek smoelwerk :D

Knipsel.JPG
'

Ik weet niet, vind hem ook niet echt sprekend. :D
 
  • Funny
  • Like
Reactions: HWS and Firebird
Misschien dat er een verschil zit tussen Amsterdam en Tilburg.
Correctie: ik heb volgens mij voor de Tesla loaners niet hoeven tekenen (en zeker geen rondje om de auto gedaan en zo), maar ik heb ook een keer een VW loaner meegehad, daar kwam wel zo'n formulier bij te pas.
View attachment 189470 '

Ik weet niet, vind hem ook niet echt sprekend. :D
Haha nee dat is maar goed ook... Ik zal binnenkort eens een nietszeggend plaatje van een (deel van een) Tesla als avatar instellen om het wat op te fleuren ;)...
 
  • Like
Reactions: HWS