Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Nou vandaag opgehaald hoor, na een langre reis van 3,5 uur met het OV. Maar wat een top auto, puur genieten!

Wat mij op viel, levert tesla geen USB meer bij nieuwe auto's? Dashcam is bij mij niet beschikbaar omdat er geen USB in zit, ik dacht dat deze geleverd werd met de auto. Dat was iig vroeger zo...
De usb-stick is zo klein dat je hem bijna niet ziet. Zou links achter in het handschoenenkastje moeten zitten.
 
  • Like
Reactions: NielsA
Vandaag auto opgehaald in Drogenbos. Waren 10 min te vroeg maar werden meteen verder geholpen. Ik vreesde een beetje dat de auto niet meteen aan mijn app zou gekoppeld worden omdat ik via een leasemaatschappij heb besteld, maar integendeel: was meteen zichtbaar!

Prachtige auto en zalig om mee te rijden. One pedal driving is wel even wennen :D

Off-topic vraagje: ik heb onderweg geladen bij Fastned bij een 300kW lader maar ik geraakte nooit boven de 50kW laadsnelheid. Mis ik iets?
 
Vandaag auto opgehaald in Drogenbos. Waren 10 min te vroeg maar werden meteen verder geholpen. Ik vreesde een beetje dat de auto niet meteen aan mijn app zou gekoppeld worden omdat ik via een leasemaatschappij heb besteld, maar integendeel: was meteen zichtbaar!

Prachtige auto en zalig om mee te rijden. One pedal driving is wel even wennen :D

Off-topic vraagje: ik heb onderweg geladen bij Fastned bij een 300kW lader maar ik geraakte nooit boven de 50kW laadsnelheid. Mis ik iets?
Je accu was zeer waarschijnlijk niet heel leeg, en daarnaast niet heel warm.
 
  • Like
Reactions: RobsEV
Vanochtend een lease LR ingeleverd en vanmiddag een prive RWD in Utrecht opgehaald. Geeft nu een range van 417 bij 100% aan. Helemaal niet gek. Vering is beter dan de LR van december 2021 en de kofferruimte afdekking zorgt voor een stillere auto. Nog wel wat trillingen en het stuur staat een fractie scheef. Stuurt iets minder strak dan de LR Met 4wd. Fijne auto
 
  • Like
Reactions: Freak
Eindelijk! Er kwam een sms binnen met de uitnodiging om de auto op te halen. Dat is inderdaad heel goed nieuws. Mijn zorg is dat er nog geen kenteken is. En als er geen exacte tijd is, moet ik dan precies zijn bij de start? Of is het altijd in een bepaald tijdslot?
 

Attachments

  • photo_5289549415742293657_y.jpg
    photo_5289549415742293657_y.jpg
    130.6 KB · Views: 90
  • Like
Reactions: Mel85
Eindelijk! Er kwam een sms binnen met de uitnodiging om de auto op te halen. Dat is inderdaad heel goed nieuws. Mijn zorg is dat er nog geen kenteken is. En als er geen exacte tijd is, moet ik dan precies zijn bij de start? Of is het altijd in een bepaald tijdslot?
Kenteken is er wel, gewoon even een mail sturen met RN naar DeliveryNL@. Ze reageren snel.