Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag de MY opgehaald in Utrecht. De accu was ongeveer 70% opgeladen. 30 dagen trial versie van Premium connect was helaas al verlopen, morgen even langs Tesla of bellen. Anderen hier ook last van?
Had ik ook, heeft te maken met de TA die de auto ergens als geleverd moet aanvinken, maar met deze drukte er nog niet toe is geraakt, komt sowieso in orde! Naar ‘t schijnt kan je tot dan gratis superchargen, maar kom, je hebt de 10k wel? (Mijne geleverd 10/12 dus een klein beetje gezond jaloers)
 
What strikes me about the black cars that are delivered: chrome frame of the windows and not in black. Does anyone know what this is like with the gray model y RWD?

Mvg,

Bart
I assume you are referring to the blacks on carrier trucks. Those might be protective films that sits before delivery, that was spoken in this topic if I remember correctly. I hope so because it will be a deal breaker of black for me as well.
 

Misschien gekke vraag (ben geen ervaringsdeskundige op gebied van autotransport) maar moeten die auto’s op de aanhanger niet iets van bescherming hebben? Ik kwam laatst een trailer tegen met nieuwe auto’s, dacht Volkswagen, maar deze hadden allemaal blokjes piepschuim bij de deurklinken zitten en op andere plekken van de auto ook iets van bescherming.

Is dit niet enorm kwetsbaar tijdens het transport op deze manier?
 
Ik ben gisteren in Drogenbos geweest, men vertelde mij dat ze die dag 175 leveringen hadden. Na een uurtje wachten was de wagen klaar: "daar staat uw wagen mijnheer, veel plezier ermee" zonder even mee te wandelen naar de wagen of enige verdere uitleg 😄

De wagen stond dan redelijk vervelend geparkeerd (blokkeerde doorgaand verkeer) dus ik voelde me een beetje verplicht zo snel mogelijk de weg vrij te maken. Op het eerste zicht leek alles wel in orde te zijn, dus na even zoeken hoe een en ander werkte, ben ik gewoon vertrokken.

Ik was er wel redelijk gerust in omdat ik hier nog geen meldingen zag van kwaliteitsproblemen met de recente leveringen, maar ik zal dit weekend toch eens het checklijstje aflopen waar hier nog melding van werd gemaakt.

Men heeft ook niets meer gezegd over de trekhaak en ik ben het ook vergeten te vragen, dus dat is nog een beetje onduidelijk.

Wat betreft de wagen zelf kan ik kort zijn: super leuk speelgoed :cool:
 
  • Like
Reactions: Berre and NielsA
anybody do a trade-in at Tilburg when picking up the MY? If so, can you share some info on the procedure? How long did that take?
I did. It is not slowing down the process as they inspect yr car while someone else is assisting you to go to your new car. After your own inspection of your nee car the person who checked my hand-in car came to collect a few signatures. I was in-out within 30mins
 
  • Like
Reactions: AGNL
Tesla Tilburg campus met model Y
3F85809F-F42F-4AF8-B684-6B19558F86E8.jpeg
 
  • Like
Reactions: Jawbone