Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Antwoord gekregen: ik zou het nog moeten ontvangen ergens de komende dagen. Handmatig proces denk ik. We wachten af. Uiteindelijk is het enkel een cadeautje voor mijn werkgever.
Nee, toch niet. Eerste antwoord was wat vaag: 'als je een mail hebt ontvangen dan krijg je het.' Die mail heb ik dus niet ontvangen. Nu blijkt na doorvragen: geen mail, geen tegoed. Mijn auto is formeel eerder geleverd dan de 15e blijkbaar.
 
Is hier wel heel erg stil geworden. Voor de MSM'ers onder ons - de vergeten groep - ik heb zojuist de afleverings SMS ontvangen voor S665GK in het prachtige Midnight Silver Metallic. 16 januari naar Tilburg om deze Grizzly op te halen. Happy!
Gefeliciteerd!
Is het al bekend waar deze vandaan is gekomen?
Volgens mij is er niet nog een boot gevaren. Misschien was deze over in Zuid-Europa (Spanje/Portugal)?
 
Gefeliciteerd!
Is het al bekend waar deze vandaan is gekomen?
Volgens mij is er niet nog een boot gevaren. Misschien was deze over in Zuid-Europa (Spanje/Portugal)?
Sterke vermoeden is dat ie in Barcelona aan land is gegaan. Het schip "Themis" was daar op 1 januari, en volgens de VIN is ie eind november geproduceeerd, en dat was ook bij benadering de vertrekdatum van dat schip uit Shanghai. Daarna vermoedlijk per truck direct naar NL, want ik kreeg al op 3 januari een VIN. Zou dus zo allemaal kunnen kloppen... Dank voor je felicitaties.
 
Last edited: