Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de berichten nog vrij beperkt met betrekking tot de VIN’s op G Poseidon. Zeker gezien het aantal Tesla’s op dat schip.

Kan het niet dat de echte shower nog moet komen? Heb bijvoorbeeld nog nergens een witte MY gemeld zien worden. Die staan er sowieso in grote getale op.
Veel berichten uit Duitsland en Frankrijk. Denk dat alles vergeven is.
 
Tussen de Quicksilver modellen staan MY ZONDER aanduiding op de achterkant. Ditmaal is het duidelijk (zoom maar in)


MIB_01.png
MIB_02.png
 
Schijnbaar zit die van jou niet op de RCC Amsterdam want die is weer onderweg naar de Suez kanaal en gaat niet naar Zeebrugge.

Nou moet ik ook zeggen dat wij veel vaker zaken hebben gedaan met deze TA en hij onderhoud het contact met ons goed dus misschien dat hij mij daarom alvast een plekje in de planning vast legt. Hij gaf aan dat de boot (volgens de planning van afgelopen vrijdag) 30 nov wordt gelost en daarop 7 dagen ruimte op moest hebben.
Misschien hebben ze wel ruimte aan de voorkant, misschien kan de boot werkelijk dan pas gelost worden. In de container vervoer maak ik het regelmatig mee dat een schip een aantal dagen voor de haven wacht. Tijd zal het zeggen. Het zou misschien een week eerder kunnen maar daar ga ik mij natuurlijk niet druk om maken. Vind het fijner dat ik een datum en tijd heb.
De
Ik heb geen eindfactuur. Alleen bestelovereenkomst. Wel een hiden VIN.

Ben ik de enige die een verborgen vin heeft zonder “eindfactuur”?
Mijn eindfactuur kwam ook een heel aantal dagen nadat de Hidden VIN al wel zichtbaar was. Denk dat eindfactuur gestuurd wordt zodra de auto op de boot zit en VIN relatief definitief is. Auto is dan in principe aangewezen aan u, maar er kan door eventuele beschadigingen toch op het laatste moment nog voor een andere auto gekozen worden met zelfde specificaties.
 
Bij tesla roepen ze dat auto zeker tussen kerst en oud en nieuw geleverd gaat worden......Heb er zelf geen vertrouwen meer in als op de G Poseidon geen y voor mij bijzit is de laatste boot in de rij volgens mij die onderweg is vanuit Shanghai..... maar geef ze bij tesla tot begin december nog voordeel van twijfel ander cancel ik de bestelling en ga op zoek naar occasion
Welke configuratie heeft u besteld? Wij waren er al uit dat het een RWD zou worden. De eerste Y's die nu geleverd gaan worden zijn RWD, zwart of wit en met trekhaak. Deze modellen zijn overgeproduceerd. Vandaar dat ze in Frankrijk de trekhaak al gratis krijgen. In Nederland helaas niet.
 
Ik denk het niet. in onderstaand screenshot zie duidelijk dat het 20" wielen zijn. de quicksilver is performance uitvoering met 21" wielen en rode remklauwen. degene daarachter geen rode remklauwen en duidelijk een andere velg
Klopt ja. Ik zag het ook al dus had post al verwijderd. Nog nergens XP7 RWD VINs voorbij zien komen en de 20" RWD zwart & wit bestellingen worden voorlopig ook gewoon uit China geleverd.. We gaan het zien.