Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Lijkt er inderdaad te wachten...29/11 wordt momenteel aangegeven als aankomst in Zeebrugge.
View attachment 877077
Aankomst 29/11?.......hmmm..... De eerste leveringen van de wagen vangen volgens mij rond 2 dec. 2022 al aan. Ben benieuwd in hoeverre dat haalbaar wordt gezien de toch wel grote impact van de storm nu op de vaarroute. En dan nog de volgende vraag. Zal de vertraging impact hebben op de eerste leveringen, dan dat die dan alleen gaan schuiven naar veel later in december, of zal de planning in het geheel in sync mee schuiven. IK denk het eerste, want de afspraken vanaf bijv. 6 dec. kunnen gewoon door gaan als nu gepland. We gaan het zien.
 
  • Like
Reactions: Dbergeeke
Ik heb zelf op 30-09 een wit buiten / zwart binnen / 20inch induction besteld. Nog geen vinnr ontvangen. Maar wij willen wel graag snel de Model Y gaan rijden i.v.m. gezin situatie. Zag zo snel even niet waar ik een PB kan sturen, dus vandaar langs deze weg.

Ik heb zelf op 30-09 een wit buiten / zwart binnen / 20inch induction besteld. Nog geen vinnr ontvangen. Maar wij willen wel graag snel de Model Y gaan rijden i.v.m. gezin situatie. Zag zo snel even niet waar ik een PB kan sturen, dus vandaar langs deze weg.
Wat vreemd het lukte mij ook niet om een PB te sturen, maar je kan me bereiken via Skype live:ert.91
 
Ik werd gisteren gebeld door Tesla, met knikkende knietjes nam ik de telefoon op: "wilt u een recent uittreksel van het kvk uploaden, degene die we nu hebben is te oud.." :-( Dus we wachten weer op de SMS. Zou het kunnen dat de trekhaak versies achterblijven en wachten op een mogelijke batterij update zodat ze ook de 1600kg kunnen waarmaken?
Neehoor, de mijne staat gewoon voor levering ingepland op 14 december (mét trekhaak) en afkomstig van de Carrera die eind van de maand aanmeert in Zeebrugge.