Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Daar gaat ie! 😀
Screenshot_20221031-093135_Samsung Internet.jpg
 
Ik wil graag weten wat wat er gebeurd zonder de radar sensoren. Als ik achteruit wil gaan parkeren, krijg je dan nog steeds melding met de afstand en cm en waarschuwingen?
Voorlopig dus niet.

For a short period of time during this transition, Tesla Vision vehicles that are not equipped with USS will be delivered with some features temporarily limited or inactive, including:

  • Park Assist: alerts you of surrounding objects when the vehicle is traveling <5 mph.
Tesla Vision Update: Replacing Ultrasonic Sensors with Tesla Vision - Model 3 Owner's Manual | Tesla

Maar dit is het leveringen topic, dus beter even ander topic :)
 
  • Like
Reactions: SnowLeopard
Ik wil graag weten wat wat er gebeurd zonder de radar sensoren. Als ik achteruit wil gaan parkeren, krijg je dan nog steeds melding met de afstand en cm en waarschuwingen?
Misschien staat in dit topic een antwoord op je vraag:
 
Dus het is de Carrera schip waar we op zitten te wachten?
Niet iedereen op dit forum natuurlijk, maar de eerste batch MY RWD voor de kopers in NL/ BE met levering nov/dec 22 staan op de Carrera.
Als je inmiddels nog geen leverdatum indicatie (rond 22 nov - 8 dec 22) of VIN nummer hebt, staat de auto waarschijnlijk op een andere boot.

De Carrera vaart nu rond Singapore. Wordt erg spannend voor degenen die een auto op deze boot gekoppeld hebben gekregen. ;-)
 
Last edited:
Ik heb een hidden Vin… hoe kan ik zien of mijn auto op de Carrera zit? Alvast bedankt!
Bel met Tesla, vraag het aan de Service medewerker. Op basis van de RNxxxx code kunnen ze het in de computer zien. Dat is de enige manier om het zeker te weten. Als bellen lastig is, loop een Service vestiging binnen en stel de vraag. Vestiging Den Haag is bijvoorbeeld heel toegankelijk. Je kan ze altijd bellen en nemen vrijwel direct op: 070-3010022.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Vero99999
Bel met Tesla, vraag het aan de Service medewerker. Op basis van de RNxxxx code kunnen ze het in de computer zien. Dat is de enige manier om het zeker te weten. Als bellen lastig is, loop een Service vestiging binnen en stel de vraag. Vestiging Den Haag is bijvoorbeeld heel toegankelijk. Je kan ze altijd bellen en nemen vrijwel direct op: 070-3010022.
Als je geen VIN hebt kunnen ze ook niet meer zeggen dat de grove schatting die voorheen zichtbaar was.
Zojuist met een medewerker van Tesla Tilburg gebeld.
Hij gaf aan dat er nog geen VIN was toegewezen (had ikzelf ook al gezien) dat dat dit dus inhield dat ook hij niet meer kon zeggen dan wat eerst zichtbaar was.... levering tussen November en Januari.
Met deze info moest ik ervan uitgaan dat die waarschijnlijk op een van de schepen zou staan die nu onderweg waren, maar waarvan de VIN's nog niet zijn toebedeeld. Hij wist niet welke dat allemaal waren, maar vertelde dat er "meerdere schepen op dit moment onderweg zijn waarvan de VIN's nog moeten worden toebedeeld", en dat dus levering waarschijnlijk rond midden december zou plaatsvinden.
 
  • Like
Reactions: JWTheKING and IvCh