Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag inruilvoorstel gekregen van Tesla, conclusie zelf verkopen. Erg laag bod. Voorstel geweigerd en nu direct een hidden VIN zichtbaar in het overzicht en er wordt aangegeven dat de eindfactuur wordt opgemaakt! VIN LRWYGCFS4PC578*** , zoals eerder gemeld op de CARRERA CARRIER onderweg. Can't wait! :eek:
 
Vandaag inruilvoorstel gekregen van Tesla, conclusie zelf verkopen. Erg laag bod. Voorstel geweigerd en nu direct een hidden VIN zichtbaar in het overzicht en er wordt aangegeven dat de eindfactuur wordt opgemaakt! VIN LRWYGCFS4PC578*** , zoals eerder gemeld op de CARRERA CARRIER onderweg. Can't wait! :eek:
Om even een idee te hebben: Is dit inruilvoorstel echt met de haren getrokken of ligt het in de lijn van wat je bij een andere zou krijgen (zelf verkopen is daar ook het meest interessant)?
 
Tesla bied altijd laag, onder viabovag.nl enzo.

Ik heb ook trekhaak besteld en sinds 28-10 een vin. Aflevering 22-11 t/m 6 december.

Beetje off topic maar... Nou, ik heb na 2 dagen bij Viabovag maar 1 bod gehad en die was 5k lager dan het voorstel van Tesla die ook al minimaal 5k onder de marktwaarde was. Conclusie is dus zelf verkopen. Duurt wel langer dan ik had verwacht. Blijkbaar is het aanbod erg toegenomen of de vraag is minder.
 
Alé +30k model y's. Hoeveel boten zijn dat? Mss kunnen we zo aftellen 😂
 

Attachments

  • Screenshot_20221102-230036.jpg
    Screenshot_20221102-230036.jpg
    127.1 KB · Views: 128