Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Haha, dan had ik toch gelijk dat begin dec. nog afleversloten zijn! Helaas staar ik al de hele dag naar mijn telefoon en nog geen SMS. En ik was nog een van de eerste 26/08 besteld in Z-W-19 en een van eerste met een hidden VIN :mad:

Maar, GEFELICITEERD ALLEMAAL!!
Je had zeker gelijk, had ik niet verwacht. Ik zal met je meeduimen dat je over enkele dagen ook een SMS-je ontvangt 🤞🏻
 
  • Like
Reactions: JWTheKING
Hier wederom niks.. dag 1 bestelling 🤦🏼‍♂️
Hier ook nog niets hoor. Afgelopen week wel gebeld door Tesla met de vraag of ik nog steeds wilde inruilen. Ze waren alle orders aan het nalopen die binnenkort een match (ik denk hetzelfde als een hidden VIN) zouden gaan krijgen. Toen ik vroeg naar indicatie levertijd werd mij gezegd dat eind 2022, begin 2023 nog steeds de bedoeling was. Tja…
 
Hier ook nog niets hoor. Afgelopen week wel gebeld door Tesla met de vraag of ik nog steeds wilde inruilen. Ze waren alle orders aan het nalopen die binnenkort een match (ik denk hetzelfde als een hidden VIN) zouden gaan krijgen. Toen ik vroeg naar indicatie levertijd werd mij gezegd dat eind 2022, begin 2023 nog steeds de bedoeling was. Tja…
Tesla NL weet zelf ook niks over wat ze in China produceren hoor. Dat kan je gewoon negeren.
 
I think you and I must be the only ones from Day 1 who are stuck with no VIN.

Maybe they will produce one with new Cameras, bigger seats, softer suspension, just to reward our patience 😉
For what's it worth when I asked my TA today if he knows if my car will have new cameras, rear seats and suspension, he said that generally only 50% of the rumors are true... not sure if by that he was indirectly confirming that atleast 1-2 of the new features will be available on my car... time will tell.. fingers crossed :)
 
Ik logde zonet voor de 7e keer vandaag in op mijn Tesla Account. Ik kreeg plots deze melding, daarna hidden VIN ontvangen.
Wit/Zwart/19"/Trekhaak besteld op 28/10.
IMG_5604.PNG