Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Als er nu intussen 1 lijn te trekken is in de toewijzing van VINs en EDDs, dan is dat er geen lijn in te trekken is :rolleyes:
Ik snap het ook niet, en zou het in jullie plaats ook niet fijn vinden... Voel me zelfs wat schuldig 😕
Geeft niet hoor ;), gefeliciteerd met je auto. Tesla boekt gewoon een aantal trucks en stuurt deze dan naar betreffende locaties, daarna worden ze pas aan bestellingen gekoppeld. Schijnbaar nog geen trucks naar Tilburg met deze configuratie..
 
  • Like
Reactions: neoflux
Ik werd gisteren gebeld door Tesla, met knikkende knietjes nam ik de telefoon op: "wilt u een recent uittreksel van het kvk uploaden, degene die we nu hebben is te oud.." :-( Dus we wachten weer op de SMS. Zou het kunnen dat de trekhaak versies achterblijven en wachten op een mogelijke batterij update zodat ze ook de 1600kg kunnen waarmaken?
 
De Carerra wacht nog steeds op dezelfde lokatie. Hopelijk valt de vertraging mee en heeft het geen impact op de eerste geplande levering begin december.

Kijkend naar de weersverwachting op windy.com denk ik dat ze daar nog wel een paar dagen blijft ronddobberen. Het is precies het traject langs de Golf van Biskaje richting het Kanaal waar het enorm aan het spoken is op zee. De wind neemt daar richting het weekend wel wat in sterkte af, maar de voorspelde deining door de golfslag lijkt pas vanaf medio volgende week minder te worden. Ben benieuwd wat het weerbeeld moet zijn wil ze het erop wagen.
 
De Carerra wacht nog steeds op dezelfde lokatie. Hopelijk valt de vertraging mee en heeft het geen impact op de eerste geplande levering begin december.

Lijkt er inderdaad te wachten...29/11 wordt momenteel aangegeven als aankomst in Zeebrugge.
Screenshot_2022-11-22-10-05-36-97_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg