Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Deze website is nog beter. Heeft namelijk gratis satelliet tracking :)
Amazing that this ship has never docked at Zeebrugge before, according to the website.
 
Zijn toevallig nu online. Dit is het icoontje:

1669132293031.png
 
De Hoegh Shanghai is waarschijnlijk het laatste Q4 schip voor BE/NL. Grappig dat mijn auto op dat schip staat. Ik was als particuliere koper ook heel tevreden geweest met een januari levering vanwege de kentekenregistratie/ toekomstige inruilwaarde.

Toch is dit ook helemaal prima, omdat je het bij Tesla nooit weet en moet pakken wat je pakken kan. Ben heel benieuwd of de langere banken en betere camera’s aanwezig zijn.
 
Eerste berichtje hier, maar ben wel al even aan het volgen. Wij hebben pas 2 november besteld en vandaag reeds een VIN ontvangen.
W/ZW 19inch zonder trekhaak
LRWYGCFS1PC63XXXX

Initieel gaven ze pas jan-maart aan bij bestelling. Het kan dus soms snel gaan. Staat ook op Hoegh Shangai.
 
Heb de productiedatum ook even nagevraagd bij TA. De mijne is ook op 22 okt uit de fabriek in Shanghai gereden. Dus alle auto's op de Carrera zullen wel rond die datum gemaakt zijn lijkt me. Dat betekend nieuwe 'comfort suspension' toch? Wanneer was dat ook alweer ingevoerd?