Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben er vrij gerust in. Ik heb betaald voor Enhanced Autopilot en heb nu ingestemd met een tijdelijke onbeschikbaarheid ervan. Als na lange tijd blijkt dat het niet (naar behoren) werkt, wil ik mijn extra kost terug + schadevergoeding. Simpel :)
Ik heb ook het idee dat dit puur voor FSD is, wat zou betekenen dat het als het goed is ook op eerdere modellen geretrofit moet kunnen worden.
 
782CB49F-F2CA-424D-901C-9C30BA99D38D.jpeg

Het was even zoeken maar we hebben hem gevonden 😄
 

Attachments

  • 5AD65B00-AB89-453F-A4E9-69775996E593.jpeg
    5AD65B00-AB89-453F-A4E9-69775996E593.jpeg
    515 KB · Views: 63
1670411274398.png


Just saw this on the french forum - Tesla is offering people free 20" Induction and EAP upgrades, if people are willing to take a car from the current stock and not wait for their chosen car or color.

Has anyone been offered something like this in NL?
 
View attachment 882352

Just saw this on the french forum - Tesla is offering people free 20" Induction and EAP upgrades, if people are willing to take a car from the current stock and not wait for their chosen car or color.

Has anyone been offered something like this in NL?
Nee, maar ze mochten het houden ook. 20" zou ik niet willen hebben als ze er geld voor gaven en EAP werkt toch niet.
 
  • Funny
Reactions: bulletje
Yes I found the vessel information by entering the VIN on the Hoegh tracking website
Ik denk dat ze afwachten hoe de leveringen gaan vanaf 2 schepen die over 3 dagen komen.
Ik denk dat er veel uitvallers zullen zijn en dat ze dan opnieuw kunnen toewijzen van bestaande kavels. Daarom zouden ze de EDD hebben verwijderd.
Ik heb nog steeds EDD, maar alleen verborgen VIN, om dezelfde reden denk ik