Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
So I've had this problem too. And can't believe it's just because of standing still. Before this I had an equally heavy SUV with 21 inch super thin Pirelli tires. Which once left at Schiphol for 5 weeks because of a holiday and that without any problems. That is why I indicated to the SC that I would rather have new tires.


This might be it on top of the long standing still. Only @dominic_decoco indicates that he has almost 500 km on it. How long before he can really enjoy his new car?
Thanks Spencer. I will also check if they can offer me new tires. A question, did they replace all 4 tires for you?
 
Sinds afgelopen weekend heb ik het volgende voor:
- verwachte leverdatum 18 - 30 dec is verdwenen, staat nu TBD
- hidden vin nummer LRWYGCFS2PC634xxx is weg
- nieuw hidden vin nummer LRWYGCEK1NC263711

Heb twee weken geleden sms ontvangen met de vraag of levering in december OK zou zijn: met JA beantwoord...
Iemand enig idee wtf is going on ?

:)
 
Sinds afgelopen weekend heb ik het volgende voor:
- verwachte leverdatum 18 - 30 dec is verdwenen, staat nu TBD
- hidden vin nummer LRWYGCFS2PC634xxx is weg
- nieuw hidden vin nummer LRWYGCEK1NC263711

Heb twee weken geleden sms ontvangen met de vraag of levering in december OK zou zijn: met JA beantwoord...
Iemand enig idee wtf is going on ?

:)
Je ziet wel wat andere data (accu en motor) als je je VIN hier checkt: VIN Decoder – TeslaTap
 
Ik heb sinds vandaag mijn VIN zichtbaar ipv van hidden. Hoe hebben jullie dat gedaan met verzekering, is een VIN voldoende of moet je echt een kenteken hebben? Aangezien de mijne wordt geleverd tussen Kerst en oud&nieuw wil ik graag de verzekering op tijd geregeld hebben.
 
Sinds afgelopen weekend heb ik het volgende voor:
- verwachte leverdatum 18 - 30 dec is verdwenen, staat nu TBD
- hidden vin nummer LRWYGCFS2PC634xxx is weg
- nieuw hidden vin nummer LRWYGCEK1NC263711

Heb twee weken geleden sms ontvangen met de vraag of levering in december OK zou zijn: met JA beantwoord...
Iemand enig idee wtf is going on ?

:)
seems like the second vin is for a dual motor vehicle,, strange..
Ik heb sinds vandaag mijn VIN zichtbaar ipv van hidden. Hoe hebben jullie dat gedaan met verzekering, is een VIN voldoende of moet je echt een kenteken hebben? Aangezien de mijne wordt geleverd tussen Kerst en oud&nieuw wil ik graag de verzekering op tijd geregeld hebben.
you need license plate
 
Sinds afgelopen weekend heb ik het volgende voor:
- verwachte leverdatum 18 - 30 dec is verdwenen, staat nu TBD
- hidden vin nummer LRWYGCFS2PC634xxx is weg
- nieuw hidden vin nummer LRWYGCEK1NC263711

Heb twee weken geleden sms ontvangen met de vraag of levering in december OK zou zijn: met JA beantwoord...
Iemand enig idee wtf is going on ?

:)
Hier hetzelfde. EDD weg. Zelfde sms gekregen, maar ik heb wel nog steeds dezelfde hidden VIN.
Wel raar inderdaad dat jij nu een heel ander type hebt toegewezen gekregen (Dual motor + ander type batterij). Deze staat ook niet op de Hoegh Shangai.
 
Zoals ik het artikel lees gaat het over een radar en niet over de USS. Radar was veel eerder uit de autos gehaald. Oftewel als je geen full self driving hebt zal je waarschijnlijk weinig merken van het ontbreken van deze radar.
Ik begreep van een collega die zich er wat meer in verdiept heeft, dat Tesla de radar al enkel gebruikte voor het 'voeden' van hun AI model (om AP etc. te 'trainen') en niet meer voor het maken van beslissingen tijdens het rijden door individuele auto's.
 
Since last weekend I have:
- expected delivery date 18 - 30 Dec has disappeared, now says TBD
- hidden vin number LRWYGCFS2PC634xxx is gone
- new hidden fin number LRWYGCEK1NC263711

Received SMS two weeks ago asking if delivery in December would be OK: answered YES...
Anyone have any idea wtf is going on?

:)
Did you order RWD or Dual motor? Might be an error. Check with your TA
 
Mijn TA zei vandaag dat als het na 400km nog niet verdwenen was, dat ik langs moest komen.

Naast het stilstaan en deinen heb je ook nog hitte, een groot deel van de reis vond plaats rond de evenaar.
Tesla Tilburg zei zojuist weer 1500 km. Ik kijk het even aan, het is niet extreem aanwezig maar nu ik er op let wel merkbaar. Advies was (zeker met deze temperaturen) langere stukken te rijden zodat banden wat warmer kunnen worden.
 
Ik heb zojuist nog even contact gehad met een TA in Rotterdam, ik twijfelde al een hele poos over de trekhaak en had die eigenlijk alleen maar genomen zodat de levering sneller was (zoals toen gezegd werd). In de praktijk blijkt het dus niet uit te maken en ik heb dus gevraagd hoeveel later de auto zou komen als ik iets zou wijzigen nog, dit was niet het geval.

Nu had ik een VIN (LRWYGCFS6PC635xxx) die onderweg was op de Hoegh Shanghai, nu is echt mijn VIN logischerwijs veranderd en dat is LRWYGCFS0PC62xxx. Het serienummer is dus lager en deze staat niet op de Hoegh Shanghai, is het dan aannemelijk om te denken dat hij op 1 van de eerdere boten staat zoals de TOKYO CAR of G Poseidon?