Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.

Daar je vin nummer invoeren
Thanks, hier heb ik al een keer gekeken, maar dan krijg ik een ''Sorry, we are unable to locate your shipment. Please check the numbers and try again, or contact your local Höegh Autoliners' office.'' Ik zal even geduld moeten hebben, mijnTesla Advisor zei dat de auto gisteren van de boot is gekomen. Geduld I guess..
 
Hey allemaal, ben dit forum al een tijdje aan het volgen. Enerzijds voor het maken van mijn keuze voor volgende bedrijfswagen en anderzijds uit nieuwsgierigheid hoe snel Tesla effectief de Model Y kan leveren.
Ik heb dinsdag (20/12) officieel bevestiging ontvangen dat Leaseplan hem heeft besteld en kreeg als eerste leverdatum 8/6/2023 door. Dealer gaf echter aan dat ze op 2-3 maanden zeker leverbaar zijn. Ben dus benieuwd.
Ik heb zelf ook via LeasePlan in België besteld. Tip: niet al te veel belang hechten aan de datum die LeasePlan geeft. Ik heb 30/09 besteld en de eerste datum die ze meteen gaven was 08/03/2023. Volgens mij plakken zij er zelf gewoon iets op want ik ga volgende woensdag de auto al ophalen :)
 
Thanks, hier heb ik al een keer gekeken, maar dan krijg ik een ''Sorry, we are unable to locate your shipment. Please check the numbers and try again, or contact your local Höegh Autoliners' office.'' Ik zal even geduld moeten hebben, mijnTesla Advisor zei dat de auto gisteren van de boot is gekomen. Geduld I guess..
Dan zat op op een ander schip, Poseidon waarschijnlijk.
 
Vandaag ook een sms ontvangen, al had ik het tijdslot al vastgelegd op woensdag via e-mail naar Tesla. 28 december in Drogenbos kan ik mijn Y ophalen :)
Ook hier 28/12 in Drogenbos, hoe werkt die verzekering juist? Handelt Tesla dit allemaal af? Heb de contact gegevens achtergelaten, maar ook die mensen hebben recht op kerstvakantie. ;) Heb jij al een nummerplaat ontvangen?
 
Ook hier 28/12 in Drogenbos, hoe werkt die verzekering juist? Handelt Tesla dit allemaal af? Heb de contact gegevens achtergelaten, maar ook die mensen hebben recht op kerstvakantie. ;) Heb jij al een nummerplaat ontvangen?
Je TA neemt contact op met je verzekeringsagent. In een mailtje vragen ze om de nummerplaat aan te vragen en geven daarom het Vin nummer door. Als het gaat zoals bij mij, sta je mooi in Cc en kan je volgen. Ze vragen dan de nummerplaat te laten arriveren op een adres in Brussel. Tesla maakt een duplicaat voor de voorkant en zorgt dat ze op de plaats van afgifte op je MY hangt 👍

Je verzekeringsagent heeft dan ook voldoende info om hun kant van de carrousel op gang te trekken.

Heel goed geregeld imho
 
Ook hier 28/12 in Drogenbos, hoe werkt die verzekering juist? Handelt Tesla dit allemaal af? Heb de contact gegevens achtergelaten, maar ook die mensen hebben recht op kerstvakantie. ;) Heb jij al een nummerplaat ontvangen?
Geen idee, de leasingmaatschappij regelt dit allemaal. Ik heb al het verzekeringsdocument ontvangen en de nummerplaat een paar weken geleden.