Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Nee hoor.... 24/7 diensten. Ook met kerst. De haven staat nooit stil..... Waarschijnlijk zijn ze al begonnen.
Ik denk niet dat ze 24/7 lossen.
Vorige maand had een interim kantoor verschillende vacatures online staan om specifiek Tesla’s van boten te rijden. De werkuren waren normale weekdagen en eventueel ook zaterdagen.

Daarnaast is de diepgang van de Shanghai nog ongewijzigd (9.1m).

Dus ik vermoed dat er nog geen enkele wagen van boord is gehaald.

Ze zullen waarschijnlijk pas maandag beginnen.
 
Geen slecht idee, kan je met een gewrappede Tesla gewoon 2-wekelijks door de carwash etc.? Blijft die wrap even mooi als originele lak?
Thx om mee te denken.
Klopt, ik heb dit ook overwogen. Maar als het kleurverschil tussen de wrap en de autokleur groot is zie je dit wel terug in de naden en als je een deur open doet. Dit was voor de reden om toch voor een keur te gaan. Of je moet ook de deuropeningen en die van de achterbak ook doen, en dan kom je er niet met 3000 euro.
 
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, maar als ie verder goed rijdt, is het dan nog belangrijk of je wel of niet de nieuwe ophanging hebt ? Waarschijnlijk heb je wel de nieuwe denk ik trouwens.
Totaal irrelevant inderdaad ... ik heb ook nog steeds niet gekeken. Wel nog 2 dingetjes ontdekt ... GEEN Matrix LED verlichting en :-( ... de USC-C aansluitingen in de front-console ondersteunen geen data .. ga dat nog wel even laten fixen door Tesla
 
  • Like
Reactions: Michel_AH
Totaal irrelevant inderdaad ... ik heb ook nog steeds niet gekeken. Wel nog 2 dingetjes ontdekt ... GEEN Matrix LED verlichting en :-( ... de USC-C aansluitingen in de front-console ondersteunen geen data .. ga dat nog wel even laten fixen door Tesla
Niet fijn! Hoe weet je dat je geen Matrix LED hebt? Zijn er meer forumleden die de auto al hebben die dit hebben geconstateerd?
 
Mijn dochter heeft vorige week haar MY RWD opgehaald en heeft wel de matrix koplampen.
Je kan dit testen door de lichtshow op te zetten.
Screenshot_20221225_142431_WhatsApp.jpg
 
Niet fijn! Hoe weet je dat je geen Matrix LED hebt? Zijn er meer forumleden die de auto al hebben die dit hebben geconstateerd?
Ik had al gelezen over de usb-c poort. Ik heb daarom deze aangeschaft.
Heb je gelijk ook een georganiseerde auto

€ 24,00 35% Off | Yz Handschoenenkastje Docking Station Voor Tesla Model Y Model 3 Snellader 4 Usb Shunt Hub Massaal Adapter Aangedreven splitter Extension
 
  • Like
Reactions: jbzg
Totaal irrelevant inderdaad ... ik heb ook nog steeds niet gekeken. Wel nog 2 dingetjes ontdekt ... GEEN Matrix LED verlichting en :-( ... de USC-C aansluitingen in de front-console ondersteunen geen data .. ga dat nog wel even laten fixen door Tesla
Kleine kans dat je geen matrix hebt, kijk maar of je een bol ziet in de koplamp (zoals je hieronder ziet, de meest linker (en enige) bol).

hqdefault.jpg


En de USB-C in de console ondersteunt geen data. Alleen in het dashboard kastje.
 
Totaal irrelevant inderdaad ... ik heb ook nog steeds niet gekeken. Wel nog 2 dingetjes ontdekt ... GEEN Matrix LED verlichting en :-( ... de USC-C aansluitingen in de front-console ondersteunen geen data .. ga dat nog wel even laten fixen door Tesla
Lijkt mij ook sterk dat je geen Matrix koplampen hebt. Mijn Model Y RWD zat op de eerste boot, dus eerder gemaakt dan de latere boten en heeft ook matrix koplampen. Vrijdag wel de molbile service langs geweest om ze af te stellen, stonden te hoog afgesteld. Schijnt wel vaker te gebeuren. Kalibreren help niet. Ik had geluk dat ik de auto in een donkere hal kon zetten om het af te stellen want kan niet buiten dus vaak niet mogelijk op lokatie.
 
Lijkt mij ook sterk dat je geen Matrix koplampen hebt. Mijn Model Y RWD zat op de eerste boot, dus eerder gemaakt dan de latere boten en heeft ook matrix koplampen. Vrijdag wel de molbile service langs geweest om ze af te stellen, stonden te hoog afgesteld. Schijnt wel vaker te gebeuren. Kalibreren help niet. Ik had geluk dat ik de auto in een donkere hal kon zetten om het af te stellen want kan niet buiten dus vaak niet mogelijk op lokatie.
Hoe ontdek je zoiets? Ik haal ‘m woensdag op, zal er eens op letten.
 
Lijkt mij ook sterk dat je geen Matrix koplampen hebt. Mijn Model Y RWD zat op de eerste boot, dus eerder gemaakt dan de latere boten en heeft ook matrix koplampen. Vrijdag wel de molbile service langs geweest om ze af te stellen, stonden te hoog afgesteld. Schijnt wel vaker te gebeuren. Kalibreren help niet. Ik had geluk dat ik de auto in een donkere hal kon zetten om het af te stellen want kan niet buiten dus vaak niet mogelijk op lokatie.
Excuus ... ik dacht dat ik het aan iets anders kon zien ... ik heb " gewoon" de matrix led lichten (dank voor het plaatje met de bol dat maakte het duidelijk) .. en door een video uit Zweden dacht ik dat de data wel weer werkte maar niet dus ... dank voor alle HUB tips ..