Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Off-topic hoe like je een bericht?
Schermafbeelding 2022-12-26 170933.png
 
Zijn er nog mensen die recent een SMS met een datum hebben ontvangen, waarvan de auto op de Hoegh Shanghai staat?

Aangezien ik nog niets heb gehoord, begin ik steeds minder in levering deze week te geloven...
Zeker. Die van mij staat op de Hoegh Shanghai "volgens het VIN nr." en vorige week een sms gehad met afleverdatum en een dag erna zelfs het kenteken. Aanstaande donderdag om 09:30 uur in Tilburg..
 
  • Like
Reactions: Romano
Ja ik bedoel het feit dat de matrix led te “hoog” staat.
Borden boven de snelweg werden wat verlicht, als ik achter een Suzuki swift formaat auto stond werd zijn binnenruimte goed verlicht. Overdag merk je er weinig van en deze koplampen verlichten zelf al de borden in de berm veel meer dan mijn 2019 M3. Af en toe iemand die knippert maar viel wel mee hoe vaak.
 
  • Like
Reactions: PompWagen
Wie moet zijn auto net zoals ik ook ophalen in Groningen? Hier lijkt er vertraging te zijn. Maand geleden een sms gehad voor levering tussen kerst en oud en nieuw. Vandaag zag ik dat in de app de leverperiode is opgeschoven van 31-12 en de eerste week van januari.