You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Locatie | Vermogen | km van DH | km naar Parijs | passen | laadtijd | website | openingstijden |
Locristi (bij Gent) | 11 kW | 177 km | 317 km | Essent e.a. | ca 3u | http://www.oplaadpalen.nl/laadpaal/26693 | nvt |
Zele (bij Gent) | 11 kW | 166 km | 325 km | Essent e.a. | ca 3u | http://www.oplaadpalen.nl/laadpaal/28937 | nvt |
Ikea Gent | 11 kW | 191 km | 304 km | geen | ca 3u | http://www.ikea.com/be/nl/store/gent/store_info | ma-za 10-20, vrij 10-21 |
Ikea Gonesse (Parijs Noord) | 22 kW | 453 km | 37 km | geen | 1 uur | http://chargemap.com/points/details/ikea-gonesse | ma-zo 10-20, do-vr 10-22 |
Ikea Vélizy (Parijs Zuid) | 22 kW | 484 km | 0 km | geen | http://chargemap.com/points/details/ikea | ma-zo 10-20, do-vr 10-22 |
Locatie | Vermogen | km van Maastricht | km naar Parijs | passen | laadtijd | website | openingstijden |
Ikea Gonesse (Parijs Noord) | 22 kW | 377 km | 37 km | geen | 1 uur | http://chargemap.com/points/details/ikea-gonesse | ma-zo 10-20, do-vr 10-22 |
Ikea Reims | 22 kW | 301 km | 156 km | geen | ca 2u | http://chargemap.com/points/details/ikea-reims | ma-za 10-20, vrij 10-22 |
Ikea Vélizy (Parijs Zuid) | 22 kW | 408 km | 0 km | geen | http://chargemap.com/points/details/ikea | ma-zo 10-20, do-vr 10-22 |
Lijkt me een probleem over jaar of 5, dan heb of ben ik allang bezig met de opvolger voor de model S.Goed idee zo'n fietsje voorin, dan kun je idd echt makkelijk alle kanten op qua laadpunt / hotel. Alleen in de bergen lijkt het me wat minder
Van Ikea naar ikea is ook een idee ja.
Duidelijk dat er veel improvisatie talent op dit forum zit
Overweeg om zelf een kaart obv Google Maps in elkaar te zetten waarop we met die circles je radius kunt bekijken en dan door TMC user gevalideerde/gereviewde hotels erop. Denk alleen dat dit binnen een jaar niet meer nodig is met groeiende SC netwerk (en natuurlijk de alternatieve Ikea route )
Ben trouwens wel benieuwd wat er gebeurt op een zwarte zaterdag, hoe effectief is zon supercharger netwerk dan nog? Helemaal als de Model E er is en andere ev's in grote aantallen rondrijden. Vermoed dat er toch iets van soort reserveringssysteem nodig is, of nog veel sneller laden en meer laadpunten.
Lekker log je een keer in op een andere manier, ben je meteen een nieuwe gebruiker..Lijkt me een probleem over jaar of 5, dan heb of ben ik allang bezig met de opvolger voor de model S.
Ook wij willen graag in juli 2014 met de MS naar Italie, omgeving Pisa is de eindbestemming. Enig pioniersbloed is hier wel aanwezig (al een wereldrecord met een Tesla op zak...).
Iemand nog nieuws te melden over bereikbaarheid Italie in juli 2014 met de MS? Anders moeten we zo langzamerhand een vliegtuig boeken...
Lijkt me een probleem over jaar of 5, dan heb of ben ik allang bezig met de opvolger voor de model S.
Ook wij willen graag in juli 2014 met de MS naar Italie, omgeving Pisa is de eindbestemming. Enig pioniersbloed is hier wel aanwezig (al een wereldrecord met een Tesla op zak...).
Iemand nog nieuws te melden over bereikbaarheid Italie in juli 2014 met de MS? Anders moeten we zo langzamerhand een vliegtuig boeken...
Ben ook heel benieuwd. Voor einde dit jaar zou er een aantal nieuwe geopend moeten zijn.over dat supercharger netwerk in Europa gesproken: ik hoor er weinig meer over. Ze zijn al een tijdje bezig in Duitsland (Scheppach) maar voor zover ik weet is dat nog steeds niet geopend.
en binnenkort schijnt er eentje in Zwitserland te komen (Eck von la Gruyere). Je zou toch verwachten dat er al op meer plaatsen stations worden aangelegd, aangezien ze aan het eind van de winter een eerste netwerk van Nederland naar de alpen actief willen hebben....
Weet iemand al meer?
Voor Italie: ik had in het (kleine) Italie-forum een Engelstalig bericht gezet of er daar info is over laadpalen. Die is keurig beantwoord, ook in het Engels. Ik kopieer de inhoud naar hieronder. Bij de tweede link kwam ik zelfs bij de laadpuntgegevens "Mennekes" tegen, dus dat moet toch de standaard Europese stekker zijn!
You can look at some links like this : https://www.eneldrive.it/ or http://mobility.gruppohera.it/ or download the app for Iphone.
The map is quite updated, at least for the Bolonga neighbourhoods. In any case for summer 2014 probably there will be also some Tesla superchargers in north Italy. At least we hope!
Bestaat er een type2/type3 converter? Zou in Frankrijk echt heel fijn zijn.
Type 3 -> 2 kabel. Nogal prijzig Cble de recharge Type 3C (32A) - Type 2 (32A) - Boutique Automobile Propre
Als ik het zo zie kan je die gewoon rechtstreeks op je Tesla aansluiten. Maar een bevestiging somewhere dat ie ook werkt met de Tesla zou wel prettig zijn. En dan nog achterhalen hoe je de laadpalen in Frankrijk aan kan zetten (franse laadpas oid?). Als iemand dat weet zou ik dat graag horen, ik kan het niet vinden.Thanks! Een auto huren is ook duur.....maar hoe hang ik deze nu aan mijn Tesla? Moet nog een koppelstukje aan?