Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Met de Tesla op vakantie in Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ben vorig jaar voor een dagje op en neer gereden. Om 5u30 vertrokken, tegen 10u00 op de piste en tussen 15u30 à 16u terug in de auto en om +/-23u terug thuis. Zowel heen als terug uiteraard een 45min. aan de SuC (gelijktijdig met een maaltijd).

Was toen nog pionieren, zo zonder Urmond, zonder hoogte-info,...
 
Deze kabel past gewoon in een Frans stopcontact. Vergeet de kortingscode niet, ik meer TMC10. Mijn ervaring is overigens dat Hornbach ze niet altijd voorraad heeft.

Belangrijk is dat je de stekker kunt omdraaien, je komt veel stopcontacten tegen in Frankrijk met een verkeerde polareit. Door dan even je te UMC stekker om te draaien is dat probleem opgelost.

dank voor alle reacties!

toch nog even om het te snappen; als ik het met goed herinner dan heeft frankrijk van die stekkers met drie pinnen in een driehoek. Jullie zeggen dus dat ik deze verlengkabel in twee (van de drie) gaten kan prikken en dat 't dan werkt? Of mis ik iets?
 
Ik ben afgelopen kerst naar de Dolomieten gereden (en weer terug). Ski's achterin door bank 1/3 bank neer te klappen. Verder 2 kids achterin (13 en 9) en wij voorin. Ging prima, ruimte zat en geen klachten van de achterbank gehoord. Was een prima rit verder! Gevolgde route: Voorburg - Zevenaar - Wilnsdorf - Bad Rappenau - Jettingen - Irschenberg - St. Christina v.v..

Ik ga naar Zell am See en de EV trip planner geeft aan: Amersfoort - Zevenaar - Wilnsdorf - Hirschberg - Jettingen - Irschenberg - Zell am See.

Is er een specifieke reden dat jij via Bad Rappenau bent gegaan ipv Hirschberg?
 
Niet een echte bevestiging kunnen vinden maar op duitse forum wordt aangekondigd dat de werkzaamheden bij [FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]Euro Rastpark Waldlaubersheim (A61) nog deze maand zouden beginnen. [/FONT]

[FONT=Lucida Grande, Trebuchet MS, Verdana, Helvetica, Arial, sans-serif]Dat maakt het mogelijk om, nog even met een kleine pauze in Urmond, via de A61 richting Zwitserland en Zuid Duitsland te rijden.

In die regio zou ook Mogendorf gaan bouwen en mogelijk ook iets bij Kerpen (A61).

Misschien is die hoek voor de meivakantie al helemaal voorzien.
[/FONT]