Dit draadje raakt steeds verder 'Off Topic' .... Moderator! HELP!!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien voor een Bollinger gaan?
View attachment 462501
Dit is de vegetarier wijzen op zijn leren schoenen. En vervolgens neem je jezelf als maatstaf, want...
...ik vlieg niet
...heb geen Netflix(Spotify in de auto nauwelijks gebruikt)
...ben ongeveer 50% vegetarisch
...via winddelen jaarlijks 5 Mwh aangekocht(al is het in de praktijk helaas eerder 4,75 Mwh)
Dus ja, ik doe wat ik kan om mijn verantwoordelijkheid te nemen. En ik hoop dat dat voor iedereen geldt die het zich kan veroorloven.
No *sugar* sherlock.Batterijen om seizoensverschillen te overbruggen zijn een heel slecht idee. Duur en inefficiënt.
Mijn M140i zat goed, maar sinds de M3P rij ik daar gewoon niet meer in.
Hey hey, zie je wel dat mijn M2 verhaal niet onzin is.Ik dacht dat ik mijn BMW M140i er voor de fun bij zou houden, maar niets is minder waar. Ik heb hem dan ook net verkocht.
En de klassieker plots gaat mijn zetel in een andere stand want iemand heeft per ongeluk hun profiel over mijn profiel opgeslagen.Als ik in een "premium" Range Rover stap en de zetel nog in de stand van mijn echtgenote sta, moet ik mijn vingers op de tast tussen het deurpaneel en de stoel wurmen om naar mijn voorkeursstand te gaan.
Over de Volvo stoelen kan ik niet veel zeggen. Heb niet de luxe van de ervaring in een oude V60 met twee ton op de teller. Ben bang dat dat ook nooit gaat gebeuren.
Als ik in een "premium" Range Rover stap en de zetel nog in de stand van mijn echtgenote sta, moet ik mijn vingers op de tast tussen het deurpaneel en de stoel wurmen om naar mijn voorkeursstand te gaan. Hoe anders doet mijn Tesla dat, welk merk komt daar bij in de buurt?
Ik kan mij nu niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de problemen(die er ook wel echt zijn) met Tesla breed uitgemeten worden. Ik had met mijn vorige auto's ook wel problemen. Ik ben 1 maal terug geweest bij de SEC in Groningen waar ik goed geholpen ben(piep in het stuur die er nu uit is). Afspraak via App ging perfect. Wel werd er jammerlijk geschoven met de data. Maar ook dat werd uiteindelijk keurig opgelost.
Het lijkt mij ook dat er tegenwoordig behoorlijk wat mensen geforceerd zijn door hun financien(bijtelling) om in een Tesla te gaan rijden. Mensen die veel liever in hun ice waren blijven rijden, maar door de fiscale mogelijkheden werden beperkt. Voor veel mensen is het ook niet ideaal als ze 's avonds bij hun huis niet eenvoudig kunnen laden aan een eigen paal. Dan wordt laden een last.
Met Iets leven wat je niet zelf kiest wordt nooit echt een gelukkig huwelijk. Op zijn best een goed funtionerend verstandshuwelijk. Veel mensen stappen nu min of meer gedwongen in een BEV. De eerste jaren waren vooral liefhebbers/idealisten daar in te vinden.
Ik heb de M3P gewoon zelf gekocht. Omdat ik het een gaaf apparaat vind(echt waanzinnig goed rijdende auto) en omdat ik denk dat dit de toekomst is.
Terug gaan naar een ICE wordt lastig na de ervaring met mijn M3P. Ik dacht dat ik mijn BMW M140i er voor de fun bij zou houden, maar niets is minder waar. Ik heb hem dan ook net verkocht.
vind de auto geweldig maar kan toch heel slecht tegen de lastige bereikbaarheid van Tesla als er wat is, je een vraag hebt etc.
Ik hou er wel van als er duidelijk twee richting verkeer is in de communicatie. Ik heb altijd Volvo gereden, wellicht over een paar jaar een polestar of Volvo EV. Of ...... als Tesla wat toegankelijk wordt toch weer een Tesla.
Ik vind het lastig, door dealerervaringen en de auto’s heb ik een zwak voor Volvo.
Sorry maar een 4 wiel aangedreven BMW 3 vindt ik net eventjes beter... Appels met Appels ?Dit terwijl M3 toch zeker zo goed aanvoelt als een 3 Serie.
Sorry maar een 4 wiel aangedreven BMW 3 vindt ik net eventjes beter... Appels met Appels ?
Top Gear denkt daar anders over:
ik hoop dat ik snel kan wennen aan de voorkant van de Model 3.
want als ik dat zo naast de 3 serie zie staan....
Generatiekloof?
(taste is personal, I know)
Prachtig zo’n mooi interieur. Zeker als je alle tijd hebt om er van te genieten als je Soc 0% is.Ik vind het lastig, door dealerervaringen en de auto’s heb ik een zwak voor Volvo.
Dus toen ik deze zag:
Dit kost de Polestar 2 in Nederland
Dacht ik: Ja!!!
alleen hebben zij niet het snellaadnetwerk van Tesla. De afwerking daarentegen zal stukken beter zijn. Maar ja, je wil ook laden!
Prachtig zo’n mooi interieur. Zeker als je alle tijd hebt om er van te genieten als je Soc 0% is.
Laat me niet lachen. Een BMW met vierwielaandrijving. Daar geeft BMW zelfs trainingen voor om er mee te leren rijden. Wij hebben werkelijk dubbel gelegen in Sölden. Rondtollende BMW’s. Met alleen achterwielaandrijving kom je volgens mij nog verder.Sorry maar een 4 wiel aangedreven BMW 3 vindt ik net eventjes beter... Appels met Appels ?