Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Mijn Tesla camper

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het een tijd geleden eens wat proberen uit te zoeken en op basis van forumposts leek de exped megamat duo de meest comfortabele matras, die ook nog eens heel compact kan worden opgeborgen. Ondertussen hebben ze blijkbaar ook een specifieke matras voor Model X en Y: Introducing the new MegaMat TXY for Tesla Model X and Model Y.

Voor de Model 3 merk je aan de afmetingen dat er sowieso maar een heel smalle en niet al te lange matras in kan. Ik ben er maar eens zonder matras in gekropen en merkte direct dat ik daar nooit zou kunnen slapen (ben wel 1m93), een zeker niet met twee. Daarna niet meer verder bekeken. Mijn tip is dus om je eens in de auto te leggen voordat je een matras koopt.
Ik ben van plan voor vertrek vakantie nog een mat aan te schaffen. Denk aan deze Megamat of een rechthoekige normale MegaMat die er ook in past. Iemand nog een goedkopere alternatief gevonden?
(Leuk voor de kinderen op de camping)
 
Ik ben van plan voor vertrek vakantie nog een mat aan te schaffen. Denk aan deze Megamat of een rechthoekige normale MegaMat die er ook in past. Iemand nog een goedkopere alternatief gevonden?
(Leuk voor de kinderen op de camping)
Ik heb deze van Ali besteld. Luchtkussen en zit een opblaas pompje bij.
ED98A422-BCE6-4874-AE37-09176C6BFD4A.jpeg
E3D8F7F6-2183-439C-BAEA-89AA034D76D4.jpeg
 
  • Like
Reactions: Klaas
Grotere uitdaging dan de matras vind ik de verduistering. Ik zag al gordijnensets passeren, maar dat lijkt mij omslachtig om te monteren. Veel moeite voor een powernap onderweg.
Misschien is een doek over de buitenkant handiger.
Dreamcase heeft hiervoor ook een snelle? oplossing, maar vrij prijzig...

 
  • Like
Reactions: OttoR