Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Het valt me op dat de Model 3's geen kentekenplaten met opgelegde letters hebben, iets wat (de laatste jaren iig) standaard is bij de S en de X. Weet iemand waarom dat is? Persoonlijk vind ik de platen zonder de opgelegde letters wel wat 'goedkoper' ogen, maar dat is misschien smaak..

Precies dat, het is goedkoper. Je kunt ze overigens omruilen voor de variant met opgelegde platen bij elke kentekenplaatleverancier. In elke grote stad wel 1 te vinden
 
Zo te zien moet ik hier ook nog wat plaatjes plaatsen...
Zit te wachten op de 2de M3, en kan ik drone opnames maken,

BTW, de voorkant is zeer overeenkomstig met een ICE auto.... Porsche 9 serie, tevens als je achter het stuur zit, de linker en rechter bolling....van de motorkap....wat vinden jullie?
IMG_2634.jpg
IMG_2637.jpg
IMG_2642.jpg
IMG_2643.jpg
IMG_2652.jpg
IMG_2653.jpg
IMG_2657.jpg
IMG_2659.jpg
 
Vandaag onze model 3 opgehaald. Wat een auto. In vergelijking met mijn S85 uit 2014 is dit wel een grote verbetering. Auto is spotless en ligt op de weg als een tank op de spoorbaan. Alleen de spoiler ontbrak op de mijne. De buurman had er wel een..
Heerlijk ritje gemaakt vandaag vanuit Tilburg naar huis. Goede geluidsinstallatie ook. Morgen maak ik wat foto’s vandaag geen tijd voor gehad..

Stonden overigens een heleboel model 3 klaar. Binnen en buiten. Het gaat zo hard dat ze poetsers tekort komen. Poetsen kon dus ook wat beter. Elk uur gaan er tussen de 5 en 7 de fabriek uit.
 
Last edited: