Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg vorige week donderdag een mailtje van Tesla Delivery met het bedrag dat ik nog moet overmaken (- aanbetaling - financieringgedeelte).

Echter, staat er nog geen ‘final factuur’ in mijn Tesla account. Dit had al in mijn account moeten staan. Is het normaal dat Tesla al wel een mailtje stuurt om het bedrag over te maken naar een rekeningnummer (NL76 CITI XXXXX)? Wil zeker weten dat het geen fraude is.
 
Kreeg net een SMS dat de auto aanstaande zaterdag al geleverd wordt, afgelopen vrijdag besteld. Maar LM moet nog een overeenkomst en laadpad regelen. Maar eens bellen of het een week uitgesteld kan worden. even voorbereiden op lange wachttijd aan de telefoon denk ik
welke uitvoering?
Vanmorgen witte M3 performance besteld, direct via source code VIN achterhaald.
Leveringsafspraak staat opeens gepland op 27 juni.
Het is net een pakje boter kopen. ;-)
zwart interieur?
 
Ik kreeg vorige week donderdag een mailtje van Tesla Delivery met het bedrag dat ik nog moet overmaken (- aanbetaling - financieringgedeelte).

Echter, staat er nog geen ‘final factuur’ in mijn Tesla account. Dit had al in mijn account moeten staan. Is het normaal dat Tesla al wel een mailtje stuurt om het bedrag over te maken naar een rekeningnummer (NL76 CITI XXXXX)? Wil zeker weten dat het geen fraude is.
Bij je overbooking heb je een factuurnummer nodig anders kan hun systeem je betaling niet vinden. Ik kreeg eerst een SMS dat de finale betaling gedaan moest worden en 24 uur later stond de final invoice in mijn account. (die werd dan wel weer met het verkeerde bedrag opgemaakt, en gevolgd door nog 3 nog finalere eindrekeningen, maar toch).

Dat rekeningnummer lijkt te kloppen. Een factuurnummer ziet er zo uit: 4080A0000011XXX
 
  • Informative
Reactions: Annoyingmouse
Echter, staat er nog geen ‘final factuur’ in mijn Tesla account. Dit had al in mijn account moeten staan. Is het normaal dat Tesla al wel een mailtje stuurt om het bedrag over te maken naar een rekeningnummer (NL76 CITI XXXXX)? Wil zeker weten dat het geen fraude is.

Als je wil weten of het geen fraude is, zal je toch het volledige bankrekening nummer moeten posten. Met die XXX valt er niet veel te controleren.
 
  • Like
Reactions: Tozz
Hebben jullie enig idee wanneer er een tenaamstelling plaats zal vinden bij een leasevoertuig? Is dat op dag van afleveren of ervoor al?
Ik mag mijn wagen morgen ophalen maar op het rdw staat nog “verzekerd: nee” en tenaamstelling ook nog leeg

Of de auto verzekerd is is iets dat je verzekeraar moet regelen. Dat ligt niet aan Tesla. Maar dat duurt vaak wel een paar dagen, afhankelijk van wanneer je de verzekering hebt aangevraagd.

Tenaamstelling werd in mijn geval gedaan op de dag van levering. Dat is ook logisch, omdat je anders (in geval van een niet EV) al wegenbelasting zou betalen terwijl de auto nog bij de dealer staat.
 
  • Like
Reactions: ls7899