Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
En wat ik niet wist: alle bestellingen die zijn gedaan vóór jan 2018 krijgen sowieso 6 mnd gratis supercharging, en dit loopt op naar 9 mnd wanneer je geen testrit hebt aangevraagd. Toch weer mooi meegenomen!
Bedoel je niet januari 2019?

Ik heb speciaal in januari 2019 nog de bestelling gedaan omdat het referral programma afliep op 1/2/2019 in Europa.
Aangezien ik de referral code van een vriend gebruikte heb ik daarom 6 maand gratis supercharging + 3 maand extra omdat ik geen testrit deed. Al zijn mijn e-mails naar Tesla hieromtrend wel nog altijd niet beantwoord sinds december 2018... Ik hoop dus echt dat ze dit niet vergeten.
 
Net terug uit Tilburg! Met mijn prachtige M3! Mijn ervaringen:
Het was best rustig In Tilburg, vriendelijke mensen en ze nemen alle tijd voor je. Ik heb géén enkele schade kunnen ontdekken. En hij rijdt fantastisch! En wat ik niet wist: alle bestellingen die zijn gedaan vóór jan 2018 krijgen sowieso 6 mnd gratis supercharging, en dit loopt op naar 9 mnd wanneer je geen testrit hebt aangevraagd. Toch weer mooi meegenomen!View attachment 386656 View attachment 386657 View attachment 386659
584 gok ik zo.

Het internet weet alles.
 
  • Funny
Reactions: Merijn
Staat er nu ineens een nog te configureren model 3 achter Mn RN nummer met reservatiedatum 15/3. ?????? Nochtans besteld op dag 1 en zwart. Dit ziet er niet goed uit, wat een prutsers !
 

Attachments

  • 244E7463-8777-4859-B7F4-29B94E1584F2.png
    244E7463-8777-4859-B7F4-29B94E1584F2.png
    370.1 KB · Views: 70
Staat er nu ineens een nog te configureren model 3 achter Mn RN nummer met reservatiedatum 15/3. ?????? Nochtans besteld op dag 1 en zwart. Dit ziet er niet goed uit, wat een prutsers !
Bel even, mijn online omgeving klopt ook niet met het de echte situatie... geen idee waarom dat is en kan. Delivery werkt in Salesforce en er zal wel een koppeling niet goed zijn?
 
En we hebben een afleverdatum! Als alles goed gaat mag ik 27 maart de 3 op gaan halen. De 28e vertrek ik richting Disneyland, dus dat zou een mooie proefrit zijn! Ik ben heel benieuwd of het ook echt gaat gebeuren die dag. Ik heb nog wat vraagtekens bij de enorme berg auto's die ze nog beloven af te leveren voor april. Maar we zullen het zien!
 
  • Like
Reactions: Joost1983
En we hebben een afleverdatum! Als alles goed gaat mag ik 27 maart de 3 op gaan halen. De 28e vertrek ik richting Disneyland, dus dat zou een mooie proefrit zijn! Ik ben heel benieuwd of het ook echt gaat gebeuren die dag. Ik heb nog wat vraagtekens bij de enorme berg auto's die ze nog beloven af te leveren voor april. Maar we zullen het zien!
Op welke boot stond je Tesla?
 
Zijn er mensen met hun Tesla op boot 6 (Grand Venus) die al een belletje/berichtje hebben gekregen met een specifieke afleverdatum?

Yes ik, 27 maart om 11:00 maar wel onder enig voorbehoud. En het aparte is dat mij vorige week verteld is dat mijn auto op boot 6 stond, maar de medewerker die ik deze week sprak daar nogal vaag over deed. Die gaf aan dat alle Tesla's op not 6 niet voor NL waren?! Apart verhaal en nog even afwachten maar...
 
:D:D Mag eindelijk betalen!

Factuur op website is aangekomen, wel raar dat ik geen sms of belletje of email heb ontvangen om mij dit te zeggen.
Nog geen weet voor delivery maar bon dat is een common issue van ons allen :D

De Belgen tussen ons, klopt dit dat er volledig geen bestellingen naar Zaventem gaan ? Op mijn factuur staat Hasselt, maar had Zaventem gekozen omdat het gemakkelijker te bereiken is met openbaar vervoer... En Customer Service vroeg zich af of Zaventem wel een optie was.
 
:D:D Mag eindelijk betalen!

Factuur op website is aangekomen, wel raar dat ik geen sms of belletje of email heb ontvangen om mij dit te zeggen.
Nog geen weet voor delivery maar bon dat is een common issue van ons allen :D

De Belgen tussen ons, klopt dit dat er volledig geen bestellingen naar Zaventem gaan ? Op mijn factuur staat Hasselt, maar had Zaventem gekozen omdat het gemakkelijker te bereiken is met openbaar vervoer... En Customer Service vroeg zich af of Zaventem wel een optie was.
Voor zover ik weet zijn de levering van Model 3 enkel in Gent of Hasselt. Althans dat was zo 2 weken geleden.