Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Een beetje info over afleveringen van Elon Musk:
Elon Musk on Twitter
upload_2019-3-17_11-52-10.png
 
Yes ik, 27 maart om 11:00 maar wel onder enig voorbehoud. En het aparte is dat mij vorige week verteld is dat mijn auto op boot 6 stond, maar de medewerker die ik deze week sprak daar nogal vaag over deed. Die gaf aan dat alle Tesla's op not 6 niet voor NL waren?! Apart verhaal en nog even afwachten maar...
Ik heb vrijdag dit mailtje gekregen. Het zou mij enorm verbazen als ik de auto zaterdag al krijg aangezien ik deze 1,5 week geleden pas heb besteld.

Ik weet wel dat LP er, hopelijk in samenwerking met Tesl, zoveel mogelijk aan doet om alle bestellingen op die datum uit te leveren.
Als jullie krak horen dan is dat mijn klomp...
Over dat Leaseplan heel duidelijk heeft verteld alleen MS en MX uit te zullen gaan leveren in Soesterberg.
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: Rla
Als jullie krak horen dan is dat mijn klomp...
Over dat Leaseplan heel duidelijk heeft verteld alleen MS en MX uit te zullen gaan leveren in Soesterberg.

Ze hebben mij heel duidelijk verteld dat ze ook M3’s gaan uitleveren die dag(en). Ze zouden zelfs vrijdag de 22e al willen beginnen.

Maar als ik die mail zo lees, dan gaan ze waarschijnlijk niet alle M3 bestellers direct blij kunnen maken. We zullen het zien.
 
Het kan ook zo zijn dat er alleen M3’s van LP medewerkers worden geleverd en niet voor normale klanten..?

Als dat het geval is dan ga ik mijn wagenparkbeheerder verzoeken om de auto te cancellen bij LP. Dan heb ik namelijk het belang van je klant niet voorop staan. Verder, en dat is geen reactie naar jou, vind ik de communicatie van LP onvoldoende. Ik heb op 17 december goedkeuring gegeven op een model 3 en weet tot op de dag van vandaag nog niets.
 
Als dat het geval is dan ga ik mijn wagenparkbeheerder verzoeken om de auto te cancellen bij LP. Dan heb ik namelijk het belang van je klant niet voorop staan. Verder, en dat is geen reactie naar jou, vind ik de communicatie van LP onvoldoende. Ik heb op 17 december goedkeuring gegeven op een model 3 en weet tot op de dag van vandaag nog niets.
Wacht eerst even af of het wel zo is..
LP heeft dit event voor de S en de X opgezet, het ka. Ook niet zo zijn dat ze daar 200 M3 bij proppen in twee dagen.
Wellicht zijn het een paar uitzonderingen.
Bel Tesla delivery en vraag naar je reservering.
 
Wacht eerst even af of het wel zo is..
LP heeft dit event voor de S en de X opgezet, het ka. Ook niet zo zijn dat ze daar 200 M3 bij proppen in twee dagen.
Wellicht zijn het een paar uitzonderingen.
Bel Tesla delivery en vraag naar je reservering.

Ik wacht ook zeker af, vandaar dat ik ook zeg ‘als dit waar is’. Aan de andere kant blijft het wel vreemd dat een LP medewerker een auto krijgt binnen 1.5 week, terwijl klanten er maanden op wachten en niet geïnformeerd worden. M3P-BW krijgt binnen een week meer te horen van LP, dan jij en ik in 2 maanden. Dan vraag ik mij af ‘wie is hier de klant’?

Ik vind het helemaal geen probleem om op iets te moeten wachten, maar als ik iets bestel en 2 partijen zeggen dat je het snel ontvangt, wat niet gebeurt, en je wordt zo goed als niet geïnformeerd, dan voel ik me wel gefopt.

Het is droog, het zonnetje schijnt, ik ga lekker buiten een frisse neus halen!
 
  • Like
Reactions: Johan4444
Ik wacht ook zeker af, vandaar dat ik ook zeg ‘als dit waar is’. Aan de andere kant blijft het wel vreemd dat een LP medewerker een auto krijgt binnen 1.5 week, terwijl klanten er maanden op wachten en niet geïnformeerd worden. M3P-BW krijgt binnen een week meer te horen van LP, dan jij en ik in 2 maanden. Dan vraag ik mij af ‘wie is hier de klant’?

Ik vind het helemaal geen probleem om op iets te moeten wachten, maar als ik iets bestel en 2 partijen zeggen dat je het snel ontvangt, wat niet gebeurt, en je wordt zo goed als niet geïnformeerd, dan voel ik me wel gefopt.

Het is droog, het zonnetje schijnt, ik ga lekker buiten een frisse neus halen!
Het is heerlijk buiten, ik dacht het zelfde
 
  • Like
Reactions: JoostG
Het is droog, het zonnetje schijnt, ik ga lekker buiten een frisse neus halen!

Seauw, gister even wat elektronen op de weg uitgesmeerd met de tweewieler maar windje tegen best fris, brrrrr....! Gelukking bij thuiskomst een lekker warm onthaal met een versche cappucino en.... Een eindfactuur met vin en afleverdatum! Nu hopen dat ze me bellen zodat ik kan vertellen dat het hem niet gaan worden omdat normale mensen nou eenmaal werken enzo ;)
 
Ik heb ook sinds vanochtend opeens een Eindfactuur in mijn account. En alles klopt ook nog eens, en de VIN is zelfs dezelfde als een Tesla-medewerker mij met veel tegenzin telefonisch doorfluisterde vorige week. Ben benieuwd wat dit verder betekent en hoe snel het kan gaan.

Moet je gelijk al betalen of mag je ook wachten tot je een afspraak hebt of, sterker nog, tot je de auto fysiek goedgekeurd hebt en ze dan een bewijs laat zien dat je het net overgemaakt hebt? ;)