Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Zo.. vandaag was het zover. Donderdag had ik gebeld, en kon zowaar een afspraak maken voor vandaag 15:30.
Het hele weekend angstig m’n telefoon in de gaten gehouden, hopend dat het stil blijft vanuit Tilburg en de LM.

Vandaag om 15:30 aangekomen in Tilburg, was voor de medewerkers even zoeken naar de bestelling, maar kreeg al snel te horen dat alles op groen stond. Het was wat druk zeiden ze, zou nog een kwartier/half uur duren. Uiteindelijk waren we om 17:45 aan de beurt en werden we geholpen door een vriendelijke vrouw uit de UK die was ingevlogen om te helpen. Totaal geen ervaring met Nederlandse lease formulieren, dus ik moest zelf maar even kijken wat ik moest invullen. Uiteindelijk bij de auto aangekomen zag alles er prima uit. Een paar lichte krasjes op de frunk en wat rubbers die niet goed aansluiten. De krasjes wou een Nederlandse meneer niets van weten en hij zei dat ik het buiten echt niet zou zien. Na wat aandringen zou hij een notitie maken voor bij het volgende SeC bezoek. De laadkabel moest ik daar toch gaan ophalen tzt.

Half uurtje aanhoren over de basis functies en toen was onze tijd om. Met een grote glimlach naar buiten en genieten. Wel eerst even langs Breda om wat meer dan 190km er in te laden. Vervolgens enkele ritten gemaakt met AutoPilot (lane change doet soms wel wat moeilijk) en vervolgens nog een keertje bij Badhoevedorp gestopt voor een laadsessie later op de avond.

Morgen maar eens bellen naar de LM hoe het zit met het Tesla account en de app...

Tip voor alle toekomstige eigenaren: neem wat eten mee indien je lang moet wachten. Muffins en brownies vullen niet.
 
  • Like
Reactions: Odie
Zo.. vandaag was het zover. Donderdag had ik gebeld, en kon zowaar een afspraak maken voor vandaag 15:30.
Het hele weekend angstig m’n telefoon in de gaten gehouden, hopend dat het stil blijft vanuit Tilburg en de LM.

Vandaag om 15:30 aangekomen in Tilburg, was voor de medewerkers even zoeken naar de bestelling, maar kreeg al snel te horen dat alles op groen stond. Het was wat druk zeiden ze, zou nog een kwartier/half uur duren. Uiteindelijk waren we om 17:45 aan de beurt en werden we geholpen door een vriendelijke vrouw uit de UK die was ingevlogen om te helpen. Totaal geen ervaring met Nederlandse lease formulieren, dus ik moest zelf maar even kijken wat ik moest invullen. Uiteindelijk bij de auto aangekomen zag alles er prima uit. Een paar lichte krasjes op de frunk en wat rubbers die niet goed aansluiten. De krasjes wou een Nederlandse meneer niets van weten en hij zei dat ik het buiten echt niet zou zien. Na wat aandringen zou hij een notitie maken voor bij het volgende SeC bezoek. De laadkabel moest ik daar toch gaan ophalen tzt.

Half uurtje aanhoren over de basis functies en toen was onze tijd om. Met een grote glimlach naar buiten en genieten. Wel eerst even langs Breda om wat meer dan 190km er in te laden. Vervolgens enkele ritten gemaakt met AutoPilot (lane change doet soms wel wat moeilijk) en vervolgens nog een keertje bij Badhoevedorp gestopt voor een laadsessie later op de avond.

Morgen maar eens bellen naar de LM hoe het zit met het Tesla account en de app...

Tip voor alle toekomstige eigenaren: neem wat eten mee indien je lang moet wachten. Muffins en brownies vullen niet.
Liggen er muffin en brownies in Tilburg??

Ik zal morgenochtend maar niet ontbijten dan :)
 
Alle recht op je mening natuurlijk maar je doet het nu overkomen alsof je het een bedrijf kwalijk neemt als ze hun centjes willen krijgen voor dat ze een overeengekomen koopovereenkomst naar behoren uitvoeren.

De optie van annuleren ligt er natuurlijk gewoon, dan verkopen zij aan een ander en kun jij volgende maand een nieuwe bestellen die in mei wordt geleverd. Zij hun Q1 alsnog netjes afgerond, jij de tijd om je zaakjes netjes te regelen.
Alle recht op je mening natuurlijk maar je doet het nu overkomen alsof je het een bedrijf kwalijk neemt als ze hun centjes willen krijgen voor dat ze een overeengekomen koopovereenkomst naar behoren uitvoeren.

De optie van annuleren ligt er natuurlijk gewoon, dan verkopen zij aan een ander en kun jij volgende maand een nieuwe bestellen die in mei wordt geleverd. Zij hun Q1 alsnog netjes afgerond, jij de tijd om je zaakjes netjes te regelen.

Ik neem ze niets kwalijk, is puur mijn emotie. Ik ga ze bellen en vragen of ze de levering kunnen uitstellen.
 
  • Like
Reactions: curry684
Ik kreeg dus gister een mail voor thuis delivery, en er staat nu onderstaande in mijn account.

Ik ga er even vanuit dat er iemand daar vanuit Tilburg die auto komt brengen.

Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Mrt. 28, 2019 bij 11:00 AM
 
Ik kreeg dus gister een mail voor thuis delivery, en er staat nu onderstaande in mijn account.

Ik ga er even vanuit dat er iemand daar vanuit Tilburg die auto komt brengen.

Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Mrt. 28, 2019 bij 11:00 AM

De mail zou betekenen dat je de eerste in NL bent die de auto thuis geleverd krijgt?! Ga daar maar niet vanuit ;)
 
Allemaal toch nog wel vlug gegaan als ik sommige verhalen lees. 6-feb besteld en dan vanavond op halen.
Ik ben benieuwd naar de staat van de auto.

Ik maak mij zorgen over de lakkwaliteit, ik hoor met name horrorverhalen over zwart. Iemand hier die een glascoating of ppf behandeling laat doen?