Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Gister eindemiddag ook de 4 auto's opgehaald. Met 2 MS-en heen en met 6 Tesla's in een treintje terug.
Ik had begrepen dat het maar 10 min zou duren maar ondanks de 5 man begeleiding denk ik dat we wel bijna een uur daar geweest zijn.

Er zit 9 maanden gratis supercharging bij (geen proefrit gemaakt) zei hij maar in het account zie ik toch weer 6 maanden staan.
Ik neem aan dat dit ingaat vanaf gisteren?

Oh en de blauwe mennekes kabels zijn op nu in Tilburg.
Die worden vanaf nu nageleverd.

Ze zijn natuurlijk snel maar het rijdt ook echt als een trein en al lekker sportief geveerd.
Ik miste wel nog de cockpit voor mijn neus zo in het donker, misschien een kwestie van wennen.
Eens kijken voor een mooie headup display optie.
 

Attachments

  • M3s.jpg
    M3s.jpg
    45 KB · Views: 67
Vandaag gebeld door Tesla. Mijn auto zou staan op boot 4 (Glovis Courage), die op 4 maart aankomt in Zeebrugge.
Op 4 feb besteld, dus verwacht dat hij 2e of 3e week van maart geleverd gaat worden. Al met al vind ik 1 maand levertijd behoorlijk snel en wordt ik goed op de hoogte gehouden in vergelijking tot mijn huidige Volvo XC90 waar ik na bestellen 5 maanden op heb moeten wachten zonder enige update.
Ik heb een blauwe LR Performance met zwart interieur besteld.
 
  • Like
Reactions: Michel3