Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had vorige week donderdag (28-2) om 11u een afspraak staan om hem op te halen. Helaas op de woensdag gebeld dat deze niet door kon gaan, de auto stond nog in Zeebrugge, maar we komen hem vrijdag (1-3) naar U brengen.

Donderdag kreeg ik te horen dat het afleveren op vrijdag ook niet gaat lukken en dat ik moet wachten tot ik nogmaals het SMSje krijg voor de afspraak. Ik heb maandag en gisteren nogmaals gebeld en wordt goed en netjes geholpen maar heb nog geen nieuwe datum/afspraak staan. Gisteren stond hij nog steeds in Zeebrugge...

Ik heb op 31 maart 2016 de reservering geplaatst, besteld op 6 december 2018, gewijzigd op 4 januari 2019 (toch maar geen autopilot).

Begin nu te merken dat wachten niet mijn ding is.. Hebben andere ook deze situatie of ben ik gewoon een grote pechvogel?!
Alvast één troost: bij mij precies hetzelfde. Ik bel ongeveer iedere dag. Heb mijn auto maart 2017 gereserveerd, 14 dec besteld, en 3 weken geleden betaald met de belofte dat deze week uiterlijk mijn auto in mijn bezit zou zijn.
Nog steeds niks gehoord en de mijne staat ook nog steeds in Zeebrugge. Hij stond op boot 4. En volgens mij is boot 5 al afgeladen. Rijdt er maar 1 trailer heen en weer of zo? Zo zijn ze in 2020 nog steeds bezig met uitleveren...
 
Het doel is zoveel mogelijk auto's afleveren in het lopende kwartaal. Dat betekent dat auto's met een grote transporttijd eerder uit Zeebrugge weg gaan dan de auto's die om de hoek in NL of B geleverd moeten worden.
Of althans dit lijkt een plausibele strategie. Als er al sprake van mocht zijn.
 
  • Helpful
Reactions: Johan4444
Alvast één troost: bij mij precies hetzelfde. Ik bel ongeveer iedere dag. Heb mijn auto maart 2017 gereserveerd, 14 dec besteld, en 3 weken geleden betaald met de belofte dat deze week uiterlijk mijn auto in mijn bezit zou zijn.
Nog steeds niks gehoord en de mijne staat ook nog steeds in Zeebrugge. Hij stond op boot 4. En volgens mij is boot 5 al afgeladen. Rijdt er maar 1 trailer heen en weer of zo? Zo zijn ze in 2020 nog steeds bezig met uitleveren...

Hier nog een 'blije' Tesla klant; Model S sinds 2013, Model 3 op 31-3-2016 aanbetaald, 6-12-2018 besteld, 6-3-2019 ophaaldag... Toch niet. Staat zelfs vandaag nóg in Zeebrugge... Model 3 van boot 4... Morgen weer bellen... (zucht)
 
  • Informative
Reactions: Jaimevisser
Het doel is zoveel mogelijk auto's afleveren in het lopende kwartaal. Dat betekent dat auto's met een grote transporttijd eerder uit Zeebrugge weg gaan dan de auto's die om de hoek in NL of B geleverd moeten worden.
Of althans dit lijkt een plausibele strategie. Als er al sprake van mocht zijn.
Bij mij gaat die strategie dan toch niet lukken, ik vertrek op verlof van half maart, tot begin april, kans verkeken, zou ik zeggen.
Maar ze kunnen hem nog altijd aan Dirk geven.
Want nu heeft die toevallig zijn VIN en reeds toegewezen boot verloren sinds afgelopen vrijdag. Laat dit nu toevallig ook het moment zijn dat ik een VIN heb gekregen.:D
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Bij mij gaat die strategie dan toch niet lukken, ik vertrek op verlof van half maart, tot begin april, kans verkeken, zou ik zeggen.
Maar ze kunnen hem nog altijd aan Dirk geven.
Want nu heeft die toevallig zijn VIN en reeds toegewezen boot verloren sinds afgelopen vrijdag. Laat dit nu toevallig ook het moment zijn dat ik een VIN heb gekregen.:D
Inderdaad, jullie maken blijkbaar geen vrienden, daar bij Tesla. Misschien beter om hier te janken onder een alias?
 
Gister Tesla gebeld met de vraag of ze wellicht wat specifieker kunnen zijn omdat mij in een eerder gesprek 'boot 5' werd gezegd waarop mijn Model 3 zou staan. De vriendelijke dame zei me niets te kunnen zeggen en dat het waarschijnlijk nog wel net maart zou worden. Maar dat ook dat niet zeker zou zijn. Vanmorgen ineens de eindfactuur en een VIN. Vanmiddag ineens een aflever-afspraak in mijn account, een sms én mail met ophaalafspraak voor dinsdag 13 maart. Vanuit lang wachten naar ineens een enorme hoeveelheid 'gas' op het pedaal ! .....bizar, maar HEEL fijn !
 
Gister Tesla gebeld met de vraag of ze wellicht wat specifieker kunnen zijn omdat mij in een eerder gesprek 'boot 5' werd gezegd waarop mijn Model 3 zou staan. De vriendelijke dame zei me niets te kunnen zeggen en dat het waarschijnlijk nog wel net maart zou worden. Maar dat ook dat niet zeker zou zijn. Vanmorgen ineens de eindfactuur en een VIN. Vanmiddag ineens een aflever-afspraak in mijn account, een sms én mail met ophaalafspraak voor dinsdag 13 maart. Vanuit lang wachten naar ineens een enorme hoeveelheid 'gas' op het pedaal ! .....bizar, maar HEEL fijn !
Ik zie ook totaal geen logica...
Gefeliciteerd!
 
  • Like
Reactions: Tijsla!
Dit zou idd de 'zwakste' lak zijn, naar wat ik al gelezen heb
Ach, ik vind het wel het mooiste e
Gister Tesla gebeld met de vraag of ze wellicht wat specifieker kunnen zijn omdat mij in een eerder gesprek 'boot 5' werd gezegd waarop mijn Model 3 zou staan. De vriendelijke dame zei me niets te kunnen zeggen en dat het waarschijnlijk nog wel net maart zou worden. Maar dat ook dat niet zeker zou zijn. Vanmorgen ineens de eindfactuur en een VIN. Vanmiddag ineens een aflever-afspraak in mijn account, een sms én mail met ophaalafspraak voor dinsdag 13 maart. Vanuit lang wachten naar ineens een enorme hoeveelheid 'gas' op het pedaal ! .....bizar, maar HEEL fijn !
Maar of dat dan echt gaat gebeuren is de helaas de vraag leert de ervaring. Bel nog maar ff of ie er daadwerkelijk staat.
 
Het doel is zoveel mogelijk auto's afleveren in het lopende kwartaal. Dat betekent dat auto's met een grote transporttijd eerder uit Zeebrugge weg gaan dan de auto's die om de hoek in NL of B geleverd moeten worden.
Of althans dit lijkt een plausibele strategie. Als er al sprake van mocht zijn.
Het lijkt er op.
959 stuks Model 3 geleverd in DE in Februari.
 
Bij mij gaat die strategie dan toch niet lukken, ik vertrek op verlof van half maart, tot begin april, kans verkeken, zou ik zeggen.
Maar ze kunnen hem nog altijd aan Dirk geven.
Want nu heeft die toevallig zijn VIN en reeds toegewezen boot verloren sinds afgelopen vrijdag. Laat dit nu toevallig ook het moment zijn dat ik een VIN heb gekregen.:D

Inderdaad, jullie maken blijkbaar geen vrienden, daar bij Tesla. Misschien beter om hier te janken onder een alias?

Het gaat dus véél verder.
Schijnbaar is het Tesla opgevallen dat @Xfrank en @S-19910 het wel redelijk goed met mekaar kunnen vinden, en proberen ze daar nu een wig tussen te drijven !:confused:

Eerst door mij wél, en Frank niet een auto toe te kennen.
En dan, enkele dagen later, de mijne te cancellen en die door te schuiven naar Frank.:eek:
En dat allemaal omdat Frank ieder dag 2 uur aan de lijn hangt met het Model3-delivery team.
De rotzak gvd.:mad::mad::mad:




Zie, hun strategie werkt al !
;)
 
Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van de door Tesla voorgestelde ophaal-datum? Ga ik dan direct weer in een nieuwe aflevering-hel terecht komen en wordt het dan meteen 3 weken later of zijn er ook betere verhalen ? Ik lees teveel horror inmiddels. Eigenlijk komt de ophaaldatum me heel slecht uit en zou ik het willen verplaatsen, maar als dit leidt tot gekte en nog veel langer wachten dan moet ik misschien toch kijken of het lukt. Graag jullie ervaringen...... :)
 
Heeft iemand ervaring met het verplaatsen van de door Tesla voorgestelde ophaal-datum? Ga ik dan direct weer in een nieuwe aflevering-hel terecht komen en wordt het dan meteen 3 weken later of zijn er ook betere verhalen ? Ik lees teveel horror inmiddels. Eigenlijk komt de ophaaldatum me heel slecht uit en zou ik het willen verplaatsen, maar als dit leidt tot gekte en nog veel langer wachten dan moet ik misschien toch kijken of het lukt. Graag jullie ervaringen...... :)
Pakken die datum!
 
  • Like
Reactions: Tijsla!