Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga, zoals het er nu uitziet, de model 3 performance volgende week woensdag in Groningen halen.
Moest vandaag in de buurt zijn en ben even langs gereden: stond vol en wist al snel mijn VIN te vinden. Kon ook datum van productie checken die gelijk was aan wat tesla mij twee weken geleden doorgaf:19/4(zal dus wel met HW3 zijn)
Afgezien van dat ie vies was leek hij wel netjes op een kier na van rechter voor raam aan middenstijl. Had zelfs de badge en spoilert er al op!
Bijna 4 maanden na bestelling(3 na switch van awd naar performance) lijkt het nu toch te gaan lukken;)View attachment 413182

Nice! Ik mag komende woensdag mijn M3 LR AWD ophalen in Groningen.
 
Nou dat schiet een beetje op tenminste hopen dat mijne er daar ook bij zit. Maandag gebeld ze konden nog niks zeggen gaan eind deze week beginnen met het koppelen van de eerst volgende boot.

Ik zag zojuist dat er het laatste uur veel kentekens zijn aangevraagd voor Model 3
 
Nice! Ik moet ook om 11 uur op 4 juni daar zijn. Hoe laat ben jij daar? :D
Heb vanaf half 5 voor 45 min in de wacht gehangen om te vragen of mijn kenteken bekend was. Helaas niemand te pakken gekregen... Hoe heb jij je kenteken ontvangen?
Ik ook om 11:00u :)
Had ook geprobeerd delivery te bellen maar duurde dit keer te lang.
Ik heb het tel.nr van de sales medewerker waarbij ik de M3 heb besteld.
Hem de vraag gesteld via whatsapp;)
 
Ik ook om 11:00u :)
Had ook geprobeerd delivery te bellen maar duurde dit keer te lang.
Ik heb het tel.nr van de sales medewerker waarbij ik de M3 heb besteld.
Hem de vraag gesteld via whatsapp;)
Haha nice, inside info dus ;) Ik ga vrijdag nog een keer proberen te bellen. Ga er vanuit dat hij er dan ook gewoon een kenteken is. Maar wil dan ook het liefst zsm de verzekering geregeld hebben.
 
Goedenavond!
Lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben in het proces van het bestellen van een tweetal LR AWD M3’s. Een lease en een koop. De lease variant is door ons eind april besteld. De tweede bestel ik binnenkort.
Nu beweert de leasemij dat de levertijd waarschijnlijk eind Augustus is. Iets wat mij sterk lijkt voor een standaard zwarte auto. Wat zijn hier een beetje de levertijden geweest van recente bestellingen? Ik heb het gevoel dat de leasemij de auto nog niet eens besteld heeft.
 
Ik zou zeggen, vraag om een RN nummer en bel Tesla voor een indicatie...

Goedenavond!
Lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben in het proces van het bestellen van een tweetal LR AWD M3’s. Een lease en een koop. De lease variant is door ons eind april besteld. De tweede bestel ik binnenkort.
Nu beweert de leasemij dat de levertijd waarschijnlijk eind Augustus is. Iets wat mij sterk lijkt voor een standaard zwarte auto. Wat zijn hier een beetje de levertijden geweest van recente bestellingen? Ik heb het gevoel dat de leasemij de auto nog niet eens besteld heeft.
 
Goedenavond!
Lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben in het proces van het bestellen van een tweetal LR AWD M3’s. Een lease en een koop. De lease variant is door ons eind april besteld. De tweede bestel ik binnenkort.
Nu beweert de leasemij dat de levertijd waarschijnlijk eind Augustus is. Iets wat mij sterk lijkt voor een standaard zwarte auto. Wat zijn hier een beetje de levertijden geweest van recente bestellingen? Ik heb het gevoel dat de leasemij de auto nog niet eens besteld heeft.
Als je al een tijdje meeleest dan weet je inmiddels dat er niks over te zeggen is.

Sommige mensen rijden binnen een week andere wachten sinds februari en er zijn gevallen bekend van mensen die al maanden op een lijst staan terwijl andere (met dezelfde configuratie) binnen een paar weken rijden.

Het beste kan je onderstaande lijst invullen:
Tesla Model 3 leveringen

Toen ik dat in Maart deed kwam er 23-05 uit. Uiteindelijk is het 05-06 geworden. Voor mij was het ook een lease en ik kan je vertellen de leasemaatschappij heeft er echt niks mee te maken. Ze weten zelf ook niks en Tesla in heel veel gevallen ook niet. Het is een soort loterij. Enige wat je hier bij weet is dat je ooit bingo hebt. Helaas weet je alleen niet hoelang het gaat duren.
 
  • Like
Reactions: Darth_Roel
Goedenavond!
Lees al een tijdje mee op het forum. Ik ben in het proces van het bestellen van een tweetal LR AWD M3’s. Een lease en een koop. De lease variant is door ons eind april besteld. De tweede bestel ik binnenkort.
Nu beweert de leasemij dat de levertijd waarschijnlijk eind Augustus is. Iets wat mij sterk lijkt voor een standaard zwarte auto. Wat zijn hier een beetje de levertijden geweest van recente bestellingen? Ik heb het gevoel dat de leasemij de auto nog niet eens besteld heeft.

Vergelijkbaar verhaal bij mij (en vele anderen). Ik heb mijn M3P medio mei besteld via leasmij en verwachte levering is medio augustus. Het kan later worden maar ook eerder. Ondertussen kan niemand iets zinnigs zeggen over de status van de bestelling. Ik kan zelfs geen inzage krijgen in de configuratie met bijbehordende prijs van de auto terwijl de leasmij inmiddels wel de aanbetaling heeft gedaan...
 
Last edited: