Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik sta inmiddels 1 uur en 35 minuten in de wacht. Echt te ridicuul voor woorden.

edit/ het lange wachten was het het waard. Na 2 uur en 3 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen! Ik heb mijn configuratie aangepast naar LR AWD, zwart lak, zwart interieur, 18 inch aero ipv de 19 inch sportvelgen en kan er een ophalen in Groningen!

Dat is precies mijn config maar die van mij kan maar niet geleverd worden. Blijft toch gek... Heb je AP of FSD? Ik heb namelijk nog de "oude" config zonder AP..
 
Proficiat, veel plezier ermee! :) Alles goed bij levering?

Wat is dat blauw toch mooi, blij dat ik ook voor die kleur heb gekozen. :D
Grotendeels goed.
Bij binnenkomst meteen mijn meerdere kantjes checklist naar voren gehaald.
Waarschijnlijk dachten ze meteen daar heb je er weer één:rolleyes:
UMC lag al in de auto, mennekes kabel niet maar die had hij uit eigen beweging snel erbij gepakt.
Als ook de usb kabels voor de telefoon;)

Op de frunk 2 vogelpoep plekken niet goed weg gepoets en hebben ze ook niet helemaal kunnen verwijderen, daarvoor wordt ik terug gebeld.
Bekleding 3 kleine plekjes welke ter plaatse werden verwijderd.
Uitgebreide inspectie laad ik degene doen die de auto van glascoating gaat voorzien.

Vrienden van mij waren meegegaan en vroegen nog aan die gast hoelang aflevering mag duren.
15 minuten vertelde hij, ik was al een half uur bezig:p
Tevens bepaal ik hoelang het duurt :cool:
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Grotendeels goed.
Bij binnenkomst meteen mijn meerdere kantjes checklist naar voren gehaald.
Waarschijnlijk dachten ze meteen daar heb je er weer één:rolleyes:
UMC lag al in de auto, mennekes kabel niet maar die had hij uit eigen beweging snel erbij gepakt.
Als ook de usb kabels voor de telefoon;)

Op de frunk 2 vogelpoep plekken niet goed weg gepoets en hebben ze ook niet helemaal kunnen verwijderen, daarvoor wordt ik terug gebeld.
Bekleding 3 kleine plekjes welke ter plaatse werden verwijderd.
Uitgebreide inspectie laad ik degene doen die de auto van glascoating gaat voorzien.

Vrienden van mij waren meegegaan en vroegen nog aan die gast hoelang aflevering mag duren.
15 minuten vertelde hij, ik was al een half uur bezig:p
Tevens bepaal ik hoelang het duurt :cool:

Mooie kleur! Gefeliciteerd!

Zou je die checklists met mij willen delen (mocht ik ooit eens die van mij op mogen halen...)?
 
  • Like
Reactions: Jonkheer
Mooie kleur! Gefeliciteerd!

Zou je die checklists met mij willen delen (mocht ik ooit eens die van mij op mogen halen...)?

=====Mooie kleur idd!!
Delen van checklist zou ook voor mij handig zijn, ik mag mijn (zwarte) 3 vrijdag ophalen.
Thx voor de moeite en gefeliciteerd!

Thanks, ben erg content met de kleur.

Intussen wel een US linkje gevonden;
Tesla Model 3 Delivery Checklist
Dat is de lijst die ik gebruikt heb ;)
 
22 mei besteld
24 mei contact gehad en was er al een auto gekoppeld
Zou 31 mei/1 juni in Groningen zijn werd toen gezegd
Maandag contact gehad
Auto komt woensdag 5 juni in Groningen en hopen eind deze week hem te kunnen leveren
Vandaag werd ik gebeld
Auto komt 11 juni in Groningen en hopen hem dan nog voor het weekend te kunnen levenen....
Ben benieuwd