Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien bij jouw maatschappij, maar bij LP krijg je wel een account waar je een RN nummer met je configuratie op kan zien - en dit vóór er een VIN wordt toegewezen.
Ik heb via Friesland Lease ook auto met RN in mijn account

Hier via mijn leasemaatschappij ook een inlog met inzicht in de bestelling. Moet alleen nog tot januari 2020 wachten i.v.m. uitdienen oude leasecontract.....
Voor mij voorlopig nog geen VIN dus.
 
  • Like
Reactions: Janus00
Vond gisteren nog een puntje.

Achter de zonneklep aan de passegierstkant zit een grote vlek in de bekleding en paar vieze vingers.

kfpPTKw.jpg


Bij oplevering dus even de zonneklepjes naar beneden doen.


Tesla Groningen gaat dit allemaal netjes opleveren. Begin juli mag de M3 even weg voor paar nachtjes en uiteraard krijg ik netjes een loaner mee.

Niks dan lof voor Tesla Groningen. Super aardige lui en hebben kennis van zaken. Andere kant wel gek dat ze dit zelf niet gezien hadden ;-)
 
  • Informative
Reactions: Janus00
Hey iedereen!

Ik heb m'n M3 (LR RWD, 18" zwart/zwart) op 25 mei besteld bij de leasemaatschappij, die heeft op 28 mei de bestelling bij Tesla geplaatst. Gisteren kreeg ik een telefoontje van Tesla dat ik de auto aankomende dinsdag 11 juni mag ophalen. Dat zou precies twee weken tussen bestellen leveren zijn. Mooi!

In mijn Tesla-account zie ik overigens nog niks behalve een rode Model S. Zal wel te maken hebben met de account die nog niet helemaal op mijn naam staat.
 
Wit/wit ('stormtrooper') is in Europa nog wat lastiger dan enkel wit interieur, en de 19" velgen helpen ook niet (het feit dat ze die in Engeland niet meer kunnen bestellen spreekt boekdelen). Anderzijds, als je wat doorleest in fora van andere landen staan op de Grand Phoenix/Dahlia/Mark wel degelijk een pak "lastige configuraties die we nog niet gemaakt hadden".
 
Ik ben inmiddels 45min aan de telefoon, wordt niet opgenomen. Ik zie niks in mijn Tesla profiel (source code ook niet). Zijn er mensen die 19" of wit interieur hebben besteld en vandaag te horen hebben gekregen wanneer ze het kunnen verwachten?
Ik inmiddels ook!

Heb een sms gehad 2 dagen geleden met #N/A verder niks wel een vin in source code.

Blijf nog maar even hangen.