Aha, excuses.... ben weer eens te snel met oordeel. Weet idd dat die kabels ruk zijn. Zo een draadloos pad is makkelijker en mooier, dat wel...
Beste investering ooit. Ik heb de Nomad, maar je ziet die Jedix of Jedi of hoe het heet ook veel....
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aha, excuses.... ben weer eens te snel met oordeel. Weet idd dat die kabels ruk zijn. Zo een draadloos pad is makkelijker en mooier, dat wel...
Hun werk is om klanten tijdig te informeren over wanneer een auto geleverd wordt en om tijdig de gegevens beschikbaar te stellen die klanten nodig hebben om hun nieuwe auto te verzekeren. Als je dat proces niet op orde hebt (zoals de meeste andere leveranciers dat wel hebben) dan roep je de ellende zelf over je af. De oplossing is fatsoenlijk verwachtingsmanagement en heldere communicatie, niet de stekker van de telefoon er uit trekken. Dat is echt een belachelijke 'oplossing'.Al mijn BMW's, Audi's en andere merken die ik al gekocht heb daarvan heb ik nog nooit een vin van gekregen.
Levertijd was altijd minstens 3 maanden en ze belden zelf wel als de papieren binnen waren.
Dit is echt een Tesla fenomeen, ik begrijp die mensen wel dat ze de telefoon ernaast leggen.
Je auto zal heus niet sneller geleverd worden door ze constant lastig te vallen met telefoontjes.
Laat ze gewoon hun werk doen.
Lekker is dat.Gewoon ongeduldige kleine kinderen die wachten op sinterklaas lijkt me
Via de telefoon is vrijwel onmogelijk en enorm frustrerend. Ik heb wel altijd goed en snel kunnen communiceren via de mail met een medewerker van Tesla in A'dam. Vlak voor de aflevering kreeg ik ook een mail met voertuig gegevens. Ik hoop dat het een beetje soepel voor je gaat verlopenHun werk is om klanten tijdig te informeren over wanneer een auto geleverd wordt en om tijdig de gegevens beschikbaar te stellen die klanten nodig hebben om hun nieuwe auto te verzekeren. Als je dat proces niet op orde hebt (zoals de meeste andere leveranciers dat wel hebben) dan roep je de ellende zelf over je af. De oplossing is fatsoenlijk verwachtingsmanagement en heldere communicatie, niet de stekker van de telefoon er uit trekken. Dat is echt een belachelijke 'oplossing'.
Ik had een afspraak voor afleveren op zaterdag. Een week van te voren kreeg ik per SMS te horen dat mijn afspraak was verzet naar woensdag avond. Zonder enige vorm van overleg met mij dus. Vervolgens ben ik zo'n beetje de hele maandag en dinsdag bezig geweest met proberen te achterhalen wat mijn kenteken en meldocde waren. Want zonder dat geen verzekering. Maar Tesla is gewoon niet bereikbaar. Erg frustrerend. En vervolgens wordt ik dinsdag aan het eind van de middag vrolijk gebeld dat het toch niet doorgaat. Hier wordt zoiets dan als volgt uitgelegd:
Lekker is dat.
Vergeet niet: de mensen die nu Tesla's kopen zijn dezelfde mensen die al jaren lang auto's van andere merken hebben gekocht. Dus dezelfde klanten, maar een andere leverancier. Waar zou het probleem dan liggen? Bij de klanten of bij de leverancier?
Als je nog niet geleverd hebt gekregen kun je nog afbestellen. Mogelijk kun je wachten op wat rustiger tijden of naar een andere fabrikant gaan. De ellende in communicatie lijkt nog niet over ben ik bang..Helemaal eens met DutchTM3.
Heeft niets met ongeduld te maken maar alles met gewoon goed communiceren. Het is ronduit belachelijk dat het mensen zoveel moeite kosten om zulke basale informatie in het bestel/aankoop proces van een auto te krijgen.
Ik sla mijzelf voor mijn hoofd een Tesla te hebben besteld - met de informatie van nu was ik voor een auto van een 'traditionele' autofabrikant gegaan. De manier waarop Tesla met haar klanten omgaat is amateuristisch en bij vlagen ronduit onbeschoft.
Ach, ik heb mijn auto al sinds eind maart. En ik rijd er met veel plezier in rond. Maar af en toe kijk ik nog eens terug in dit draadje en verbaas ik me er weer over hoe makkelijk "het probleem bij de klant" wordt gelegd. En soms kan ik me dan niet inhouden .Via de telefoon is vrijwel onmogelijk en enorm frustrerend. Ik heb wel altijd goed en snel kunnen communiceren via de mail met een medewerker van Tesla in A'dam. Vlak voor de aflevering kreeg ik ook een mail met voertuig gegevens. Ik hoop dat het een beetje soepel voor je gaat verlopen
Ik denk niet dat je ongeduldig bent. Het loopt bij tesla nog niet naar behoren. Ben je al een keer langs een Tesla vestiging gereden voor de kabel? Het lijkt mij dat je die dan zo meekrijgt. Ik rij nu ruim 2 weken met mijn M3 en houd mijn hart vast omdat ik voor wat kleine dingen(waaronder een piepend stuur bij parkeren, een tik rechts voor(uit de uitstroom opening van de lucht) wanneer de airco aanstaat en een frequente melding dat de dode hoek detectie mogelijk niet werkt) een afspraak moet gaan maken......Ach, ik heb mijn auto al sinds eind maart. En ik rijd er met veel plezier in rond. Maar af en toe kijk ik nog eens terug in dit draadje en verbaas ik me er weer over hoe makkelijk "het probleem bij de klant" wordt gelegd. En soms kan ik me dan niet inhouden .
Overigens heb ik, ondanks telefoontjes, vele emails en uiteindelijk zelfs dreigen met formele ingebrekestelling drie maanden later nog steeds mijn laadkabel niet nageleverd gekregen. En staat ook nog steeds mijn AP factuur niet op naam van mijn bedrijf, zoals wel zou moeten. Maar ach, ik zal wel te ongeduldig zijn
Het ligt ook een beetje aan het moment. Deze maand komen de leveringenvan de Model 3 in Europa echt op gang, is een gekkenhuis. Vergelijk het met de levering van eerste iPhones. In die eerste weken is het dan ook lastig te voorspellen wanneer je een toestel precies krijgt en moet je een beetje geluk hebben en gaat het soms fout. Dus de processen nu vergelijken met de processen bij andere fabrikanten is niet helemaal terecht. Ik ben ervan overtuigd dat het later dit jaar al een stuk soepeler zal lopen.Vergeet niet: de mensen die nu Tesla's kopen zijn dezelfde mensen die al jaren lang auto's van andere merken hebben gekocht. Dus dezelfde klanten, maar een andere leverancier. Waar zou het probleem dan liggen? Bij de klanten of bij de leverancier?
Dan ben ik benieuwd wat de oorzaak van de chaos in februari en maart was / dan houd ik mijn hart vast voor de mensen die nu hun auto nog geleverd moeten krijgen.Deze maand komen de leveringen van de Model 3 in Europa echt op gang
ik ook.... zou vandaag mijn auto geleverd krijgen, maar vrijdag te horen gekregen dat het donderdag of vrijdag gaat worden. Via sms een link gekregen om aflever adres door te geven voor directe delivery. Link werkt echter niet... telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en via mail reageren ze niet... maar het is nog geen donderdag, dus misschien komt het allemaal op z'n pootjes terecht.Dan ben ik benieuwd wat de oorzaak van de chaos in februari en maart was / dan houd ik mijn hart vast voor de mensen die nu hun auto nog geleverd moeten krijgen.
Eind maart was ook al einde kwartaal ;-).Dan ben ik benieuwd wat de oorzaak van de chaos in februari en maart was / dan houd ik mijn hart vast voor de mensen die nu hun auto nog geleverd moeten krijgen.
Zeker, dat was het ook. Maar heb je ook gezien op welke opmerking ik reageerde?Eind maart was ook al einde kwartaal ;-).
ik ook.... zou vandaag mijn auto geleverd krijgen, maar vrijdag te horen gekregen dat het donderdag of vrijdag gaat worden. Via sms een link gekregen om aflever adres door te geven voor directe delivery. Link werkt echter niet... telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en via mail reageren ze niet... maar het is nog geen donderdag, dus misschien komt het allemaal op z'n pootjes terecht.
Natuurlijk, ik ben het op dat punt eens met jou.Maar heb je ook gezien op welke opmerking ik reageerde?
Oh, dat had ik heel graag gewild. Maar de auto die ik, na 2 jaar lang een reservering te hebben aangehouden, op 8 december 2018 had besteld ging eind februari naar iemand die, zonder ooit te hebben gereserveerd, op 1 februari toevallig dezelfde configuratie had besteld. Dus dat ging nietJe kunt beter in het midden van een kwartaal geleverd worden.
Aha! Dus dat is de reden dat ik nu pas vrijdag kan halen in plaats van afgelopen vrijdag!Wist je niet dat wij Belgen die Lithueense vrachtwagenschauffeurs omkopen om wagens voor Tilburg 'per abuis' in Hasselt te laten leveren? ;-)