Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Ook ik ben zeer tevreden met het hele bestel en aflever proces zoals Tesla mij dat geboden heeft.

Op 27 mei heb ik mijn Model 3 via de site eerst als LR AWD besteld. Een paar dagen later werd ik gebeld en heb ik doorgegeven dat ik mijn bestelling graag wil omzetten in een LR RWD. Geen probleem, ik kreeg keurig een e-mail met de bevestiging van ons gesprek en kon via een reply mijn definitieve keuze doorgeven. Het is dus de LR RWD in blauw met 19 inch velgen, afneembare trekhaak en zwart interieur geworden. Wat is die blauwe kleur mooi, zeker met deze velgen.

Ook daarna ben ik wanneer nodig door Delivery service gebeld, en anders wel vlot via de e-mail van de gevraagde informatie voorzien. En binnen een maand is de auto afgeleverd (zelfs nog iets sneller dan ik zelf gepland had).

Vanochtend in Tilburg was ik vrijwel direct aan de beurt (ik was een kwartiertje vroeger dan gepland), maar de auto was klaar om afgeleverd te worden. De medewerker name de tijd om met mij rond de auto te lopen en alles uit te leggen (niet dat er nog veel uit te leggen was). Kortom ook de aflevering was plezierig. En de rit naar huis super.

Sindsdien loop ik met een grote grijns op mijn gezicht rond: wat een heerlijke auto.
Dank je wel Tesla!
 

Attachments

  • 47BB1268-29CF-4C8C-8E4D-7B7063C51100.jpeg
    47BB1268-29CF-4C8C-8E4D-7B7063C51100.jpeg
    555.1 KB · Views: 79
Wow! Een eigen tuinhuis voor de 3!

Congrats!

Bedankt! Yep, was eigenlijk eerst niet als garage voor een auto bedoeld, meer als werkplaats voor elektrische golfkarretjes/trikes en quads wat ik toen samen met een bedrijf deed. Helaas is dit toen niet verder gegaan en is het meer een rommelhok geworden. Totdat ik natuurlijk wist dat de Tesla ging komen, uiteindelijk dan toch nog een garage geworden. ;) Past er echt net in, kan er niet eens voor langs lopen als de poort dicht is. Beetje lastig maarja.. Heb niet echt veel te klagen nu eigenlijk. :D

Mooi! Een enthousiaste liefhebber aan het woord! Prachtige kar, heel veel plezier toegewenst!

Bedankt! Zeker enthousiast ja. :p Heb in die jaren zoveel filmpjes en foto's gezien van de Model 3, laatste paar maanden echt in spanning gezeten voor de levering. Echt zo mooi om eindelijk dan in het echt je eigen auto te zien en dat dan eigenlijk ook nog alles beter is dan verwacht. Dat plezier gaat zeker goed komen! ;)

Jij ZK wij ZL wat een gave foto’s leuk. Ik heb net als jou alleen maar Positieve ervaringen met Tesla en zaterdag om 11:00 de kers op de taart

Fijn om te horen dat het bij jou tot nu toe ook positief is, veel succes en plezier zaterdag met jouw aflevering! En bedankt! :)

Vanochtend in Tilburg was ik vrijwel direct aan de beurt (ik was een kwartiertje vroeger dan gepland), maar de auto was klaar om afgeleverd te worden. De medewerker name de tijd om met mij rond de auto te lopen en alles uit te leggen (niet dat er nog veel uit te leggen was). Kortom ook de aflevering was plezierig. En de rit naar huis super.

Sindsdien loop ik met een grote grijns op mijn gezicht rond: wat een heerlijke auto.
Dank je wel Tesla!

Hoe laat was je daar dan? Misschien zijn we rond dezelfde tijd daar geweest en heb ik je wel gezien. ;) Ben best lang daar geweest maar was vooral buiten. Ik was tussen 10:00 en 10:30u binnen, denk pas om 11:45u ofzo weg gereden daar. Fijn dat levering bij jou ook goed is verlopen, echt een geweldige auto hé. :) Jij ook veel plezier ermee!
 
  • Like
Reactions: M.W.
Bedankt! Yep, was eigenlijk eerst niet als garage voor een auto bedoeld, meer als werkplaats voor elektrische golfkarretjes/trikes en quads wat ik toen samen met een bedrijf deed. Helaas is dit toen niet verder gegaan en is het meer een rommelhok geworden. Totdat ik natuurlijk wist dat de Tesla ging komen, uiteindelijk dan toch nog een garage geworden. ;) Past er echt net in, kan er niet eens voor langs lopen als de poort dicht is. Beetje lastig maarja.. Heb niet echt veel te klagen nu eigenlijk. :D



Bedankt! Zeker enthousiast ja. :p Heb in die jaren zoveel filmpjes en foto's gezien van de Model 3, laatste paar maanden echt in spanning gezeten voor de levering. Echt zo mooi om eindelijk dan in het echt je eigen auto te zien en dat dan eigenlijk ook nog alles beter is dan verwacht. Dat plezier gaat zeker goed komen! ;)



Fijn om te horen dat het bij jou tot nu toe ook positief is, veel succes en plezier zaterdag met jouw aflevering! En bedankt! :)



Hoe laat was je daar dan? Misschien zijn we rond dezelfde tijd daar geweest en heb ik je wel gezien. ;) Ben best lang daar geweest maar was vooral buiten. Ik was tussen 10:00 en 10:30u binnen, denk pas om 11:45u ofzo weg gereden daar. Fijn dat levering bij jou ook goed is verlopen, echt een geweldige auto hé. :) Jij ook veel plezier ermee!
Je zou bijna zeggen dat we over een jaar een reünie met elkaar kunnen gaan maken ook al kennen we elkaar niet.
 
gister op eindelijk mijn M3 gekregen. Aflevering is wel een rommeltje, auto was vanaf 24 juni gereed voor aflevering maar op mijn verzoek verplaatst naar 27 juni. Daarna bericht gekregen voor directe delivery op maandag 24 juni op adres naar keuze. Afgelopen vrijdag is de afspraak door Tesla verplaatst naar vrijdag 28 juni, maar op maandag een email ontvangen dat ie klaar stond. Dan krijg je een direct telefoonnummer zodat je zonder wachtrij bij je delivery manager uitkomt. Dinsdag om 10 uur gebeld en om 13 uur stond ie voor de deur. Keurig hoor.

Aflevering was verder naar behoren. 2 engelstalige dames kwamen hem brengen/afleveren, konden niet super veel vertellen, maar veel wist ik zelf al. De dames werkten op andere afdelingen van Tesla en hielpen om auto's bij de klanten te krijgen. slim richting kwartaal einde, al blijft hun "normale werk" dan natuurlijk liggen. Auto was keurig, geen telefoonkabels, daar moet ik nog even achteraan. Klein plekje op deur dorpel / instaplijst en koplamp, daar zal ik afspraak voor plannen bij service center.

En daarna het genieten, auto rijdt echt helemaal super!! Zo blij mee. Moet alleen nog begrijpen wat de autopilot nou precies kan en doet. dat lijkt tot nu toe niet heel veel te zijn. Topics op dit forum nog eens doornemen.
En kan iemand me hier eenvoudig uitleggen hoe je instelt dat je auto automatisch op slot gaat als je weg loopt?
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
gister op eindelijk mijn M3 gekregen. Aflevering is wel een rommeltje, auto was vanaf 24 juni gereed voor aflevering maar op mijn verzoek verplaatst naar 27 juni. Daarna bericht gekregen voor directe delivery op maandag 24 juni op adres naar keuze. Afgelopen vrijdag is de afspraak door Tesla verplaatst naar vrijdag 28 juni, maar op maandag een email ontvangen dat ie klaar stond. Dan krijg je een direct telefoonnummer zodat je zonder wachtrij bij je delivery manager uitkomt. Dinsdag om 10 uur gebeld en om 13 uur stond ie voor de deur. Keurig hoor.

Aflevering was verder naar behoren. 2 engelstalige dames kwamen hem brengen/afleveren, konden niet super veel vertellen, maar veel wist ik zelf al. De dames werkten op andere afdelingen van Tesla en hielpen om auto's bij de klanten te krijgen. slim richting kwartaal einde, al blijft hun "normale werk" dan natuurlijk liggen. Auto was keurig, geen telefoonkabels, daar moet ik nog even achteraan. Klein plekje op deur dorpel / instaplijst en koplamp, daar zal ik afspraak voor plannen bij service center.

En daarna het genieten, auto rijdt echt helemaal super!! Zo blij mee. Moet alleen nog begrijpen wat de autopilot nou precies kan en doet. dat lijkt tot nu toe niet heel veel te zijn. Topics op dit forum nog eens doornemen.
En kan iemand me hier eenvoudig uitleggen hoe je instelt dat je auto automatisch op slot gaat als je weg loopt?

Wegloopvergrendeling Portieren en bagageruimten kunnen automatisch worden vergrendeld wanneer u wegloopt en de geauthentiseerde telefoon bij u draagt. Tik op Bediening > Locks > Wegloopvergrendeling om deze functie in of uit te schakelen. Wanneer de portieren worden vergrendeld, knippert de buitenverlichting één keer en worden de spiegels ingeklapt (indien de auto is uitgerust met het premiumpakket en Spiegels inklappen is ingeschakeld). Om een geluidssignaal te horen wanneer de Model 3 wordt vergrendeld, tikt u op Bediening > Vergrendelingen > Geluid vergrendelbevestiging > AAN. In de volgende gevallen wordt de Model 3 niet automatisch vergrendeld: • Er wordt een geauthentiseerde telefoon in het interieur van de Model 3 gedetecteerd. • U gebruikt geen geauthentiseerde telefoon als sleutel en loopt weg met de sleutelkaart of afstandsbediening. Bij het gebruik van de sleutelkaart vergrendelt u de Model 3 handmatig door met de sleutelkaart tegen de portierstijl te tikken. Als u de afstandsbediening (verkocht als accessoire) gebruikt, vergrendelt u de Model 3 handmatig door op de vergrendelknop te drukken. Zie Sleutels op pagina 8. • Een portier of bagageruimte is niet goed gesloten. Opmerking: Als alle portieren zijn gesloten en de Model 3 automatisch is ontgrendeld met uw geauthentiseerde telefoon, dan wordt Wegloopvergrendeling tijdelijk, gedurende één minuut, uitgeschakeld. Als u binnen deze minuut een portier opent, wordt de auto pas opnieuw vergrendeld als alle portieren zijn gesloten en u met de geauthentiseerde telefoon bij de auto bent weggelopen.
 
  • Like
Reactions: Ruudzon
Hoe laat was je daar dan? Misschien zijn we rond dezelfde tijd daar geweest en heb ik je wel gezien. ;) Ben best lang daar geweest maar was vooral buiten. Ik was tussen 10:00 en 10:30u binnen, denk pas om 11:45u ofzo weg gereden daar. Fijn dat levering bij jou ook goed is verlopen, echt een geweldige auto hé. :) Jij ook veel plezier ermee!

Ik was er om 10:45 en vooral binnen gebleven met de hitte buiten. Na de aflevering buiten nog even foto's maken en wat dingen instellen. Daarna op pad naar huis. Mogelijk heb ik je ook gezien, het was niet druk. Omdat het werk weer op me wachtte ben ik weer snel vertrokken, anders had ik daar ook wat meer tijd doorgebracht, zo veel indrukken te verwerken.

Heel veel plezier met je auto (ook voor al die anderen die afgelopen maanden en de komende tijd heel blij gemaakt werden/worden!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Zo, gisteren was het dan eindelijk zover, de Tesla model 3 performance is thuis afgeleverd! Inspectie helemaal super verlopen, ik heb een checklist van dit forum gebruikt om alles te controleren (dank daarvoor!), maar totaal geen gebreken gevonden. Het enige probleem was dat de performance spoiler er nog niet op zat. Hier kwam de delivery specialist zelf mee en gaf ook aan dat deze al in bestelling stond.

Na 30 minuten controleren en checken was het dan eindelijk zover, lekker een rondje rijden in mn nieuwe auto :D En wat rijd ie heerlijk zeg! Wat een verschil met mijn oude Audi a5, beter op alle vlakken, behalve dat ie geen open dak heeft.

Het aflever circus was wel echt een gedoe achteraf, hier even chronologisch wat er allemaal gebeurd is:
- 29-4: bestelling van Tesla M3 AWD, verwachte levermaand: mei
- 11-6: sms bericht dat de auto 26-6 geleverd word
- 12-6: kenteken en VIN nummer via sms gekregen en eindfactuur in portaal bekend
- 19-6: reminder sms dat de auto de 26ste geleverd gaat worden
- 19-6: Telefoontje van Tesla Delivery dat er iets fout is gegaan en dat mijn auto, samen met 12 andere auto's per ongeluk naar Belgie is getransporteerd en met geen mogelijkheid meer is terug te halen. Enige oplossing was om de bestelling weer helemaal vanaf het begin af aan te laten verlopen. Verwachte levertijd: augustus/ september
- 21-6: Op de Tesla op voorraad site gekeken, daar een M3P gevonden met mijn gewenste specs (blauw/wit/20") en telefonisch doorgegeven dat ik mijn bestelling wilde wijzigingen in deze variant. Volgens Delivery Specialist konden ze deze auto zeker volgende week leveren. Delivery specialist gaf aan dat ze hem zouden komen brengen ivm de problemen
- 21-6: Eindfactuur in portaal verschenen voor het verschil tussen de M3 en de M3P. Daarop stond de leverdatum op 6-7 en ophalen in tilburg, dus niet brengen :(
- 22-6: SMS met leverdatum op 27-6 om 19:00, wederom ophalen in Tilburg
20190625_175504.jpg
20190625_175510.jpg
20190625_175504.jpg
20190625_175510.jpg
20190625_175523.jpg
. Mail gestuurd met vraag over het kenteken, zodat ik de auto kon verzekeren, daar vrijwel direct antwoord op gekregen en direct de auto verzekerd bij Centraal Beheer
- 24-6: Telefoontje gekregen dat ze de auto vandaag zouden komen brengen. En toen stond ie ineens om 17:00 voor de deur :D
 

Attachments

  • 20190625_175532.jpg
    20190625_175532.jpg
    407.3 KB · Views: 51
  • 20190625_175540.jpg
    20190625_175540.jpg
    563.1 KB · Views: 52
  • 20190625_181754.jpg
    20190625_181754.jpg
    217 KB · Views: 47
  • 20190625_181758.jpg
    20190625_181758.jpg
    242.9 KB · Views: 47
  • 20190626_090619.jpg
    20190626_090619.jpg
    785.6 KB · Views: 55
Wegloopvergrendeling Portieren en bagageruimten kunnen automatisch worden vergrendeld wanneer u wegloopt en de geauthentiseerde telefoon bij u draagt. Tik op Bediening > Locks > Wegloopvergrendeling om deze functie in of uit te schakelen. Wanneer de portieren worden vergrendeld, knippert de buitenverlichting één keer en worden de spiegels ingeklapt (indien de auto is uitgerust met het premiumpakket en Spiegels inklappen is ingeschakeld). Om een geluidssignaal te horen wanneer de Model 3 wordt vergrendeld, tikt u op Bediening > Vergrendelingen > Geluid vergrendelbevestiging > AAN. In de volgende gevallen wordt de Model 3 niet automatisch vergrendeld: • Er wordt een geauthentiseerde telefoon in het interieur van de Model 3 gedetecteerd. • U gebruikt geen geauthentiseerde telefoon als sleutel en loopt weg met de sleutelkaart of afstandsbediening. Bij het gebruik van de sleutelkaart vergrendelt u de Model 3 handmatig door met de sleutelkaart tegen de portierstijl te tikken. Als u de afstandsbediening (verkocht als accessoire) gebruikt, vergrendelt u de Model 3 handmatig door op de vergrendelknop te drukken. Zie Sleutels op pagina 8. • Een portier of bagageruimte is niet goed gesloten. Opmerking: Als alle portieren zijn gesloten en de Model 3 automatisch is ontgrendeld met uw geauthentiseerde telefoon, dan wordt Wegloopvergrendeling tijdelijk, gedurende één minuut, uitgeschakeld. Als u binnen deze minuut een portier opent, wordt de auto pas opnieuw vergrendeld als alle portieren zijn gesloten en u met de geauthentiseerde telefoon bij de auto bent weggelopen.
dank je!
 
Ook ik ben zeer tevreden met het hele bestel en aflever proces zoals Tesla mij dat geboden heeft.
Dank je wel Tesla!

Helaas is mijn ervaring een grote teleurstelling tot nu toe.
Nog nooit zoveel moeite moeten doen om +50K uit te geven... :-(

Bestelling van SR+ zwart met 19" op 04-06-2019, via ideal reservering aanbetaald en bevestigd
Daarna alle gegevens ingevuld tot ik zag dat er iets verkeerd stond in de bestelling: trekhaak vergeten
Paar dagen vaak en langdurig geprobeerd om te bellen, dat was kansloos.
Uiteindelijk gebeld met de Tesla Store in Arnhem.
Kreeg daar het advies om deze bestelling te annuleren en een nieuwe (juiste) te plaatsen.
Dat was veel sneller en makkelijker dan iets te laten wijzigen.
Aanbetaling zou ik dan wel opnieuw moeten betalen maar de andere kreeg ik uiteraard terug...

Auto twee besteld, in de haast klik ik per ongeluk betalen per overboeking aan.
Het systeem kent geen terug-knopje dus en ik wilde direkt aanbetalen....

Auto drie werd dus besteld, alles dubbel gecontroleerd, trekhaak, ideal... en betalen maar.
Vanaf dat moment had ik 3 autos in bestelling staan.
Bellen was volstrekt onmogelijk dus paar dagen later naar Tesla Store Amsterdam gereden om er twee te laten verwijderen.
Oh ja ik had begin juni al een mail gestuurd. Nul komma nul reactie tot op heden...)

In Amsterdam situatie uitgelegd.
Antwoord was dat opnieuw bestellen helemaal niet nodig was geweest, 'ze' hadden het zo kunnen wijzigen..
Er werd driftig van alles genoteerd en het zou goed komen...
Niet dus.. er veranderde niets,geen auto toewijzing, geen verwijdering van de andere twee autos en geen geld retour.
Afgelopen zaterdag maar naar Tilburg gereden, immers bellen en mailen was onmogelijk geworden.
Helaas, de twee verkopers konden van achter hun buro niets voor me betekenen.
Ik moest toch maar weer met Amsterdam kontakt opnemen, jaaa.. hoe dan ??

Gisteren Tesla Store Den Haag maar eens bezocht.
Daar weer alles uitgelegd,
Vriendelijke dame daar zag wel van alles in mijn dossier staan, er was zelfs een case aangemaakt vanuit Amsterdam maar nog niets mee gedaan... ook nog geen auto toegewezen.. goh verrassend...

Tot op heden nog geen wijziging.
Er staan 3 autos in bestelling, twee aanbetalingen en geen toewijzing.

Wat een slecht bedrijf is dit zeg.
En dan kun je het nog zo druk hebben maar enig fatsoen om een mailtje of berichtje te sturen is er blijkbaar niet.
Zo ga je niet met klanten om ongeacht om welk bedrag het gaat wat ze bij je komen brengen.
 
Helaas is mijn ervaring een grote teleurstelling tot nu toe.
Nog nooit zoveel moeite moeten doen om +50K uit te geven... :-(

Bestelling van SR+ zwart met 19" op 04-06-2019, via ideal reservering aanbetaald en bevestigd
Daarna alle gegevens ingevuld tot ik zag dat er iets verkeerd stond in de bestelling: trekhaak vergeten
Paar dagen vaak en langdurig geprobeerd om te bellen, dat was kansloos.
Uiteindelijk gebeld met de Tesla Store in Arnhem.
Kreeg daar het advies om deze bestelling te annuleren en een nieuwe (juiste) te plaatsen.
Dat was veel sneller en makkelijker dan iets te laten wijzigen.
Aanbetaling zou ik dan wel opnieuw moeten betalen maar de andere kreeg ik uiteraard terug...

Auto twee besteld, in de haast klik ik per ongeluk betalen per overboeking aan.
Het systeem kent geen terug-knopje dus en ik wilde direkt aanbetalen....

Auto drie werd dus besteld, alles dubbel gecontroleerd, trekhaak, ideal... en betalen maar.
Vanaf dat moment had ik 3 autos in bestelling staan.
Bellen was volstrekt onmogelijk dus paar dagen later naar Tesla Store Amsterdam gereden om er twee te laten verwijderen.
Oh ja ik had begin juni al een mail gestuurd. Nul komma nul reactie tot op heden...)

In Amsterdam situatie uitgelegd.
Antwoord was dat opnieuw bestellen helemaal niet nodig was geweest, 'ze' hadden het zo kunnen wijzigen..
Er werd driftig van alles genoteerd en het zou goed komen...
Niet dus.. er veranderde niets,geen auto toewijzing, geen verwijdering van de andere twee autos en geen geld retour.
Afgelopen zaterdag maar naar Tilburg gereden, immers bellen en mailen was onmogelijk geworden.
Helaas, de twee verkopers konden van achter hun buro niets voor me betekenen.
Ik moest toch maar weer met Amsterdam kontakt opnemen, jaaa.. hoe dan ??

Gisteren Tesla Store Den Haag maar eens bezocht.
Daar weer alles uitgelegd,
Vriendelijke dame daar zag wel van alles in mijn dossier staan, er was zelfs een case aangemaakt vanuit Amsterdam maar nog niets mee gedaan... ook nog geen auto toegewezen.. goh verrassend...

Tot op heden nog geen wijziging.
Er staan 3 autos in bestelling, twee aanbetalingen en geen toewijzing.

Wat een slecht bedrijf is dit zeg.
En dan kun je het nog zo druk hebben maar enig fatsoen om een mailtje of berichtje te sturen is er blijkbaar niet.
Zo ga je niet met klanten om ongeacht om welk bedrag het gaat wat ze bij je komen brengen.
Hoe zuur dit ook is, je hebt zelf twee keer een fout gemaakt en baalt dan van het restore process in de allerdrukste periode van het kwartaal? Het gaat vast goedkomen, zuur dat het extra moeite kost maar helemaal naar een SC rijden (of zelfs Tilburg) terwijl (en ja dat is verrekte lang) je met een uur in de wacht staan ook hetzelfde verhaal had kunnen horen. Begrijp me niet verkeerd, echt zuur dat je dit overkomt maar schrijf niet alles af op Tesla in dit geval..
 
Begrijp me niet verkeerd, echt zuur dat je dit overkomt maar schrijf niet alles af op Tesla in dit geval..

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, of helemaal niet eigenlijk ;-)
Ik pas me keurig aan aan het door Tesla opgegeven advies, namelijk volg een standaard proces.
Ook al 'kost' mij dat tijdelijk een tweede aanbetaling voor de derde auto, die tweede bestelling heb ik totaal geen 'last' van.
Als leverancier lijkt mij wil je juist dat foutieve bestellingen zsm verwijderd worden om geen onjuiste vrije-voorraad indicatie te krijgen.
Even los van de twee eerdere bestellingen (want die worden geannuleerd volgens ook weer een standaard proces) loopt die 3e bestelling via het website bestelproces. Ditzelfde proces wat mij 'belooft' dat levering in juni blijft/gaat plaatsvinden.
Dat gaat dus niet gebeuren.

Als er dan een 'case' wordt aangemaakt wat volgens mij een escalatie nivo is bovenop het standaard proces en ook daar wordt niet op geacteerd dan heb je als organisatie je zaken gewoon niet op orde.
De (verbaasde) reactie van de laatste Tesla medewerker dat een case ongemoeid is gelaten bevestigd dit nogmaals.
Overigens ben ik maar een van de vele die zich inmiddels uitspreekt over het rommelige en arrogante gedrag van Tesla.
 
Je kunt gewoon bij elke brezan luxe platen laten drukken, op het moment van afhalen lever je de oude in welke vernietigd worden. Geen duplicaatcode, wel paar tientjes armer.

Mmm ik vraag me af of dat wel klopt of een lokale actie is desbetreffende Brezan.
Ik weet niet beter dan dat zodra er platen afgegeven zijn er een melding in het RDW register komt en er nooit meer nieuwe platen gemaakt mogen worden. Zelfs versleten platen met weinig/slecht zwart of beschadiging worden vervangen en krijgen een '1' code...

Correctie:

Kan blijkbaar wel sinds ??

Vervanging beschadigde kentekenplaten | RDW
 
  • Love
Reactions: Arnout 2904
Hoe zuur dit ook is, je hebt zelf twee keer een fout gemaakt en baalt dan van het restore process in de allerdrukste periode van het kwartaal? Het gaat vast goedkomen, zuur dat het extra moeite kost maar helemaal naar een SC rijden (of zelfs Tilburg) terwijl (en ja dat is verrekte lang) je met een uur in de wacht staan ook hetzelfde verhaal had kunnen horen. Begrijp me niet verkeerd, echt zuur dat je dit overkomt maar schrijf niet alles af op Tesla in dit geval..
Pijnlijk herkenbaar. Bij onze levering ook zo'n foutje; we ruilden (uit gemak, niet om de goede prijs) de privé auto in. Moest uiteraard een aparte transactie worden maar mijn vrouw had per ongeluk aangegeven dat het verrekend moest worden met de eindfactuur. Niet wenselijk, privé en zakelijk door elkaar. Geprobeerd om via mail om te zetten, bellen niet eens aan begonnen. Helaas, de mails verdwenen in het grote zwarte Tesla gat, geen reactie gehad (was ook wel erg kort dag, tussen bestellen en afleveren zat iets meer dan een week). Uiteindelijk maar zo gelaten en de boekhouder het laten regelen. Maar irritant is het wel, mails moeten gewoon beantwoord worden.

I guess its the price we pay voor het zaken doen met een bedrijf dat zo ongelooflijk hard groeit. Ze doen echt hun best maar ze kunnen het gewoon niet aan. Het laaghangend fruit wordt snel weggeholpen en de moeilijke of uitzonderlijke gevallen (zoals jij) blijven liggen...

Overigens: als je de auto hebt ben je het gelukkig zo weer vergeten:)
 
Mmm ik vraag me af of dat wel klopt of een lokale actie is desbetreffende Brezan.
Ik weet niet beter dan dat zodra er platen afgegeven zijn er een melding in het RDW register komt en er nooit meer nieuwe platen gemaakt mogen worden. Zelfs versleten platen met weinig/slecht zwart of beschadiging worden vervangen en krijgen een '1' code...

Correctie:

Kan blijkbaar wel sinds ??

Vervanging beschadigde kentekenplaten | RDW
Kan inderdaad. Wel je oude platen inleveren en je krijgt gewoon een paar nieuwe. Alleen als je je platen kwijt bent krijg je een duplicaat code.