Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
welke boten zijn nog meer onderweg aangezien ik het gevoel heb dat alle autos op de grand pioneer een vin heeft en een belletje heeft gehad? Ik heb de sr+ wit exterieur zwart interieur op 30 september besteld.

Mijn gok; de Gr Dahlia gaat naar Zeebrugge met de lading voor eind okt begin nov. De Gr Pioneer die in nov aankomt gaat wrschnlk dan eerst naar A’dam dan naar Zeebrugge met de resterende voor dit jaar. Kan natuurlijk ook dat de Dahlia eerst A’dam en dan Zeebrugge doet. :rolleyes:
 
welke boten zijn nog meer onderweg aangezien ik het gevoel heb dat alle autos op de grand pioneer een vin heeft en een belletje heeft gehad? Ik heb de sr+ wit exterieur zwart interieur op 30 september besteld.

Kan je hier nazien, Grand Dahlia enGrand Pioneer zijn onderweg, Jasper Arrow wordt nu geladen, nog geen bestemming bekend, daarna nog 2 schepen op de planning, bestand wordt constant bijgewerkt.
Tesla Carriers
 
Ik zit ook al met smart te wachten, Nog geen VIN helaas,
Besteld 04-09-2019, zijn er nog meer mensen die besteld hebben in Sept die nog geen VIN hebben.

M3 LR WhitePearl/Zwart+trekhaak

Ja hoor, 14/08 besteld.. week geleden restrictie laten verwijderen. Nog geen VIN, geduld is een schone zaak.

Denk dat we ons meer mogen beseffen dat we ons druk maken over het feit wanneer onze auto van 60k wordt geleverd. Ik ben allang blij dat ik dadelijk deze schitterend auto mag/kan rijden.
 
  • Like
Reactions: MDink
Meestal de datum tot wanneer iemand zijn oude leasecontract loopt. Vóór die datum wil de LM geen andere auto op dat account zetten, en dus mag die nog niet worden geleverd..

Kan ook door een wagenparkbeheerder worden meegegeven indien er sprake is van een wisseling van LM. (ook daar geldt over het algemeen dat de huidige auto nog niet uit zijn leasetermijn (jaren/km's) is.)
 
Restrictie tot 5 november, ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Alles prima zolang dit jaar maar krijg, maar is het zo dat waarschijnlijk alle M3 op Grand Dhalia en Grand Pioneer al aan de eigenaars zijn gekoppeld? Dat zou dus betekenen levering december, terwijl mijn bezoek aan Tesla Amsterdam beweerd werd dat de auto in november geleverd zou worden.