Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag kreeg ik een telefoontje dat mijn auto 13 november klaar staat. Vin ook zichtbaar in de broncode.
Auto besteld op 25 september. Het gaat om een SR+, Midnight Gray, Aero velgen, zwart interieur, trekhaak.
Ben heel benieuwd.

Interessant, ik heb exact dezelfde config en heb ook een VIN in de broncode staan. Kreeg je telefoontje van Tesla zelf, of via je LM? Staat 'e 13 november klaar bij de Car Terminal in Amsterdam of bij Tesla in Tilburg?
 
Interessant, ik heb exact dezelfde config en heb ook een VIN in de broncode staan. Kreeg je telefoontje van Tesla zelf, of via je LM? Staat 'e 13 november klaar bij de Car Terminal in Amsterdam of bij Tesla in Tilburg?
Ik heb de auto zelf gekocht. Dus niet via een LM. Ik kreeg inderdaad een zeer vriendelijke medewerker van Tesla aan de lijn.
Hij wist me dus te vertellen dat ik de 13e de auto kan ophalen. Maar die datum is nog wel onder voorbehoud. Kan ook de 12e of 14e worden:)
En waar is nog niet bekend.
 
Ik heb de auto zelf gekocht. Dus niet via een LM. Ik kreeg inderdaad een zeer vriendelijke medewerker van Tesla aan de lijn.
Hij wist me dus te vertellen dat ik de 13e de auto kan ophalen. Maar die datum is nog wel onder voorbehoud. Kan ook de 12e of 14e worden:)
En waar is nog niet bekend.

OK, thanks! Ben benieuwd wanneer ik wat hoor. Zou logisch zijn als mijn auto er dan ook is, gezien de configuratie en het feit dat ik nu ook een VIN zie in de broncode van m'n account. Spannend!
 
  • Like
Reactions: Geertims
Lijkt er beetje op alsof er eind oktober / begin november een heleboel SR+ modellen uitgeleverd gaan worden, of zou dat toeval zijn?


Ik denk eerder dat er een heleboel SR+ besteld zijn, allemaal voor de lease en moeten dus nog snel geleverd worden anders word het te duur....

Btw op mijn eindfactuur (LR AWD) staat levering 12-11 Tilburg dus ben benieuwd of dat nog veranderd naar A’dam. Privé aangeschaft. :)
 
Ik denk eerder dat er een heleboel SR+ besteld zijn, allemaal voor de lease en moeten dus nog snel geleverd worden anders word het te duur....

Btw op mijn eindfactuur (LR AWD) staat levering 12-11 Tilburg dus ben benieuwd of dat nog veranderd naar A’dam. Privé aangeschaft. :)

En wanneer heb je m besteld?
Hier ook de LR AWD besteld (26/10) zonder leasemaatschappij ertussen.