Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas nog nooit een SMS van ze ontvangen... maar als ik ze niet kan bereiken via mail of telefoon, dan wordt het moeilijk om mijn gegevens te controleren :-( .

Alle orders worden ook gekoppeld aan een mobiel nr. Zodra je ze belt krijgen ze direct toegang tot jouw gegevens. Je zou ook ff een verkooppunt kunnen bellen als controle, werken met hetzelfde systeem, als ze direct weten wie je bent, hebben ze je nr.
 
Alle orders worden ook gekoppeld aan een mobiel nr. Zodra je ze belt krijgen ze direct toegang tot jouw gegevens. Je zou ook ff een verkooppunt kunnen bellen als controle, werken met hetzelfde systeem, als ze direct weten wie je bent, hebben ze je nr.
Bij mij is die koppeling nog steeds niet gemaakt, en ik rij al 9 maanden vrolijk rond.... (lease)
 
Hallo allemaal,

Komende woensdag om 16:30 mag ik dan eindelijk mijn M3 ophalen bij de Koopman terminal in Amsterdam. Nu heb ik nog geen laadpas ontvangen volgens de lm komt die laadpas een aantal dagen later. Kan ik op de dag van levering zonder de laadpas wel bij de supercharger in Hoorn terecht?
 
  • Funny
Reactions: robertvg
Hallo allemaal,

Komende woensdag om 16:30 mag ik dan eindelijk mijn M3 ophalen bij de Koopman terminal in Amsterdam. Nu heb ik nog geen laadpas ontvangen volgens de lm komt die laadpas een aantal dagen later. Kan ik op de dag van levering zonder de laadpas wel bij de supercharger in Hoorn terecht?

Geen idee eigenlijk.
Maar als je een creditcard koppelt aan je Tesla account moet dit goedkomen.
Mocht je hem leasen met "brandstof" zal hier de rekening naar je leasemaatschappij gaan verwacht ik.
Volgens mij is het voor alle auto's die afgeleverd worden in deze periode de eerste dag gratis laden bij de superchargers..,
 
Hallo allemaal,

Komende woensdag om 16:30 mag ik dan eindelijk mijn M3 ophalen bij de Koopman terminal in Amsterdam. Nu heb ik nog geen laadpas ontvangen volgens de lm komt die laadpas een aantal dagen later. Kan ik op de dag van levering zonder de laadpas wel bij de supercharger in Hoorn terecht?

Voor superchargen heb je geen laadpas nodig.
Gaat op je Tesla account, ook als je geen creditcard vooraf hebt gekoppeld.
 
Hallo allemaal,

Komende woensdag om 16:30 mag ik dan eindelijk mijn M3 ophalen bij de Koopman terminal in Amsterdam. Nu heb ik nog geen laadpas ontvangen volgens de lm komt die laadpas een aantal dagen later. Kan ik op de dag van levering zonder de laadpas wel bij de supercharger in Hoorn terecht?

Geen probleem. Je mag in elk geval een paar keer superchargen zonder gekoppelde creditcard of laadpas. (Niet bij fastned uiteraard, maar in geval van nood kan je ter plekke een accountje aanmaken voor die ene keer).
 
Hallo allemaal,

Komende woensdag om 16:30 mag ik dan eindelijk mijn M3 ophalen bij de Koopman terminal in Amsterdam. Nu heb ik nog geen laadpas ontvangen volgens de lm komt die laadpas een aantal dagen later. Kan ik op de dag van levering zonder de laadpas wel bij de supercharger in Hoorn terecht?
Goedemorgen, ik wil voor een landelijke krant graag een reportage maken over de aflevering van Tesla's bij de Koopman Terminal. Kan ik u hierover spreken?
 
Als ik een TWC laat plaatsen met de VIN uit de factuur, en hij blijkt uiteindelijk toch nog te wijzigen, is dat dan een groot probleem? Of kan de plaatser dit achteraf nog aanpassen?
Er is geen link tussen de TWC en de VIN van je wagen, hoogstens dat Tesla een VIN of RN nummer vraagt als je de TWC wil bestellen.
Er staan er vaak genoeg te koop hier op het forum of op marktplaats voor wat minder dan de nieuwprijs bij Tesla.

In de TWC kan je intern configureren of er enkel Tesla's op kunnen laden, of elke EV, door het verzetten van de dipswitches (zoek even hier op het forum).
 
Heb net, twee weken na aflevering, winterbanden laten monteren en direct ook uitlijning laten controleren. Die zat op twee parameters in het rood (wielvlucht/ camber, sporing), en op nog twee er tegenaan. Zeker de moeite om even te laten nakijken dus, eens even kijken hoe dit door Tesla wordt opgelost.
Antwoord Tesla SeC is dat uitlijning alleen tegen betaling wordt uitgevoerd. Dit wordt niet onder garantie gedaan, zelfs niet met een hagelnieuwe auto die niet aan Tesla's eigen specificaties voor uitlijning voldoet.

Dat is toch totaal onacceptabel?
 
Antwoord Tesla SeC is dat uitlijning alleen tegen betaling wordt uitgevoerd. Dit wordt niet onder garantie gedaan, zelfs niet met een hagelnieuwe auto die niet aan Tesla's eigen specificaties voor uitlijning voldoet.

Dat is toch totaal onacceptabel?

Helemaal mee eens maar de Tesla is een "hot commodity' en dan krijg je dit soort zaken alsmede de bijna lege accu's of niet schoongemaakt van binnen.

Als je het er niet mee eens bent lever je hem toch weer in of neem je hem niet mee, klanten genoeg is de redenatie.
Zeker met alle leasers ;)
 
  • Like
Reactions: Marker78
Belachelijk is het zeker, maar dit is niet alleen Tesla.

Ik weet van mijn vorige auto's (VW, Lexus, Volvo, Honda) dat de winterbanden erop werden gezet door OF de dealer, OF een bandenboer, maar dat de uitlijning nooit gecheckt werd. Als ik daarom vroeg, dan moest ik dat zelf betalen. De LM deed hier niets mee. Sterker nog, de LM gaf bij bandenwisseling aan dat dat niet onder hun service viel.

Ik rij al 20 jaar met winterbanden en bij verschillende LM's, altijd hetzelfde verhaal geweest. Ook irritant is dat de LM slechts 1 set winterbanden opneemt in de lease, als je die oprijdt, doen ze soms moeilijk over de vervanging. Hier kan ik ook nog wel een boek met irriraties van volschrijven ;)

Antwoord Tesla SeC is dat uitlijning alleen tegen betaling wordt uitgevoerd. Dit wordt niet onder garantie gedaan, zelfs niet met een hagelnieuwe auto die niet aan Tesla's eigen specificaties voor uitlijning voldoet.

Dat is toch totaal onacceptabel?