Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 - Afleveringen

This site may earn commission on affiliate links.
heeft iemand last (gehad) van het volgende probleem? komt ie:

Mijn model 3 zo'n zes weken in bezit nu, de app heeft sinds levering altijd gewerkt, tot twee weken geleden. Ik kreeg een melding op m'n app dat "mijn auto met VIN-nummer XXX niet meer in mijn Tesla-account geregistreerd staat. U bent afgemeld". Ik naar mijn account op m'n laptop, staat keurig nog geregistreerd.
Wanneer ik nu de app open, krijg ik wisselende berichten:

1. óf er staat dat de aanmelding is mislukt; er zijn geen producten aan mijn tesla-account gekoppeld
2. óf er staat een standaard 'welkom bij de Tesla familie', waarin ik enkel een paar how-to video's kan bekijken

App verwijderen, af- en aanmelden, wachtwoord account wijzigen, diverse smartphones geprobeerd, niks helpt. Mijn account is overigens altijd aan dezelfde mailadres gekoppeld geweest, heeft nooit een wijziging in mailadres gehad.

Reeds diverse malen gemeld (via telefoon én bij Tesla Amsterdam), er gebeurt helaas niks. Er is mij enkel gemeld dat het te maken heeft met het feit dat mijn Tesla (door mij onbekende redenen) nog op níet-afgeleverd staat in mijn account. Blijkbaar hebben ze na 4 weken bedacht om de app tóch te blokkeren? Hoe kan dit opgelost worden, heeft iemand een tip?

Het is niet wereldschokkend, maar als je gewend bent geraakt aan de app, dan is zonder app toch lastig (voorverwarmen etc...) Alvast dank voor het meedenken!

update: het toeval wil dat er gister bij SC Naarden een service-dag was. Aangezien ik er toch langs reed, even langsgegaan en het probleem uitgelegd. Er werd wat gezocht wie van de servicemonteurs de "delivery-app" op zijn telefoon had, uiteindelijk een mannetje erbij gehaald. Vin-nummer gegeven, hij rommelde wat met zijn telefoon, 2 minuten later was het geregeld.....

Problem solved, maar wel zéér vreemd dat ze dit bij Tesla Amsterdam bij de service afdeling bijvoorbeeld niet kunnen (stond daar vorige week met hetzelfde probleem). Mocht iemand tegen ditzelfde probleem aanlopen: bellen heeft (i.i.g. bij mij) totaal geen zin gehad, werd meermaals naar een andere afdeling verwezen. Zoek naar een servicemonteur die de "delivery-app" heeft.
 
  • Like
Reactions: Paco and Marker78
Tip voor iedereen die nog moet gaan of net gegaan is:
Nadat ik vorige week zaterdag mijn M3 opgehaald had kon ik vandaag hem ophalen bij de detailer nadat hij er 48uur heeft doorgebracht.
Wat is er gedaan:
* Prefoamen
* Foamen
* Handgewassen met 2 emmersysteem
* Kleien
* De auto in 1 stap gepolijst
* De auto voorzien van 2 lagen Gyeon MOHS glascoating voor optimale bescherming
* Interieur
* Banden en velgen

Auto ziet er zo veel beter uit. Eigenlijk een tip voor iedereen.
Link naar de foto's:
P.C.S car detailing

Auto ziet er erg mooi uit!! Wat kost zo'n behandeling?
 
a.s. Donderdag mag ik mijn Tesla 3 ophalen, tenminste als alles goed gaat.
Voor zover ik weet heb ik aan alle voorwaarden voldaan maar dat weet ik niet. Mijn persoonlijke account is zeer onvolledig, ik krijg geen inzicht in wat er al dan niet gebeurd is of nog moet gebeuren. De berichtgeving is zo summier (al weken...) dat ik niet weet of al min informatie is verwerkt. Ik moet een uittreksel KvK oploaden. Ik denk dat het te oud was, maar zie nergens een mogelijkheid om een recenter exemplaar te uploaden
Als het goed is zou ik met de trein naar Amsterdam kunnen gaan en daar op het station worden opgewacht. Dat weet ik niet. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om contact te kriigen maar dat lukt niet.

Ben ik de enige of komt dit verhaal jullie bekend voor?
 
update: het toeval wil dat er gister bij SC Naarden een service-dag was. Aangezien ik er toch langs reed, even langsgegaan en het probleem uitgelegd. Er werd wat gezocht wie van de servicemonteurs de "delivery-app" op zijn telefoon had, uiteindelijk een mannetje erbij gehaald. Vin-nummer gegeven, hij rommelde wat met zijn telefoon, 2 minuten later was het geregeld.....

Problem solved, maar wel zéér vreemd dat ze dit bij Tesla Amsterdam bij de service afdeling bijvoorbeeld niet kunnen (stond daar vorige week met hetzelfde probleem). Mocht iemand tegen ditzelfde probleem aanlopen: bellen heeft (i.i.g. bij mij) totaal geen zin gehad, werd meermaals naar een andere afdeling verwezen. Zoek naar een servicemonteur die de "delivery-app" heeft.

Fijn!!! Het duurde bij mij ook lang en inderdaad.... het is geen ramp, maar je wilt het gewoon werkend hebben :)

Top dat ze het bij jou ook gewoon even mee konden nemen.
 
Auto ziet er erg mooi uit!! Wat kost zo'n behandeling?


Goeie detailing en coatings beginnen ongeveer vanaf €1100

Op de aanschafprijs van de auto valt dat dan weer mee. Ik ben nog steeds superblij dat ik het heb gedaan. De kleur springt eruit en de lak ziet er geweldig uit.

Van de week de auto even gewassen voor het eerst en na 5 weken rondrijden. Hij kwam onder het vuil als nieuw tevoorschijn. Geen krasje niets.
 
a.s. Donderdag mag ik mijn Tesla 3 ophalen, tenminste als alles goed gaat.
Voor zover ik weet heb ik aan alle voorwaarden voldaan maar dat weet ik niet. Mijn persoonlijke account is zeer onvolledig, ik krijg geen inzicht in wat er al dan niet gebeurd is of nog moet gebeuren. De berichtgeving is zo summier (al weken...) dat ik niet weet of al min informatie is verwerkt. Ik moet een uittreksel KvK oploaden. Ik denk dat het te oud was, maar zie nergens een mogelijkheid om een recenter exemplaar te uploaden
Als het goed is zou ik met de trein naar Amsterdam kunnen gaan en daar op het station worden opgewacht. Dat weet ik niet. Ik heb al verschillende keren geprobeerd om contact te kriigen maar dat lukt niet.

Ben ik de enige of komt dit verhaal jullie bekend voor?
Oh ja:( gisteren gebeld en na 2 uur had ik iemand aan de lijn (Yess!). Heb gevraagd of hij alles wilde controleren want ik kan niet zien wat er nog moet gebeuren. Blijkt alles in orde te zijn, helaas nog steeds geen bevestiging van kenteken of aflevermoment. Besteld op 13-10 en wel een Final factuur maar volgens TD moet er nog een final final factuur komeno_O.
Auto wordt in ieder geval geleverd in de laatste 7 dagen van 2019. (Het is gewoon een witte P waar er tig van 'op voorraad' staan.)
 
mijn Tesla gisteren opgehaald om 17:00 aflevering ging soepel was binnen 5min aan de beurt en kon buiten meteen naar de auto. daar aangekomen was er niet veel op aan te merken en leek alles voor elkaar. Er zitten twee laadkabels bij een voor een laadpaal en een voor op een 220v stopcontact (voor op de camping). Na een 10 min in de file om buiten te komen de weg op. nu werd ik regelmatig vriendelijk begroet met grootlicht. nu blijkt dat de rechterkoplamp in een soort grootlicht stand staat en is daar niet vanaf te krijgen. Inmiddels een service afspraakgemaakt voor 2 januari. conclusie tot nu toe redelijke aflevering en een super auto om in te rijden. Heb laats in een nieuwe BMW M5 gereden en dat is natuurlijk wel iets anders qua luxe etc. maar qua rijden mbt. snelheid komt de Model 3 heel erg in de buurt. ook de AWD geeft je het gevoel dat je in een bocht op rails rijdt. Kortom ik ben er blij mee en wens iedereen fijne Tesla dagen en een gelukkig Tesla nieuwjaar ;-)
 
mijn Tesla gisteren opgehaald om 17:00 aflevering ging soepel was binnen 5min aan de beurt en kon buiten meteen naar de auto. daar aangekomen was er niet veel op aan te merken en leek alles voor elkaar. Er zitten twee laadkabels bij een voor een laadpaal en een voor op een 220v stopcontact (voor op de camping). Na een 10 min in de file om buiten te komen de weg op. nu werd ik regelmatig vriendelijk begroet met grootlicht. nu blijkt dat de rechterkoplamp in een soort grootlicht stand staat en is daar niet vanaf te krijgen. Inmiddels een service afspraakgemaakt voor 2 januari. conclusie tot nu toe redelijke aflevering en een super auto om in te rijden. Heb laats in een nieuwe BMW M5 gereden en dat is natuurlijk wel iets anders qua luxe etc. maar qua rijden mbt. snelheid komt de Model 3 heel erg in de buurt. ook de AWD geeft je het gevoel dat je in een bocht op rails rijdt. Kortom ik ben er blij mee en wens iedereen fijne Tesla dagen en een gelukkig Tesla nieuwjaar ;-)

Heb je al geprobeerd zelf je koplampen af te stellen? In service menu.
Ook fijne dagen!
 
Goedemiddag,

Als ik het goed heb krijg je geen laadkabels bij de tesla geleverd?
Klopt dit nog steeds of is het inmiddels veranderd?
Ik heb op 7 dec mijn auto opgehaald, naar later bleek had ik alleen de kabels gekregen voor het laden op 220V. Je moet dus bij levering 2 type kabels krijgen. 1 voor 220 V en 1 kabel voor openbaar laden. Na bellen met Tesla kreeg ik de andere kabel, echter de vooraad is beperkt! Dus goed nakijken of je alles krijgt bij levering.