Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en net als zovelen van jullie ook interesse in de model 3.
Nu over de prijs. 35.000 dollar of euro maakt niet uit. Is daar de btw bijgeteld of komt daar nog meer bij voor onze Belgische staat ? Iemand die dit weet ?

Bij. Voorbaat dank
Jurgen
 
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en net als zovelen van jullie ook interesse in de model 3.
Nu over de prijs. 35.000 dollar of euro maakt niet uit. Is daar de btw bijgeteld of komt daar nog meer bij voor onze Belgische staat ? Iemand die dit weet ?

Bij. Voorbaat dank
Jurgen

Alle prijzen zijn excl. BTW. In de VS zijn vele verschillende "btw" tarieven, dus VS prijzen bijna zonder uitzondering exclusief BTW.

En let ook op wanneer je in de media een Noorse prijs leest van elektrisch auto's...daar betaalt men geen BTW op die wagens.
 
Zo vlak voor de grote show wordt het internet gek....ome Ben gooit vanavond nog wat olie op het vuur....


Een 4416(0) cell form factor?? :eek: En hij droomt over een Model S met 200kWh accupack. Uit 1 bron 'in de buurt van Tesla'.

Ik zeg nee...en jullie?

Als dit al een Tesla celtype wordt, dan zou ik eerder aan de Semi denken.

Voor de 3 'gewoon' 2170s. Een pack van 55kWh en eentje van 70. De S en X krijgen 85 en 100 nog met de 18650 tot ergens komend jaar zodra cel productie de vraag van de Model 3 overstijgt.
 
Lijkt me inderdaad niet kunnen. Alles (zelfs een HUD) uit de auto weren om maximale zekerheid voor productiecapaciteit te hebben en dan op het laatste moment een geheel andere formfactor voor de batterij gaan gebruiken. Ik denk het niet.

Semi had in nog niet aan gedacht, daarvoor lijkt zo een grotere cell waarschijnlijk wel heel interessant.
 
Mail verstuurd naar medewerkers van Tesla met een M3 reservering.
IMG_0907.PNG
 
  • Helpful
  • Informative
Reactions: Xfrank and Carl