Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mooie kleur ook
FB_IMG_1500537246437.jpg
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
De zittingen van de achterbank vallen nogal vlak uit, dat wordt schuiven voor de kids in de bochten.
Van de voorstoelen vind ik dat trouwens ook, de rug is mooi diep met veel zijdelingse steun maar de zitting zo vlak als een strandstoel.
Het stuur vind ik best nog ok, sober en strak zoals de rest van het interieur.
Dat stuk parket in het dashbord, daar stoor ik mij het meest aan. Hopelijk komt deze in een donkere "houtsoort" of leder.
Wat ik ook een gemiste kans vindt, de buitenspiegels gestroomlijnder maken zoals de neus. Hoe lang is de S al uit en toch nog altijd dezelfde spiegels gebruiken die niet aansluiten op het design van de M3.
Ik zit hier nu wel te muggenziften zoals wij dat in België zeggen, de meeste mensen gaan niet zo in detail kijken. Ben nu eenmaal een grafisch designer en zo'n dingen vallen mij sterk op. Overall is het wel een strakke auto en ik ben helemaal weg van het minimalistisch interieur.
 
Het ziet er in het zwart allemaal erg Duits uit op de achterbank. Als je zou zeggen dat dit de nieuwe Golf of 3-serie zou zijn dan is dat best geloofwaardig.

Dat hout snap ik ook niet helemaal in deze tijd. Als ik weer eens in een ICE rijdt verbaas ik me over de chaotische indeling van dashboards met nepklokken met metertjes van plastic alulook en wat dies meer zij. Klanten vinden dat mooi blijkbaar. Kennelijk was afscheid nemen van hout nog een brug te ver in designtaal. Net als de nep-grille op de S, omdat men dacht dat de markt het niet aankon. Gelukkig is die exit met de facelift. Zal tzt met de planken in de 3 ook wel gebeuren.

Overigens, nieuw is deze dashboard-designtaal niet, het gaat terug naar de 80s:AUDI-100--C2--1510_3.jpeg civic.jpg