Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
In de mail spreken ze van PST tijd.
PST = UTC -8
op 31 maart is de tijdzone in Brussel en Amsterdam = UTC +2
een verschil dus van 10 u.
De actuele tijd in California is PDT = UTC-7.
dan is het verschil 9 u .
ach, op een uurtje verschil zal het ook niet komen....
Ik heb me alvast ingeschreven , maar acht de kans quasi nihil om uitgenodigd te worden. :-(
 
Bij de registratie van het evenement staat iets meer detail

Model 3 reservations will open to the public in Tesla stores at 10am Pacific on March 31st. A website live stream with online reservations will begin at 8:30pm Pacific the same day.

Bestellen bij de shops kan vanaf 09:00 PST. Dat is 19:00 hier. Zijn de verkooppunten hier dan open? Verder staat er dat online reserveringen mogelijk zijn bij de start van het live event. Dat is om 08:30pm PST, in LA. Dat is dan 04:30 op 1 april voor ons.....
 
En even in volledigheid

march_2016_m3_unveil_hero.jpg


We're excited to share details of the Model 3 prototype unveiling at an intimate event in Los Angeles, CA for less than 800 people.

We want to share this with Tesla owners first, as a token of our appreciation for your support over the years. We've saved 650 places at the event for current owners including their guests.

Places will be allocated at random through a drawing on March 16. To enter, simply click below and register before noon PST on March 16 2016. You'll need to use your MyTesla email address to ensure successful entry into the lottery. On March 17, official invitations will go out to those selected through the lottery.



ENTER
Model 3 reservations will open in Tesla stores on March 31 at 10am PST, as well as online immediately when the event (which will also be accessible via a live stream) begins. As a current owner who has supported Tesla and our mission, your reservation will take priority and be placed ahead of non-owners.

Thanks again for your support. Good luck!

The Tesla Team

Tesla Motors | 3500 Deer Creek Road | Palo Alto, CA 94304
Privacy Policy | Unsubscribe
20x20_social_grey_vimeo.png 20x20_social_grey_youtube.png 20x20_social_grey_twitter.png 20x20_social_grey_facebook.png
Lottery winners must register their attendance via RSVP. Upon confirmation of attendance, full event details will be shared. Invitations are non-transferable and are valid for one owner plus one guest. Guests are responsible for the cost of their travel to and from the event.
 
Ik ben één van de gelukkigen die naar het event kan gaan. Natuurlijk zal het helemaal draaien om de onthulling van Model 3 maar ik verwacht dat er meer zal zijn.
Als je onderstaand artikel leest dan is er begin maart een "big software" aangekondigd voor over een paar weken. Dat zal dus mooi samen kunnen vallen met het event.
[UPDATED] Tesla Autopilot to get new features within weeks from 'big software update'

Verder las ik een post ergens op een ander draadje (buiten onze groep) dat er in UK door een Tesla medewerker werd aangegeven dat men de ontwikkelingen van de laadinfra de komende tijd in de gaten moet gaan houden want de plannen zijn, zo staat het er "massive" voor UK. Op een vraag of we dan alleen aan SuC's moeten denken of ook aan andere vormen zoals Destination Charging. Het antwoord was: Both.

Dus er zitten mooie dingen aan te komen.
 
Last edited:
Ik ben één van de gelukkigen die naar het event kan gaan. Natuurlijk zal het helemaal draaien om de onthulling van Model 3 maar ik verwacht dat er meer zal zijn.
Als je onderstaand artikel leest dan is er begin maart een "big software" aangekondigd voor over een paar weken. Dat zal dus mooi samen kunnen vallen met het event.
[UPDATED] Tesla Autopilot to get new features within weeks from 'big software update'

Verder las ik een post ergens op een ander draadje (buiten onze groep) dat er in UK door een Tesla medewerker werd aangegeven dat men de ontwikkelingen van de laadinfra de komende tijd in de gaten moet gaan houden want de plannen zijn, zo staat het er "massive" voor UK. Op een vraag of we dan alleen aan SuC's moeten denken of ook aan andere vormen zoals Destination Charging. Het antwoord was: Both.

Dus er zitten mooie dingen aan te komen.

OP de site staat een update:
UPDATE: The author of an article which originally broke this story, and on which this IBTimes UK article is based, has admitted to misreading when an interview with Tesla's JB Straubel took place. The comments made about a "pretty big" software update were made during an interview in August 2015. A video of this interview was republished on 4 March 2016 and was mistakenly considered new by The Motley Fool.
 
  • Informative
Reactions: HWS