Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ik het dan verkeerd begrepen, ik dacht dat alleen de gast van de Lottery Winner voor zijn/haar reis moet betalen ?

Lottery winners must register their attendance via RSVP. Upon confirmation of attendance, full event details will be shared. Invitations are non-transferable and are valid for one owner plus one guest. Guests are responsible for the cost of their travel to and from the event. [/QOUTE]
 
Ik ben er nu. Men geeft aan dat men wel degelijk iets leuks gaat doen maar weet nog geen tijdstip. Men weet nog niet hioe laat het event in LA is. Dus misschien inderdaad op een wat ongebruikelijk tijdstip hier aansluiten.

Vreemd, die tijden zijn al bekend. Zie hier mijn eerdere samenvatting.

Bestellen bij de shops kan vanaf 09:00 PST. Dat is 19:00 hier. Zijn de verkooppunten hier dan open? Verder staat er dat online reserveringen mogelijk zijn bij de start van het live event. Dat is om 08:30pm PST, in LA. Dat is dan 04:30 op 1 april voor ons.....
 
hnayuhtbnygo_600[1].jpg


Kan niet wachten tot 31 maart!!
 
Over twee weken, even tijdsverschil weggedacht, is het in volle gang. Ben wel blij dat ik er dit keer bij kan zijn. Zal natuurlijk flink posten, ook over het event zelf. Er zal trouwens ook een livestream zijn. Vandaag nog even de X gezien hier in Tilburg. Breedte van de X kan wel eens de doorslag geven om het bij de S te houden. Die past maar net hier in de garage en een extra 10 centimeter lukt niet zonder verbouwing. Maar ja, misschien gek genoeg om dat te doen "opdat" ook summon het gaat doen. Nu durft hij niet, rijdt een metertje naar binnen en stopt dan met zijn handen voor zijn ogen, net de doorgang blokkerend.
 
De bevestigingsmail die er achteraan kwam rept van 800 man. En een proefrit(je) voor iedereen. Dat zou betekenen dat de geruchten over een 'partial' reveal niet helemaal kloppen. Tenminste als je aanneemt dat er daadwerkelijk in een Model 3 (prototypes) wordt proefgereden.

De vorige keer bij de introductie van de D was ik er ook bij, maar toen was het heel massaal en was de jetlag sterker dan de wil om perse een proefsprintje in de D mee te maken. Geef het nu meer kans.