Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
De Audi E-tron zit volgens Audi tussen de Q5 en de Q7 in. Q5 begint op 63.775 en Q7 begint op 83.665 Euro. De batterij zorgt waarschijnlijk voor een verhoging in prijs. Ik verwacht een vanafprijs van zo’n 80.000 Euro en dan hoop ik dat hij iets minder kaal is dan Audi’s standaard zijn.
 
Het enige waar ik me echt vreselijk aan erger is de navigatie in de Tesla. Ik kan me ook niet voorstellen dat daar echt een hele grote verbetering in komt. En het zou handig zijn om Android auto en Apple CarPlay te kunnen gebruiken.

En in de M3 moeten ze echt een HUD gaan zetten en de knoppen op het stuur meer functies geven zodat je dat scherm niet hoeft te gebruiken tijdens het rijden.

En graag voor eind 2019 leveren want daarna vervalt de 4 % bijtelling voor de MS.
 
  • Disagree
Reactions: S-19910
Het enige waar ik me echt vreselijk aan erger is de navigatie in de Tesla. Ik kan me ook niet voorstellen dat daar echt een hele grote verbetering in komt. En het zou handig zijn om Android auto en Apple CarPlay te kunnen gebruiken.

En in de M3 moeten ze echt een HUD gaan zetten en de knoppen op het stuur meer functies geven zodat je dat scherm niet hoeft te gebruiken tijdens het rijden.

En graag voor eind 2019 leveren want daarna vervalt de 4 % bijtelling voor de MS.

Levering in NL voor eind 2019 moet kunnen, zeker als er al een reservering is en je al eigenaar bent van een Tesla. Een HUD gaat absoluut niet gebeuren op de M3. Apple CarPlay en Android Auto komen ook echt niet naar de Tesla's. Tesla heeft een zeer kritische houding naar externe software en ik verwacht ook niet dat ze snel van hun strategie gaan afstappen om zelf alles te willen ontwikkelen.

De Navigatie zou "binnenkort" een flinke update krijgen. Net als de browser. Vermoedelijk wel voordat de Model 3 in NL geleverd wordt. (ergens eerste helft 2019). Ik hoop ook dat de knoppen op het stuur meer gebruikt kunnen worden. Vooral het bedienen van de rijafstand en de snelheid bij het rijden op de TACC en/of AP zal veel gebruikersgemak en veiligheid toevoegen.

En redelijkerwijs mocht we voordat de auto in NL beschikbaar komt toch wel verwachten dat EAP op het niveau komt zoals nu omschreven op de site. Wanneer dat niet voor eind 2019 gereed is, gaat men wel heel erg achterlopen op hun eigen ambities :p.
 
Software limited batterij is dat al zeker dat dat zo gaat gebeuren dan?
Sleutelwoorden zijn:"verwacht ik".

Tesla heeft keer op keer rekening gehouden met belastingvoordelen in diverse landen. Aangezien Tesla het truucje "software limited battery" al meerdere keren in de praktijk heeft ingezet, acht ik mijn verwachting realistisch.

Als direct antwoord op jouw vraag: nee.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Dat ze deze ook even door naar Nederland sturen ;)
Beschadigd, met die plakletters er op en met een US laadpoort ? Nee dank je....

Een derde partij zet een beschadigde auto van je op een beurs, van een model dat op het continent nog niet verkrijgbaar is, waarmee je nog steeds problemen hebt om de produktie op gang te krijgen...
Als er niet een aantal alarm bellen rinkelen bij Tesla dan snap ik het niet.
 
Beschadigd, met die plakletters er op en met een US laadpoort ? Nee dank je....

Een derde partij zet een beschadigde auto van je op een beurs, van een model dat op het continent nog niet verkrijgbaar is, waarmee je nog steeds problemen hebt om de produktie op gang te krijgen...
Als er niet een aantal alarm bellen rinkelen bij Tesla dan snap ik het niet.
It's a free world. Zolang er niemand een NDA oid heeft getekend, kan het.
 
It's a free world. Zolang er niemand een NDA oid heeft getekend, kan het.
Of je het tegen kan houden is een, of je het wil is wat anders.

Wil je echt dat de eerste kennismaking van klanten met je nieuwe product, waar reikhalzend naar wordt uitgekeken, waar wel eens het voortbestaan van de onderneming van kan afhangen, met een beschadigd en beplakt exemplaar is ?
Een eerste indruk is belangrijk. Zie dat die presentator meteen niet zo onder de indruk is.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Of je het tegen kan houden is een, of je het wil is wat anders.

Wil je echt dat de eerste kennismaking van klanten met je nieuwe product, waar reikhalzend naar wordt uitgekeken, waar wel eens het voortbestaan van de onderneming van kan afhangen, met een beschadigd en beplakt exemplaar is ?
Een eerste indruk is belangrijk. Zie dat die presentator meteen niet zo onder de indruk is.
Nee ik denk ook niet dat Tesla dit wil. Als ze zelf kiezen niet op het Salon te gaan staan, schept dat een mogelijkheid om aandacht te trekken voor deze firma. Maar ze kunnen er niets tegen doen, en on the bright side, het is toch weer iets wat gedeeld wordt...
 
Dit was op pagina 150, in september, over dat er op de Tesla site stond dat de levering van Model 3 verwacht werd eind 2018.
Bij iedereen. Let er maar niet teveel op. Zal best mee gaan vallen.

Dit is op pagina 206, afgelopen zondag.
Als je wat verder van de dag van vandaag af gaat staan en de totale lijn bekijkt blijkt dat men eigenlijk keurig op het schema ligt en de voorspellingen wat essentiële feiten betreft wel klopt. Al iets eerder hier gepost maar ik doe het nog eens. Echt de moeite van het doorlezen waard.

Is Tesla Model 3 Actually On Original Schedule? | CleanTechnica

Toch bewonderenswaardig dat eeuwige optimisme van Hans.
 
  • Funny
Reactions: Defiant