TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Model 3 draadje

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by redevries, Nov 6, 2015.

1. DeHakkelaar

DeHakkelaar Member

Natuurlijk mag je dat zeggen, it's a free world :)

Voor mij geldt dat ik clean het mooiste vind.
    Dus geen badjes, geen stickers, geen logo's, etc.
    In onderstaande foto zit natuurlijk ook wat photoshop maar ik hou wel van zo'n achterkant. (Tesla logo en badges verwijderd)
    De stickers ben ik dus geen fan van.
    Tesla.JPG

Het heeft dus niets te maken met dat ik me anders voor wil doen oid. :)

• Like x 1
  2. Vk500

Vk500 Member

deze codering heb ik niet aangehouden, meen ook ergens in een video gezien te hebben dat de volgorde van fase niet uitmaakt?

anyway reboot van de tesla zelf heb ik ook nog niet geprobeerd.. Tesla is nu weg bij de detailer dus kan het ff een paar dagen niet testen ;)

• Informative x 1
    • Love x 1
  3. Vk500

Vk500 Member

Hhhmm dit stemt mij weer iets hoopvoller want ik dacht echt dat ik gek werd ;)

4. JoostG

JoostG Member

Ik zou mijn hoop niet vestigen op Tesla voor de conversion kit voor de aero wielset: worden alleen geleverd in USA en Canada. Salesmedewerkers op de PC Hooft en SEC Zuid-Oost hadden geen flauw idee wat het is en wanneer het komt. Herbie65 van Tesland heeft al wel bevestigd dat hij met een aftermarket setje bezig is en verwacht deze eind feb. Misschien wil Herbie65 aangeven hoe ver hij is en kan hij al inventariseren wie een setje (of 2) wil hebben.

• Informative x 1
  5. Spyder8

Spyder8 New Member

Zou heel graag eens een wit interieur in het echt zien. Is er al iemand in de buurt van Antwerpen die een M3 in ontvangst heeft genomen met wit interieur?

6. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

De reden waarvoor ik het zou doen is omdat het lastig poetsen is tussen de letters.

• Like x 3
    • Helpful x 2
    • Informative x 1
    • Funny x 1
  7. croje

croje Member

Ben door de phone-wall heen gekomen. 2:30 wachttijd. Levering in kunnen plannen om 17:00 :)

• Like x 1
  8. eelcodb

eelcodb Member

150 minuten in de wacht? Daar begin ik niet aan, dan zijn in 1 klap al mn maandelijkse belminuten er doorheen....

• Funny x 3
  9. Jelmer

Jelmer Member

Kan iemand mij aub vertellen hoe ver van te voren ze de eindfactuur hebben ontvangen? 14e ophalen voelt zo krap, terwijl Tesla account nog steeds zegt "we stellen uw factuur op"...

10. BobbyKings

BobbyKings Silver

Dan had ik toch een andere nummerplaat gekozen ;).

• Funny x 2
  11. schonelucht

schonelucht Active Member

Volgens OpenRDW zijn er woensdag en donderdag 23 Model 3s op naam gesteld. Ben benieuwd voor de aantallen van gisteren en vandaag. Zijn er al deliveries gemeld in Duitsland of Frankrijk?

12. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Het helpt om @Herbie65 in je bericht te 'taggen'.

• Like x 1
  13. Hayden

Hayden Member

Zijn er enkel nog maar zwarte en rode modellen uitgeleverd?
    Waar blijven de pearl white en midnight gray?
    Zou graag de laatste twee eens in het echt willen zien omdat ik tussen deze twee kleuren twijfel.
    In Gent stond de rode in de showroom, op het autosalon ook de rode en de blauwe (vind ik te donker in gewoon daglicht, met spot of zon erop wel mooi maar met ons weer hier...) en bij de testrit kan je het al raden ook een rode!

14. Merijn

Merijn Active Member

Weet iemand hoeveel volt de USB poorten en de ‘sigarenaansteker’ leveren in de Model 3? Zelfde als in de Model S dus langzamer laden via de USB?

15. Merijn

Merijn Active Member

Alle kleuren zijn volgens mij al uitgeleverd (zie RDW). Wij hebben een grijze. Maar niet echt in de buurt voor jou...

16. Rohodo

Rohodo Member

Ik heb in Duitsland nog niks online gespot. Zijn Duitsers die afspraken hebben voor aankomende week delivery.

• Informative x 1
  17. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

bij de lancering zijn ze in de VS ook eerst geleverd in de buurt van Fremont.

waarschijnlijk hebben ze hier hetzelfde gedacht : eerst rond schoon-moederschip Tilburg.;)

18. Ruhl

Ruhl Member

Hoi, is er iemand al in de Dual Motor (non P) aan het rijden? Ben benieuwd hoeveel de vering/comfort verschild van de P die ik heb testgereden. Vond de P een beetje aan de harde kant (maar misschien is dat omdat de S die ik nu heb wel erg op comfort geveerd is met 19" en luchtvering).

19. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Ik wel niet weten hoeveel vrachtwagens vol met model 3's er al voorbij mijn deur gereden zijn:confused:

20. JoostG

JoostG Member

Dat klopt, maar zowel op mijn MacBook als iPhone herkent hij @Herbie65 wel, maar pakt hij niet de link.

Tja, zo'n Tesla wordt nog wat voor een digibeet als ik.....

[edit] hmmm, klaarblijkelijk pakt hij de link nu wel.

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC