Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist de SR+ Pearl White besteld :cool:
(nog nog even bellen om te vragen of de referal code achteraf bij de order gezet kan worden, in de haast vergeten )
De waarde van de 1500km gratis superchargen is zo'n €80, dus zou nog een keer na denken of het gedoe je dat waard is ;)
(natuurlijk maak je ook kans om een tijdje een Roadster 2 of Model Y te rijden, maar met 1 referral is die kans zo klein dat je waarschijnlijk net zo goed een paar staatsloten kan kopen :p )
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Johan4444 and M.W.
De waarde van de 1500km gratis superchargen is zo'n €80, dus zou nog een keer na denken of het gedoe je dat waard is ;)
(natuurlijk maak je ook kans om een tijdje een Roadster 2 of Model Y te rijden, maar met 1 referral is die kans zo klein dat je waarschijnlijk net zo goed een paar staatsloten kan kopen :p )
Ik heb de hoop al opgegeven :( maar bizar niemand aan de lijn te krijgen en na 2 uur wordt de verbinding verbroken... mocht iemand mij (en zichzelf) nog willen helpen, zie alhier mijn link: Free Supercharger Miles
 
ik Zat net op het UK forum en zag dit topic:

M3P-

Blijkbaar kan je op de awd lr een “perfomance upgrade” laten uitvoeren (software)
Iemand meer info of dit in Benelux ook mogelijk is? (+/-2K)

Jan
Is het echt een upgrade? Niet een uitgeklede P3?

Naar verluidt zou er een andere invertor kunnen zitten in de P3D ten opzichte van de 3D. Maar of dat ook echt zo is..? Verder wordt de achtermotor geselecteerd (binning in chiptermen) op beste performance.

De Performance "off menu" laten strippen naar een versie met 18", geen performance remmen, spoiler, sport pedalen, 1 cm verlaging -> zorgt voor effectief een "Standaard" LR AWD met 1 seconde sneller 0 naar 100 voor $ 2000. Misschien ooit in NL ook ooit mogelijk. Wie weet.
 
Is het echt een upgrade? Niet een uitgeklede P3?

Naar verluidt zou er een andere invertor kunnen zitten in de P3D ten opzichte van de 3D. Maar of dat ook echt zo is..? Verder wordt de achtermotor geselecteerd (binning in chiptermen) op beste performance.

De Performance "off menu" laten strippen naar een versie met 18", geen performance remmen, spoiler, sport pedalen, 1 cm verlaging -> zorgt voor effectief een "Standaard" LR AWD met 1 seconde sneller 0 naar 100 voor $ 2000. Misschien ooit in NL ook ooit mogelijk. Wie weet.

Ergens verder of terug in die draad staat er een factuur bij AWD LR + performance.
Het leek om een AWD LR te gaan met een software matige upgrade.

Geen idee maar mss wel interessant voor de liefhebbers.
 
  • Like
Reactions: Defiant
Is het echt een upgrade? Niet een uitgeklede P3?

Naar verluidt zou er een andere invertor kunnen zitten in de P3D ten opzichte van de 3D. Maar of dat ook echt zo is..? Verder wordt de achtermotor geselecteerd (binning in chiptermen) op beste performance.

De Performance "off menu" laten strippen naar een versie met 18", geen performance remmen, spoiler, sport pedalen, 1 cm verlaging -> zorgt voor effectief een "Standaard" LR AWD met 1 seconde sneller 0 naar 100 voor $ 2000. Misschien ooit in NL ook ooit mogelijk. Wie weet.

Interessant: I ordered a Performance 3. The car at delivery was an AWD.

Ook, rond de 40mph zou er geen verschil in acceleratie meer zijn tussen P en LR dus ik vermoed puur software matig.
(Zag die laatst op youtube. Rolling start..)
 
  • Like
Reactions: Defiant
Interessant: I ordered a Performance 3. The car at delivery was an AWD.

Ook, rond de 40mph zou er geen verschil in acceleratie meer zijn tussen P en LR dus ik vermoed puur software matig.
(Zag die laatst op youtube. Rolling start..)

Komende donderdag zal ik (hopelijk) mijn LR AWD gaan ophalen. Ik kan op zijn minst even een balletje opgooien over de "2k Performance" update. Maar geen idee of ik iemand te spreken krijg die dit soort dingen weet ;).

Een LR AWD met aerocaps met die "upgrade" zou wel een ultieme sleeper zijn.
 
  • Like
Reactions: M.W.
Ergens verder of terug in die draad staat er een factuur bij AWD LR + performance.
Het leek om een AWD LR te gaan met een software matige upgrade.

Geen idee maar mss wel interessant voor de liefhebbers.
Maar een Performance heeft toch niet voor niets grotere en zwaardere remmen ? Die betere remmen komen niet via software lijkt me, dus de auto wordt misschien wel sneller, maar niet veiliger. Er zijn mensen die de remmen van een LR-AWD al te mager vinden.
 
Toen Ik mijn m3 de vorige week opgehaald had, leek het erop dat mijn voorverlichting te hoog stond. Ik reeg continu signalen van tegen liggers, ik heb dit naar beneden bijgesteld. Hadden jullie er ook last van met de standaard instellingen? Ik weet nu niet wat de optimale stand is omdat ik het helemaal naar beneden heb versteld.
 
  • Love
Reactions: Ger356
Toen Ik mijn m3 de vorige week opgehaald had, leek het erop dat mijn voorverlichting te hoog stond. Ik reeg continu signalen van tegen liggers, ik heb dit naar beneden bijgesteld. Hadden jullie er ook last van met de standaard instellingen? Ik weet nu niet wat de optimale stand is omdat ik het helemaal naar beneden heb versteld.

Zwijg stil continu last van. Heb ze nu naar beneden bijgesteld maar weet niet of dit nu binnen de wettelijke marges is. Had dit overigens al eens gedaan maar denk dat een software update die aanpassing toen teniet heeft gedaan.
 
Toen Ik mijn m3 de vorige week opgehaald had, leek het erop dat mijn voorverlichting te hoog stond. Ik reeg continu signalen van tegen liggers, ik heb dit naar beneden bijgesteld. Hadden jullie er ook last van met de standaard instellingen? Ik weet nu niet wat de optimale stand is omdat ik het helemaal naar beneden heb versteld.
Weet niet. Het valt me wel op dat de eerste 5 meter voor de auto niet verlicht worden. Kan hoogte afstelling zijn, maar kan ook aan het type koplamp liggen.