Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.

Opvallend dit verschil voor onderhoud airco tussen de verschillende modellen.

Airco.JPG
 
YouTube: Tesla Model 3: Great Car Audio.. or Best Car Audio EVER?

Dit is volgens mij de beste review van het geluid systeem van de Model 3. Ervaren jullie verschil als je gebruikt maakt van een USB of streaming? Sowieso, hoe zijn de ervaringen?

Ben erg benieuwd naar de subwoofer. Luister veel hardstyle, uptempo en industrial. Voor ongeveer 50% van de tijd. Andere 50% is podcast.
Persoonlijk vind ik het geen goede review maar misschien wel een van de gedetailleerdere reviews beschikbaar op youtube.
Als ik kijk naar je aangegeven muziek genres dan zou ik wel gaan voor de premium uitvoering. Die heeft een sub-woofer in de kofferbak.
 
Afgelopen weekend 1250km naar Italië gereden en ik vraag me 2 dingen af;
A) als je in Duitsland rijdt waar geen snelheidslimiet is, kan je dan zorgen dan hij niet naar 145km/h schiet? Vooral bij baustelle is het vervelend om terug naar 60km/h te moeten scrollen. Ik had de instelde limiet al op -10 gezet zodat hij minder hard weg schoot.
B) Kan je autosteer er op de een of andere manier van af halen zonder autopilot volledig uit te schakelen? Bij inhalen is het handig om alleen autosteer uit te schakelen en na het inhalen weer aan te zetten.

Ik heb 2019.28.3 en merk dat hij vaak onnodig af remt als een vrachtwagen rechts van me zit. Uj had al gelezen dat meer mensen hier last van hadden
 
In mijn huidige VW heb ik ACC, die ik altijd op VMAX+10 zet op de snelweg en er dan vaak "doorheen trap", hierdoor blijft de auto op cruise control rijden en minder vaart als ik mijn voet van het gaspedaal haal. Zo kan ik eenvoudig wat tragere auto's inhalen en daarna weer terugzakken naar 'net onder boete' snelheid. Werkt dat met de TACC van de M3 ook zo?
 
In mijn huidige VW heb ik ACC, die ik altijd op VMAX+10 zet op de snelweg en er dan vaak "doorheen trap", hierdoor blijft de auto op cruise control rijden en minder vaart als ik mijn voet van het gaspedaal haal. Zo kan ik eenvoudig wat tragere auto's inhalen en daarna weer terugzakken naar 'net onder boete' snelheid. Werkt dat met de TACC van de M3 ook zo?
Ja, gelukkig wel :)
 
Top! Dan zal TACC met Autosteer me tijdens mijn woon-werkverkeer veel plezier gaan geven....Voor en na de spits met gezwinde spoed op de linkerbaan hangen....;)

Wees wel beducht op phantom braking. Het overkomt mij altijd op de momenten dat ik net relaxed aan het 'cruisen' ben waardoor de schrik juist hoger is. Het anticiperen op deze phantom brakes lukt me ook nog niet echt.

Tevens.... het afremmen door regeneratie van bijvoorbeeld 120km/u terug naar 100km/u (TACC snelheid) is vrij heftig en niet super comfortabel.

Verder is het een fantastische auto hoor, en ik zou autopilot zo weer bij bestellen als het een losse optie zou zijn. Maar er is nog wat werk aan de winkel voor de software engineers bij Tesla.